התלבטות בקשר למדצים .

guiashash1

New member
התלבטות בקשר למדצים .

ארצה להתייעץ איתכם בנושא בקשר לסמינר מדצים . אני רוצה לצאת לסמינר וכמובן להדריך בקן אבל הבעיה שכרגע אף אחת מבנות הקבוצה שלי לא ממש רוצה לצאת ואני לא רוצה לצאת לבד מהקבוצה . אין לי בוגרת בקן וכרגע אנחנו הקבוצה היחידה שבאה על בסיס קבועה לפעולות . אני מבינה את החברות מהקבוצה שלי כי לאף אחת אין כוונה להדריך והקורס הוא לא מעט כסף . האם כדי לי לצאת לבד ? כרגע אני עוד מנסה לשכנע אני מקווה להגיע לאיזו שהי הצלחה .... יומטוב ,גיאה :)
 

Blackshift

New member
היי

בתור התחלה אשמח לשמוע מאיפה את ומאיזה קן :) אבל בכל מקרה, אני חושב שכדאי שתצאי לסמינר מד"צים, יכול להיות שהרבה אנשים יגידו לך שזו התשובה האוטומטית לשאלה, אבל לדעתי גם עליה צריך לחשוב. פשוט תזכרי שאת גם חלק ממחוז, וחלק משכבה. בכל מקרה לא תהיי עם מישהו מהקבוצה שלך בחוג, ובכל מקרה תכירי חברים חדשים, וגם אם לא יהיה לך מישהו שהוא החבר הכי טוב שלך, ולא יהיה לך מישהו במחנה אחר כדי להתגנב אליו, עדיין יהיו לך את האנשים שאת מכירה מהמחוז, ואת החברים מהחוג וגם חברים מחוגים אחרים. אני מציע לך קצת לחושב על זה, כי אחרי הכל זה גם העתיד של הקן שלך. אני מציע שגם תדברי עם חברי קבוצה שלך על הדרכה, תדברי עם המדריך/ה שלך ותגיעי למסקנות שלך בעצמך, אחרי הכל את היחידה שמחליטה
 
היי גיאה :)

מה נשמע? נפלא שאת רוצה להדריך בקן,ואני גם חושבת שבייחוד אם אין לך בוגרת והקבוצה לשך היא היחידה שבאה לפעילות, היציאה שלך למד"צים ותהליך ההדרכה בשנה הבאה יכול להיות מאוד משפיע ומשמעותי עבור הקן שלך. (אגב, אשמח לדעת מאיפה את... :) בכל מקרה- מה שקורה במד"צים זה שמתחלקים ל"חוגים" , וכל חוג מורכב מחבר'ה שבאים ממקומות שונים לגמרי - ובנוסף - יש שלושה מחנות מופרדים כמעט לגמרי, ככה שאת תכירי המווווווון אנשים חדשים! ועל הדקה הראשונה שתגיעי , ישר תרקמי חברויות חדשות,אני מבטיחה! זאת חוויה אדירה, באמת! וממש חבל שתפסידי אותה , אני יכולה להגיד (מנסיון..P: ) שלפני שנתיים , כשאני הייתי אמורה לצאת למדצ"ים - הקן שלי עמד לפני סגירה, ויצאתי רק עם עוד 2 חברות.... איך שעבר היום הראשון- הדבר האחרון שעניין אותי זה החברות שלי! כבר כל אחת הייתה עסוקה בחברים החדשים שלה מהחוג, ובאמת מתגבשים עם אנשים חדשים וזה ממש ממש כיף! בנוסף, בזכות זה שיצאנו - הקן לא נסגר :) אז אני באמת ממליצה לך לשקול ברצינות וגם לדעת שאת לוקחת על עצמך תפקיד גדול של הדרכה , ולהיות גאה בעצמך ... מקווה שתחליטי לצאת בסוף - חוויה של פעם בחיים וחבל שתפסידי!
 

guiashash1

New member
כיוון טוב .

