התנהגות מבזה של נהג אגד...

מצב
הנושא נעול.

mercori

New member
סרחון

התנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
סרחון
חברה , ראוי לשמוע גם את הצד השני אבל... אם זה נכון (ואני מאמין לה...) הזיבלון לא צריך להשאר באגד נקודה. אני מאוד מקווה שכך יהיה... רק תזכרו שהוא עשב שוטה... אל תכלילו את כולנו... בבקשה
 

אורי404

New member
מסכים איתך.

סרחון
חברה , ראוי לשמוע גם את הצד השני אבל... אם זה נכון (ואני מאמין לה...) הזיבלון לא צריך להשאר באגד נקודה. אני מאוד מקווה שכך יהיה... רק תזכרו שהוא עשב שוטה... אל תכלילו את כולנו... בבקשה
מסכים איתך.
ברור שיש הרבה נהגים טובים באגד, ושמספר הנהגים הגסים כמו הנהג הזה זה מיעוט, אבל, עדיין, זה לא צריך להיות בחברה שאמורה לכבד את עצמה. הבעיה היא שאין ממש אכיפה לראות איך נהגים מתפקדים ביום-יום. עובדה, שיש מקרים (גם אם לא ברמה כזו) שנשמעים בפורום ובכלל לעתים.
 

alondr

New member
בסניף נהריה היה אחד

מסכים איתך.
ברור שיש הרבה נהגים טובים באגד, ושמספר הנהגים הגסים כמו הנהג הזה זה מיעוט, אבל, עדיין, זה לא צריך להיות בחברה שאמורה לכבד את עצמה. הבעיה היא שאין ממש אכיפה לראות איך נהגים מתפקדים ביום-יום. עובדה, שיש מקרים (גם אם לא ברמה כזו) שנשמעים בפורום ובכלל לעתים.
בסניף נהריה היה אחד
שכל הזמן ניבל את הפה על נוסעים ואפילו הרים ידיים... אם אתם חושבים שפיטרו אותו אתם טועים... שמו אותו מנהל אחזקה של התחנה ועוד היה ממשיך לעשות טורים ולריב עם נוסעים....והוא היה חבר הנהלת סניף ומקומבן היטב
 

אורי404

New member
אתה מנהריה או מהאיזור הזה במקור?

בסניף נהריה היה אחד
שכל הזמן ניבל את הפה על נוסעים ואפילו הרים ידיים... אם אתם חושבים שפיטרו אותו אתם טועים... שמו אותו מנהל אחזקה של התחנה ועוד היה ממשיך לעשות טורים ולריב עם נוסעים....והוא היה חבר הנהלת סניף ומקומבן היטב
אתה מנהריה או מהאיזור הזה במקור?
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gif

נהרייני במקור
ב27 שנה הראשונות של חיי
 
תשובתך ל"מרקורי", וגם

דוד, בתגובה למה זה, בדיוק?
תשובתך ל"מרקורי", וגם
לעצם התופעה של כל-כך הרבה מקרים של התנהגות גסה של נותני שירות. אפשר לעקור אותה רק ע"י אכיפה ופיקוח יעילים מצד גופים רשמיים המופקדים על הנושא. הרי חובתם להבטיח רמה גבוהה ואחידה של שירות לכל הציבור באמצעות המפעילים השונים, וזה לא יושג ע"י הסתמכות על "טוב ליבם" של חברות התחבורה. אשמח להרחיב אם דרוש...
 

אורי404

New member
אחת הדרכים שתצמצם מקרים כאלה.

תשובתך ל"מרקורי", וגם
לעצם התופעה של כל-כך הרבה מקרים של התנהגות גסה של נותני שירות. אפשר לעקור אותה רק ע"י אכיפה ופיקוח יעילים מצד גופים רשמיים המופקדים על הנושא. הרי חובתם להבטיח רמה גבוהה ואחידה של שירות לכל הציבור באמצעות המפעילים השונים, וזה לא יושג ע"י הסתמכות על "טוב ליבם" של חברות התחבורה. אשמח להרחיב אם דרוש...
אחת הדרכים שתצמצם מקרים כאלה.
אם ראיתם שכתבתי למעלה יותר בשירשור הזה היא הקפדה שבקופת הנהג יהיה כתוב שמו באופן ברור כנדרש בחוק, ושהרבה פעמים לא קורה בפועל. ברגע שתהיה הקפדה, יהיו, עדיין, מקרים כאלה, אם כי באופן מצומצם משמעותית מהיום.
 

צחקן

New member
../images/Emo45.gif אם כי רוב הנהגים (99 %)

אחת הדרכים שתצמצם מקרים כאלה.
אם ראיתם שכתבתי למעלה יותר בשירשור הזה היא הקפדה שבקופת הנהג יהיה כתוב שמו באופן ברור כנדרש בחוק, ושהרבה פעמים לא קורה בפועל. ברגע שתהיה הקפדה, יהיו, עדיין, מקרים כאלה, אם כי באופן מצומצם משמעותית מהיום.
אם כי רוב הנהגים (99 %)
ב"ה מקפידם מאוד על תקנה זאת ואדיבים מאוד. יש נהגים באגד שאומרים לי לא לשבת מקדימה בשביל הנכים... (וכן- אם האוטובוס מלא אני עומד).
 

