התמכרות לסרטי פורנו

התמכרות לסרטי פורנו

שלום, אני חושבת שבעלי פשוט מכור לסרטי פורנו! כל רגע פנוי שיש לו ואני לא בבית או גם בבית (מתקלחת ) הוא צופה בסרטים . לי זה מאוד מפריע ודיברנו על זה מיליון פעםםםםם אני מבינה שזה לגיטימי לכל גבר ואין לי בעיה עם הצפייה בסרטים האלה יש לי בעיה עם התדירות שהוא צופה בזה ואמרתי לו. הוא הבטיח שלא יראה בכלל (לא האמנתי לו כי זה ברור שכן) . ורק בגלל שזה מפריע לי מאוד אני לא "עוזבת" אותו לבד בבית. את הסידורים שלי אני עושה לשעות שהוא עובד וזה נורא מפריע לי. כמו ללכת לישון אני מחכה לו שיבוא גם (חלילה שישאר לבד בסלון) אני יודעת שזה דפיקות מצדי אך ככה אני מרגישה וכשאני מגלה שצפה בסרטים אני ממש מתרגזת! מה עליי לעשות?? קשה לי מאוד עם ההרגשה הזאת שלי שאני ממש שומר ראש עליו ואני מוסיפה שהסקס בינינו מספק אחת לשבוע (רק בשבת) כשאני מבקשת יותר ומתלוננת על פעם בשבוע הוא טוען שהוא "עייף" או כל תירוץ אחר. הצעתי לו שנלך לטיפול-הוא לא מוכן ואמר שאני הבעייתית ואני צריכה טיפול! בבקשה ייעצו לי..
 
חשוב שתדעי כמה דברים.

1. פורנו זה לגיטימי כשזה פעם פעמיים בחודש (בעיקר אולי במחזור...) 2. טיפול יצליח רק כשזה יהיה גם מרצונו! 3.כמו שאני מבינה הוא מאונן בזמן הזה, ועל חשבון סקס איתך, זה לא לגיטי. אני היתי עושה שני דברים א. עושה מבצע של כל יום חדירה גם בלי שפיכה. (אם אתם שומרים נדה זה קל יותר) ב. אם הוא לא יקיים זאת וימשיך במעשיו תאמרי לו שתרשי לעצמך לספק את עצמך עם גבר אחר למטרת סקס בלבד... כי אם הוא לא מציב גבולות לעצמו, זה יגמר בבגידה בקריצה הראשונה של גיסתו או חברתך הטובה.
 
אני יודעת את הדברים הללו

וכשאמרתי לו אם אהיה עם גבר אחר לצורך סקס בלבד תאשים רק את עצמך אז הוא פשוט צוחק לי בפנים! באמת שאני לא מבינה אותו בעניין הסקס . אם לא היה לו טוב איתי הייתי יודעת ושאלתי אותו הוא כל הזמן טוען שהוא עייף ושאין לו כוח מכל השבוע וכו' וכו' לפעמים אני מנסה ליזום באמצע השבוע למשל..כל מיני דברים בדרכי שלי והוא מצדו לא מזיז לו כאילו "הוא" רוצה עומד לו והכל אבל עדיין הוא ידחה אותי וזה נורא מעצבן/מעליב/פוגע ומה לא.. !
 
מי שעייף לא מאונן. את לא בודקת את

הבגדים אם יש ריח שאריות זרע? יש לו חבר טוב או אח/ גיס שיפריע לו שתדברי עליו? תגידי לו, אין מוטי הוא מדהים מפנק נראה טוב ועושה לי את זה... כך פעמים ביום, תספרי לו שהוא קורץ לך וכו` כשיעלה לו הפיוז תודיעי לו שאת אוהבת גבר שלא עייף רק לאשתו וערני לפורנו...
 
את מתארת בעיה זוגית

ממה שאת כותבת ניתן להבחין בקשיים של שניכם. כדאי שתיגשו יחד לכמה שיחות אצל מטפל זוגי כי אחרת סביר להניח שהעניינים יתדרדרו וחבל.
 
פורנו לא לגיטימי בכלל

לדעתי , הוא עושה מהאישה כלי שכל מטרתו לספק מינית . גם האיברי מין בסרטים האלה לא פרופרציונלים . לא נראה לי שגבר שנמצא בזוגיות יפנטז על אחרות , אפילו אם הן רק בסרט פורנו. גם אם את נמצאת עם בן זוגך בבית צמוד , זה לא אומר שהוא לא צופה בפורנו במחשב בעבודה או אולי כשאת ישנה. יכול להיות שפשוט לא בא לו עלייך , והוא נשאר איתך מתוך הרגל , כי הוא מפחד להיות לבד ואת הברירת מחדל שלו. אם היה אוהב אותך באמת הוא לא היה זקוק לפנטזיות הזולות האלה.
 
למעלה