התלבטות לגבי הפיליפינית:\

צול1

New member
התלבטות לגבי הפיליפינית:\

שלום לכולם.
רציתי לשתף אתכם בהתלבטות קלה שיש לי, ולדעת אם מישהו כאן חווה ניסיון דומה.
לפני כמה ימים העובדת הזרה של סבי פנתה אלי (אני זה שנמצא איתה בקשר במשפחה), וביקשה ממני שאשלם עבורה בכרטיס האשראי על שירות שיחות למדינת המוצא שלה ושאוריד לה את זה מהמשכורת.
דיברתי עם נציג השירות והוא אמר לי שהם זולים בהרבה מכרטיסי החיוג שהיא קונה בתחנה המרכזית ושהוא יחסום את הדקות ושלא אשלם מעבר לחבילה שום דבר.
יחד עם זאת אני חייב להגיד שאני לא מרגיש כל כך בנוח לחייב את כרטיס האשראי שלי עליה:\
מישהו כאן חווה ניסיון דומה? מה הייתם עושים בכזה מצב?
 
שלום לך צול מקרה לא דומה קרה למשהו שאני

מכירה, ולא אפרט מיהו , המטפלת שהינה ממולדביה , השתמשה[לפחות במקרה שלך היא ביקשה שתעזור לה לשלם בכרטיס האשראי שלך ] בטלפון הביתי של המשפחה והגיעה לחשבונות אדירים, ופתאום הרגישו בעלי הבית אשה חולה ובעל , שיוצא לכם הרבה כסף עבור חשבונות בזק ולאחר בירור התברר שהגב' ניהלה שיחות חוץ לאורך הלילה בסכומים גבוהים כל חודש , וכשהתברר הדבר מה שחשבה המטפלת שלעולם לא יהיה צורך לספר חשבונות הטלפון הם שסיפרו את הסיפור החליטו בני המשפחה להוריד ממשכורתה כל חודש 1000 ש"ח במשך מספר חודשים על לגמר התשלום, היות והמטפלת היא בדרך כלל אשה אחראית , החליטו להמשיך ולהעסיק אותה אבל התקינו לה סקייפ ואינטרנט ויכולה לדבר עם המשפחה שלה כמה שהיא רוצה ולכתוב כמה שתחפוץ ואת הטלפון שקנו עבורה יש לה כרטיסים שאפשר להטעין , והיא מטעינה על חשבונה ולא על חשבון המשפחה , וזה הכל נעשה ברוח טובה ללא תרעומת והיא ממשיכה לשלם את חובה למשפחה ולמשפחה אין נגיעה במה וכמה היא תדבר , המשפחה דואגת לכל מחסורה ביגוד אוכל אבל לא לטלפון מקווה שמה שכתבתי יתן לך חומר למחשבה
 

צול1

New member
בסוף עשיתי לה

דיברתי היום עם נציג מכירות ממש נחמד שהרגיע אותי והבטיח לי שהחשבון שלה יהיה חסום כך שלא אשלם מעבר לחבילה שרכשתי עבורה. בסגנון ה50 ש"ח ל150 דקות לפיליפינים בחודש.
הוא נתן לי מספר טלפון של מישהו אחר שרכש בשביל חברה של העובדת הזרה חבילה לפני כמה חודשים, דיברתי איתו והוא אמר לי שהכל בסדר ושהחברה אמינה.
תודה רבה על העצה.

ובקשר לסקייפ, שאלתי אותה על זה והיא אמרה לי שזה בעייתי עבורה כי אמא שלה לא מבינה איך משתמשים באינטרנט (די דומה לאצלנו לא?). ושתמיד צריך לוודא שהצד השני מחובר וכו'. אז עדיף חבילת שיחות.
 
למעלה