אורי404

New member
צחקן, גם אם זה הרב, זה רחוק מ99%.

אם כי רוב הנהגים (99 %)
ב"ה מקפידם מאוד על תקנה זאת ואדיבים מאוד. יש נהגים באגד שאומרים לי לא לשבת מקדימה בשביל הנכים... (וכן- אם האוטובוס מלא אני עומד).
צחקן, גם אם זה הרב, זה רחוק מ99%.
 

Image of me

New member
זה לא עניין של הכללה. זאת תופעה.

סרחון
חברה , ראוי לשמוע גם את הצד השני אבל... אם זה נכון (ואני מאמין לה...) הזיבלון לא צריך להשאר באגד נקודה. אני מאוד מקווה שכך יהיה... רק תזכרו שהוא עשב שוטה... אל תכלילו את כולנו... בבקשה
זה לא עניין של הכללה. זאת תופעה.
באגד גסות רוח זאת תופעה. זה לא נוגע לאחוז זניח מהנהגים, זה נוגע לאחוז מספיק גדול כדי שזה יתחיל להדאיג אתכם. אבל כנראה שזה לא מדאיג אתכם מספיק, כי זה הרושם שאני מקבל כשאני מתלונן על נהגים.
 

alondr

New member
תמיד היו כמה נהגים שהיו

זה לא עניין של הכללה. זאת תופעה.
באגד גסות רוח זאת תופעה. זה לא נוגע לאחוז זניח מהנהגים, זה נוגע לאחוז מספיק גדול כדי שזה יתחיל להדאיג אתכם. אבל כנראה שזה לא מדאיג אתכם מספיק, כי זה הרושם שאני מקבל כשאני מתלונן על נהגים.
תמיד היו כמה נהגים שהיו
חלאות ותת רמה שמוציאים שם רע לשאר - ובאגד משום מה דאגו תמיד לטאטא את הזבל מתחת לשטיח ולכבס את הכביסה המלוכלכת בבית - וזה חייב להפסק - שמפקחי התח"צ במשרד התחבורה ירימו את ישבנם וגם הם יתחילו לטפל בתלונות יותר לעומק ולא להסתפק במכתבים סתמיים
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif אמנם, זה לא המצב של לפני יותר

זה לא עניין של הכללה. זאת תופעה.
באגד גסות רוח זאת תופעה. זה לא נוגע לאחוז זניח מהנהגים, זה נוגע לאחוז מספיק גדול כדי שזה יתחיל להדאיג אתכם. אבל כנראה שזה לא מדאיג אתכם מספיק, כי זה הרושם שאני מקבל כשאני מתלונן על נהגים.
אמנם, זה לא המצב של לפני יותר
מעשור, אבל, עדיין, יש את זה וזה בלתי נסבל. וזה לא רק בנהגים, אלה לעתים בסדרנים/מנהלי עבודה, וגם התגובות המזלזלות ו/או התלושות מהמציאות של דובר אגד, אשר חוזרות על עצמן.
 
סיכום (ביניים?) + סיפור

התנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
סיכום (ביניים?) + סיפור
1. אני מסכים שצריכים להקפיד על התקנה בדבר הצבת השלט עם פרטי הנהג, אבל זה לא יבוא במקום פיקוח אינטנסיבי של משרד התחבורה. 2. לפני 30+ שנים עמדתי על יד לוח סידור העבודה שעל התחנה הראשונה של קו 63 ברח' אלנבי, ת"א, כדי לבדוק איזה אוטובוס (לפי מס' פנימי) יוצא ראשון ומתי. במקרה הפרעתי לנהג שישב במקומו באוטובוס החונה במקום, וגם הוא רצה לקרוא את הלוח. הוא התחיל לצעוק בגסות: "חבר - זוז!!" עניתי לו בנימוס שאזוז ברגע שאמצא מה שאני מחפש בלוח, אז הוא ענה לי: "מה אתה מבין בזה, זה בשביל נהגים ולא בשבילכם הנוסעים". עניתי לו שאני יודע לקרוא לא פחות טוב ממנו, וגם לציבור זכות לדעת את פרטי הנסיעה וכו'. תשובתו בצורת שאלה: "תגיד לי, כל הדתיים עקשנים?" תשובתי בצורת שאלה: "תגיד לי, כל הנהגים קרציות?" עד כאן הסיפור, ומוסר ההשכל: אסור לעשות הכללות, ואני עדיין משוכנע שהרוב הגדול של נהגי תחבורה ציבורית מתנהגים בצורה נכונה ומכובדת, אם כי איש לא עשה בדיקה סטטיסטית. ואני עדיין בדעה שצריך לפעול כדי למנוע מראש העסקת אנשים העלולים להתייחס בגסות לנוסעים, כי גם מקרה אחד הוא יותר מדי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה