התייעצות לגבי מיטת תינוק

אמהלה2

New member
התייעצות לגבי מיטת תינוק

שלום לכן, לצערי אין לי הרבה זמן לגלוש פה, אבל מגיחה לעיתים לשאלות קצרות. אשמח אם תוכלו לעזור.. יש לי מיטה מהילד הראשון שקנינו לפני 10 שנים ומאז עברה עוד 2 ילדים שישנו בה עד גיל מאוחר יחסית (שנתיים +) כעת אני לקראת לידה רביעית. המיטה סה"כ בסדר, אבל המצב של המזרון יותר מטריד אותי, בכל זאת עבר עליו הרבה... ילדים קטנים עם כל מיני הפרשות וכיוצ"ב... השאלה היא, האם הייתם קונים מיטה חדשה או יד שנייה, בהנחה שלא יהיו עוד ילדים בהמשך? האם יש אפשרות לקנות בחנות רק מזרון חדש? (מאמינה שכן, אבל נראה לי שלא כ"כ משתלם, כי זה יוצא בערך אותו מחיר כמו יד2 במצב טוב כולל המיטה) נשארים עם המזרן הישן וקונים רק איזה מגן מזרון או משהו כזה?
 
המיטה בסדר, למה לקנות חדשה


את המזרן אפשר לנקות, הרי זה מה שתעשי גם אם תקני מיטה+מזרן יד שנייה. לא
 
המיטה שלנו

עברה שני ילדים (בת 8.5 ובן 5). לאחר שהם גדלו מעט הפכתי להם אותה למיטת מעבר (הורדתי את הסורגים שעולים ויורדים ושמתי מגן מזרן כך שהייתה מיטת מעבר לפחות עד גיל 3). את הכיסוי של המזרן מוציאים ומכבסים וזהו. אני מתכוונת להתשמש שוב בע"ה כשאלד. אז בקיצור נשארים עם המיטה והזמרן שיש.
 
לקנות מזרן חדש

עדיף לקנות מזרן חדש לדעתי. מזרן(+מיטה) מיד 2 לכי תדעי מה עבר עליו. אם המיטה במצב טוב אז לא הייתי מחליפה. אם לא אז אולי הייתי קונה אחת, חדשה או ביד שניה במצב מעולה.
 

Dulie B

New member
גם לי יש מיטת תינוק במצב מצויין

והמזרון לא משהו (ישנו עליו ארבעה ילידים) + איחסון בעליית גג... ביררתי לגבי עלות מזרון חדש מתחיל ב150 ש"ח ויכול להגיע גם עד 1000 ש"ח תלוי באיזה מזרון בוחרים. אני השבוע בע"ה הולכת לקנות מזרון חדש המיטה כבר מורכבת ואחרי נקיון כללי... בהצלחה.
 

אורלישי

New member
איזו מיטה ?

הי, איזו מיטה זו ? אם זו מיטת מעבר בין מיטת תינוק למיטת נוער, אפשר לרכוש לה מזרון בחנויות התינוקות בכל רמה ומחיר, ואפילו להגיע עד מזרון איכותי מאד (כמו של גדולים) של הולנדיה (אצלם ברשת). מזרן הבייבי שלהם מדהים באיכותו ונוחות, ולמי שרוכש אותו לילד ראשון (כמוני :) למשל), הם מבטיחים שהוא עמיד לניקוי והפרשות לשנים קדימה. הוא בטוח נוח, ולגבי העמידות - נראה ..
 
קניתי לבכור שלי מיטת יד 2

האמת- יד 3 כי גם הם קנו אותה יד שניה.. ובע"ה ברור לי שיש עוד ילדים בדרך (עשיתי את זה תוך כדי ההריון הנוכחי והשני שלי) ולא רואה ש-ו-ם סיבה למה לא! יש מזרונים מעולים ויש מגני מזרון מעולים, ולא נראה לי כדאי לך לרוץ לקנות מיטה חדשה רק כי עברו עליה 10 שנים...
 
למעלה