התנהגות מבזה של נהג אגד...

מצב
הנושא נעול.
נ"ב

סיכום (ביניים?) + סיפור
1. אני מסכים שצריכים להקפיד על התקנה בדבר הצבת השלט עם פרטי הנהג, אבל זה לא יבוא במקום פיקוח אינטנסיבי של משרד התחבורה. 2. לפני 30+ שנים עמדתי על יד לוח סידור העבודה שעל התחנה הראשונה של קו 63 ברח' אלנבי, ת"א, כדי לבדוק איזה אוטובוס (לפי מס' פנימי) יוצא ראשון ומתי. במקרה הפרעתי לנהג שישב במקומו באוטובוס החונה במקום, וגם הוא רצה לקרוא את הלוח. הוא התחיל לצעוק בגסות: "חבר - זוז!!" עניתי לו בנימוס שאזוז ברגע שאמצא מה שאני מחפש בלוח, אז הוא ענה לי: "מה אתה מבין בזה, זה בשביל נהגים ולא בשבילכם הנוסעים". עניתי לו שאני יודע לקרוא לא פחות טוב ממנו, וגם לציבור זכות לדעת את פרטי הנסיעה וכו'. תשובתו בצורת שאלה: "תגיד לי, כל הדתיים עקשנים?" תשובתי בצורת שאלה: "תגיד לי, כל הנהגים קרציות?" עד כאן הסיפור, ומוסר ההשכל: אסור לעשות הכללות, ואני עדיין משוכנע שהרוב הגדול של נהגי תחבורה ציבורית מתנהגים בצורה נכונה ומכובדת, אם כי איש לא עשה בדיקה סטטיסטית. ואני עדיין בדעה שצריך לפעול כדי למנוע מראש העסקת אנשים העלולים להתייחס בגסות לנוסעים, כי גם מקרה אחד הוא יותר מדי.
נ"ב
הערת הנהג כאילו לוח סידור העבודה מיועד רק לנהגים מזכירה לי מה שמורים (בבית הספר שלי) היו אומרים כשהתלמידים התחילו לסגור ספרים אחרי שמיעת הצלצול של סוף השיעור: "הצלצול מיועד למורים, לא לתלמידים; גמרנו את השיעור רק כשאני אגיד לכם!" אבל מעניין שהצלצול של תחילת השיעור דווקא מכוון לתלמידים...
 

צחקן

New member
../images/Emo45.gif

סיכום (ביניים?) + סיפור
1. אני מסכים שצריכים להקפיד על התקנה בדבר הצבת השלט עם פרטי הנהג, אבל זה לא יבוא במקום פיקוח אינטנסיבי של משרד התחבורה. 2. לפני 30+ שנים עמדתי על יד לוח סידור העבודה שעל התחנה הראשונה של קו 63 ברח' אלנבי, ת"א, כדי לבדוק איזה אוטובוס (לפי מס' פנימי) יוצא ראשון ומתי. במקרה הפרעתי לנהג שישב במקומו באוטובוס החונה במקום, וגם הוא רצה לקרוא את הלוח. הוא התחיל לצעוק בגסות: "חבר - זוז!!" עניתי לו בנימוס שאזוז ברגע שאמצא מה שאני מחפש בלוח, אז הוא ענה לי: "מה אתה מבין בזה, זה בשביל נהגים ולא בשבילכם הנוסעים". עניתי לו שאני יודע לקרוא לא פחות טוב ממנו, וגם לציבור זכות לדעת את פרטי הנסיעה וכו'. תשובתו בצורת שאלה: "תגיד לי, כל הדתיים עקשנים?" תשובתי בצורת שאלה: "תגיד לי, כל הנהגים קרציות?" עד כאן הסיפור, ומוסר ההשכל: אסור לעשות הכללות, ואני עדיין משוכנע שהרוב הגדול של נהגי תחבורה ציבורית מתנהגים בצורה נכונה ומכובדת, אם כי איש לא עשה בדיקה סטטיסטית. ואני עדיין בדעה שצריך לפעול כדי למנוע מראש העסקת אנשים העלולים להתייחס בגסות לנוסעים, כי גם מקרה אחד הוא יותר מדי.
 

mercori

New member
לכולם...

התנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
לכולם...
1. תיעוד שמו של הנהג באוטובוס אולי חשוב ואולי לא , זה בטח לא רלוונטי מבחינת החברה. והיה ורוצים מוצאים כול כך מהר , ובפשטות , שזאת ממש הבעיה האחרונה באגד... 2. לגבי יחס הנהגים לציבור , לדעתי ההפרטה בתח"צ תעשה רק טוב בנישה הזאת... היום באגד כניראה קצת קשה למערכת להתמודד אם ציבור החברים , חלק מזה בגלל שאגד כקואופרטיב בעל מבנה חברתי מסוים לא מצליח "לאכוף" התנהגות נאותה והולמת של הנהגים... אני בטוח שבחברה פרטית , אצל בעל בית ,נהג לא היה מעז... 3. לדעתי והיה ונתקלים בנהג שכזה... ורוצים להתלונן רצוי לשלוח מכתב לאגד עם העתק למשרד התחבורה ... מה שיחיב את אגד , בתשובה והתייחסות הולמת..
 
גם ענף המוניות נמצא בידיים פרטיות

לכולם...
1. תיעוד שמו של הנהג באוטובוס אולי חשוב ואולי לא , זה בטח לא רלוונטי מבחינת החברה. והיה ורוצים מוצאים כול כך מהר , ובפשטות , שזאת ממש הבעיה האחרונה באגד... 2. לגבי יחס הנהגים לציבור , לדעתי ההפרטה בתח"צ תעשה רק טוב בנישה הזאת... היום באגד כניראה קצת קשה למערכת להתמודד אם ציבור החברים , חלק מזה בגלל שאגד כקואופרטיב בעל מבנה חברתי מסוים לא מצליח "לאכוף" התנהגות נאותה והולמת של הנהגים... אני בטוח שבחברה פרטית , אצל בעל בית ,נהג לא היה מעז... 3. לדעתי והיה ונתקלים בנהג שכזה... ורוצים להתלונן רצוי לשלוח מכתב לאגד עם העתק למשרד התחבורה ... מה שיחיב את אגד , בתשובה והתייחסות הולמת..
גם ענף המוניות נמצא בידיים פרטיות
האם (בגדול) יחס נהגי מוניות טוב יותר מנהגי אוטובוסים? גם אם התשובה היא "כן", הדרך היחידה להבטיח התנהגות נאותה ושמירה על החוקים והתקנות בצורה אחידה אצל כל המפעילים היא ע"י פיקוח יעיל ומסודר.
 

צחקן

New member
../images/Emo45.gif אז זהו שלא.

גם ענף המוניות נמצא בידיים פרטיות
האם (בגדול) יחס נהגי מוניות טוב יותר מנהגי אוטובוסים? גם אם התשובה היא "כן", הדרך היחידה להבטיח התנהגות נאותה ושמירה על החוקים והתקנות בצורה אחידה אצל כל המפעילים היא ע"י פיקוח יעיל ומסודר.
אז זהו שלא.
ב"ה למשרד התחבורה כנראה אין חשק לעשות אלפי שקלים מקנסות.... .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה