התייעצות לפני בחירת מאמן לליווי הקמת עסק

thegreengirl

New member
התייעצות לפני בחירת מאמן לליווי הקמת עסק

שלום, רציתי לשמוע מידע על מה חשוב לברר לפני שאני בוחרת מאמן לליווי פתיחת עסק. העסק עוסק ביחסי ציבור ברשת, וצפויה הצלחה גדולה. אשמח לקבל טיפים, המלצות, רעיונות וכל דבר שימושי. תודה לכולם וחג אסיף שמח.
 

Yin

New member
בהצלחה

פגישה חיבור קצת נסיון הרבה פוטנציאל לסמוך וללכת
 

ordanco

New member
כתבת ישר ולענין

לא הייתי יכול להגדיר את זה אחרת או יותר טוב......
 

ענבל כהן חמו

מאמנת אישית בכירה ומדריכת מאמנים מוסמכת
מנהל
ובנוסף...

לדברים היפים שנכתבו למעלה כדאי לבחור מישהו עם רקע רלוונטי בעסקים, ולזכור עם זאת שאימון אינו ייעוץ, ולכן האדם המתאים הוא לאו דווקא המומחה הגדול ביותר בתחום יחסי הציבור אלא האדם שיסייע לך לראות כיוונים חדשים ותובנות חדשות.
 

thegreengirl

New member
כן זה לגמרי ברור לי רק שהייתי שמחה

אם זה יהיה מישהו שיבין על מה אני מדברת, ככה בגדול...
 

יודה ב

New member
מאמן להקמת עסק

שלום לך והצלחה בדרכך, לדעתי חשוב גם שתקבלי המלצות ממי שהתנסה בתהליך. והדבר החשוב ביותר לדעתי הוא להיפגש עם המאמן לפגישת הכירות ותאום ציפיות. זהו הכלי הכי טוב לקבל החלטה לגבי ההתאמה ההדדית שלכם לתהליך.
 

drorvar1

New member
בחירת מאמן

מציע לך כמה פעולות לקראת הבחירה : 1.הכיני את ציפיותייך בכתב - מה בדיוק את מצפה מהמאמן ,מה התהליך שאת מעוניינת בו,טווח,תוצרים וכו' (אני מגדיר ציפייה כפעולה אקטיבית שאת מצפה שהצד האחר יבצע) 2.הגדירי לעצמך קוים אדומים - ניסיון הכרחי ,גיל,רקע וכו' שהם יהיו הקריטריונים הבסיסיים על פיהם תבצעי את הסינון הראשוני כך שמי שלא תבחרי יעמוד בבסיס שאת מעוניינת בו 3.אתרי לפחות 3 מאמנים שעומדים בקריטריונים שאת רוצה על מנת שתוכלי להשוות בינהם 4.בצעי אימון או שניים ראשוניים (אפילו שהם בתשלום) על מנת שתוכלי לחוות את התהליך ולראות אם יש לך כימיה עם המאמן שנבחר ואם את יוצאת מסופקת מהפגישות 5.הגדירי מדדים עסקיים לטווח קצר,בינוני וארוך שיבטאו הצלחה של האימון במחינה עסקית בהצלחה
 
אהבתי מאוד: צפויה הצלחה גדולה

מעולה. גישה מעולה להתחלה
איכשהו דרך המילים המעטות שלך אני קוראת שאת מאוד נחושה לגבי העסק הזה. שזה מקום מצוין להתחיל להתאמן. כמו כולם, אני מציעה לחשוב היטב מה את רוצה. כמו בהרבה תחומים, אני חושבת שמעטים מאוד הם באמת אלופים בתחומים רבים. לא אומרת שאין, רק שהסיכוי להתקל בהם קטן. דוגמא: מעטים האנשים שיודעים גם לעצב אתר בעיצוב מדהים, וגם לבנות אותו בצורה כזו שיהיה קל להוסיף לו דברים בהמשך וגוגל יאהב אותו בצורה מקסימלית, וגם שהתוכן השווקי יהיה באמת שווקי וגם שהתוכן יתאים לגוגל... המקצוענים באמת הם מקצוענים באחד התחומים הללו, לא בכולם. ומי שרוצה ללכת בגדול, בסופו של דבר כדאי שישכור אדם נפרד לכל משימה כזו. אותו דבר בלווי עסק. חשוב במיוחד להגדיר אם את צריכה *יעוץ עסקי* שזה ידע ספציפי ופרקטי בתחום שלך, או שאת צריכה *מאמן*, שיעזור לך ליצור הנעה, מישהו שיעבוד איתך לפרוץ את המחסומים האישיים שלך. אלו שתי התמחויות שונות, השכלה שונה, נסיון שונה, ובד"כ, אדם שונה. בהצלחה רבה
 
למעלה