תודה לכם ליאור ושני ! אני מגיעה מקן בב"ש (בקעת בית שאן, לא מהעיר ! ) שבמחוז צפון. היום דיברתי על זה מילה או שתיים עם האחת החברות שלי והיא התחילה קצת להשתכנע לאחר שמדריכה שלי שוב דיברה איתה . אני מקווה שבסוף זה יגיע למצב שהיא תיצא . ורציתי קצת עוד לשאול וזה לכל האנשים בפורום שהיו בסמינר : 1. מה החוויה שהכי זכורה לכם מסמינר ? 2. מה הקושי הכי גדול שהיה לכם ? אשמח עם תענו כי כל פעם ששואלת משהו משהו על הקורס התשובה היחידה שיש לו להגיד לי זה המילה " חוויה " . תודה לכם, גאיה\גיא :)
 

udihecht

New member
איך אני אוהב שאלות על המדצי"ם D:

1) וואי, יש לי כל כך הרבה, אבל רובן קשורות לשירותים\מקלחות, אז אני אנסה למצוא משהו אחר ><... הניווט בדד, שבו החוג מתחלק לקבוציות של 5 ויוצאים לנווט לבד במשך כמעט יום שלם... זה היה כיפי וגיבושי בטירוף, ובסוף פשוט "נשפכנו" לתוך בריכה קרה ונעימה, תשושים אך מרוצים... 2) הקושי הכי גדול שהיה לי היה הסגן, והמשמעת הנוקשה שלו... עד היום אני נדהם איך הצלחתי שלא לקבל עונש אפילו פעם אחת 0_0.
 

דביר 13

New member
...

חוויה שהכי זכורה אני לא יודעת כי אני זוכרת את כל הסמינר ממש כאילו זה היה אתמול.. הפעולות היו ממש מבדרות ומצחיקות.. גם אם אתה לומד איך להדריך זה עדיין כיף.. ההפסקות לשבת ככה עם כל החוג ולהסתובב בין שאר החוגים... הכי קשה בשבילי היה שלא ממש רציתי להתחבר עם אחרים .. ממש רציתי לחזור וזה היה ממש בגלל כלום.. אז טיפ.. אם את יוצאת לסמינר תגדעי שלכולם קשה בהתחלה לא מכירים אף אחד אבל כבר שאת בונה את החוג את מתחילה להכיר ילדים.. חוץ מזה הקושי היה זה שלא ישנים בלילה כי מדברים עם חברים ואז בפעולות נרדמים... ): .. ועוד טיפ.. המדריך\מדריכה שם.. את יכולה לסמוך עליהם בכל דבר! והסמינר הוא גם חוויה להם וגם שתראי את נק' המבט מהמדריך יהייה לך סמינר יותר קל..
 

guiashash1

New member
אווווווווושר D:

אחת החברות שלי השתכנעה לצאת !!! ועוד אחת אמרה שהיא רוצה אז כרגע זה 80% ככה . אני מאושרת :)
 

JenyaArt

New member
...

תסעי ולא משנה מה. אל תוותרי על תענוג כזה. אני מעולם לא עברתי אותו כי אני הצתרפתי לתנועה רק השנה [שכבת י"א]. אבל שמעתי מספיק מהחבר'ה מהקן... וגם בסניף המחדשים שלנו אין בכלל חבר'ה צעירים.. כולנו י-י"א. תסעי, תיהני ומה זה משנה אם אף אחת לא באה? תמיד מכירים אנשים חדשים עוד בכמה דק' הראשונות.. וזה מניסיון 3>
 

dor219

New member
היי גיאה:)

את יודעת, לפני שאני יצאתי למדצי"ם אמרו לי שגם אם יהיה לי חוג מזעזע, זאת עדיין תהיה חוויה, ואת האמת, לא התחברתי עם כל החברים בחוג, והיה לי קשה קצת עם הלבד, אבל זו חוויה מדהימה, ולדעת שעברת 12 יום, שבהם התגברת על כל הקשיים, הכרת אנשים חדשים, למדת דברים מעניינים וטובים- זה אדיר! אז לדעתי תצאי ותהני בלי ספק, ושיהיה בהצלחה:)
 

guiashash1

New member
נירשמתי :)

נירשמתי לסמינר יחד עם עוד ארבע חברות קבוצה ! שתיים הולכות להיות בחוג ביחד והשלוש האחרות יהו מופזרות אנחנו מקוות שאותו מחנה ושאף אחת לא תצא לבד ( הרכז קן שלנו אמר שאין מצב שמשהי תיהי לבד מהקן אבל עדיין קצת מדאיג ... ) נקווה שיהיה טוב , תודה לכולם את התגובות עודדתם מאוד D:
 
למעלה