התיעצות לרכישת פסנתר חשמלי

sha3478

New member
התיעצות לרכישת פסנתר חשמלי

שלום חברים יקרים. שאלה קצת ארוכה.
אני רוצה ללמוד פסנתר כתחביב, בשעות הפנאי בבית אבל חשבתי לרכוש פסנתר חשמלי שהוא גם סינתיסייזר. כזה שניתן לחברת לאזניות וגם שלא יתפוס מקום רב בבית. אבל אני רוצה משהו איכותי שיהיה ברמה הכי קרובה לפסנתר מבחינת הפקת צליל ומספר הקלידים (88 קלידים) ושהצליל ישמע הכי פחות מכני. מקריאה ברשת הבנתי שמקלדות בעלות קלידים שקולים לחלוטין מפיקים את הצליל הכי קרוב לצלילי הפסנתר (Progressive Hammer-action Keyboard).
בנוסף, אצטרך מקלדת עם עזרים ללימוד הנגינה – כולל תצוגה הכוללת אינדיקציה לתו המתנגן באותו רגע, ומערכת לימוד משוכללת שמשמשת כ"מורה אלקטרוני".
נראה לי שארצה בהמשך לנצל את האפשרויות של הפקת צלילים של כלי נגינה אחרים וצלילים אחרים שלא דומים לכלי מוזיקלים ואת כל שאר היתרונות שלו על פני פסנתר רגיל כולל חבור למחשב, הקלטות, עיבודים וכדומה.
ברור לי שהאיכותי הוא יקר מאוד ואני לא רוצה לחסוך בקטע הזה.
ויקיפדיה מצינת את הדגמים שלהלן כנחשבים לטובים למרות שאיני יודעת עד כמה זה עדכני והאם הדגמים הללו עונים על כל צרכי. אולי יש היום דברים טובים יותר. להלן צטוט:
מקלדות יקרות המפיקות צלילים איכותיים ביותר הם, למשל, הדגמים PA3X של חברת KORG ו-TYROS 5 של חברת YAMAHA,וכן psr s970 של חברת YAMAHA .
סוף ציטוט.
האם ואיזה/אילו מהם לפי דעתכם יכול להתאים לצרכי? לחלופין, אם יש דגם/ים אחר/ים מומלצים, אשמח לשמוע.
תודה ושבוע טוב!
 
למעלה