התערוכה במוזיאון טיקוטין - מדהים!

yochaytzur

New member
התערוכה במוזיאון טיקוטין - מדהים!

התערוכה מדהימה! כל הכבוד לסעדיה על הרמת הפרוייקט. אני בטוח שבהמשך יהיה מלא באולם כמו ביום הפתיחה.
 

painapple

New member
היה נהדר!

דברים ממש מדהימים. אני חושבת שצילמתי כמעט הכל
 

eyal reuv

New member
התערוכה מהממת!

נהניתי נורא היום בתערוכה. התערוכה ברמה גבוהה מאוד,מושקעת ושווה ביקור חוזר במוזיאון. לכל מי שעדיין לא היה-מומלץ מאוד! כל הכבוד לסעדיה על ההשקעה והנכונות להרים תערוכה ברמה כזו בארץ! המאמץ השתלם והרבה אנשים נהנו נורא מהתערוכה שלך. הדגמים שלך בלטו מאוד בייחודיותם ונתנו מימד נוסף וחשוב לתערוכה. בתקווה שתצליח להוציא ספר של התערוכה בעתיד הקרוב... אני אישית לא צילמתי כי לא הייתה עלי המצלמה,ואשמח מאוד אם מישהו יוכל לשלוח תמונות טובות שצילם.
 

ycyclop

New member
מרשים מאד

היה מעניין ונחמד לראות את העבודות של כל כך הרבה אמנים מוכרים במקום אחד. כל הכבוד לסעדיה על הפרויקט המוצלח
 

גילה או

New member
TOMOKO FUSSE

היה קצת קשה לצלם מכיוון שהדגמים היו מאחורי זכוכיות והתאורה והצל וההשתקפויות הקשו על המלאכה אבל השתדלתי.
 

גילה או

New member
Joel Cooper

איך אפשר בלי המסכה המדהימה - תודה לסעדיה על המאמץ וההשקעה!!
 

spflyer

New member
Great days for the Israeli Origami

Saadya, I can only sit here in Shanghai and be jelaous & green for not seeing the exhibiiton, but the pictures I have seen and knowing the person who organized it is quite engouh to know what I'm missing. Well done, you have done something that no one ever before has done to the Israeli Origami.
 

saadya2

New member
תודה לכולם !

היה כיף לראות כל כך הרבה מהקהילה שלנו, והמקפלים הדגולים -- תודה על התמיכה, היא מאד חשובה לי לפי הנתונים הרישמיים האחרונים של המוזאון, באו 594 איש לפתיחה... מספר כזה הם לא ראו הרבה מאד שנים התערוכה תימשך עד סוף השנה (כלומר עם לא יאריכו אותה), כך שלאנשים שעוד לא היספיקו יש עוד זמן לבוא. אני מארגן עכשיו סדנאות, הרצאות אמן וכאלו, ויהיו כמובן אירועים לקהל האוריגאמי הרחב בארץ. פרטים בהמשך סעדיה
 

עדי דבש

New member
וואו!!!

סוף סוף נסעתי לראות את התערוכה! שעתיים וחצי נסיעה בפקקים, והחלפה של ארבעה אוטובוסים, אבל היה שווה כל רגע (וכל שקל!) !!! נהניתי כל כך, פשוט עמדתי המומה, וגם היה לי מאוד כיף לראות מגוון רחב של יצירות לא מודולריות, כי עד עכשיו רוב הדברים שהתנסתי בהם היו מודולריים (איך גילה אמרה? את שאהבה נפשי...) אני משתוקקת לקנות ספרים שיש בהם דגמים מהתערוכה (הקופאית אמרה שיגיעו רק בשבוע הבא...) במיוחד לאור נסיוני העלוב והכושל לקנות את הספר של טומוקו פוסה (אבאמא לא מוכנים לשים אשראי באינטרנט, גם אם אני אחזיר להם כסף) ונסיוני הכושל עוד יותר לקנות ספר (ששכחתי את שמו, המליצו לי עליו כאן) ע"י הזמנה מסטימצקי....... בכל אופן, צילמתי המווווווון תמונות יפהפיות (הדגמים המודולריים שקיפלה רוזנה היו תאווה לעיניים, פשוט לקנא!!) וברגע שאני אמצא כבר USB אני אעלה כל מה שגילה עוד לא הספיקה להעלות. הצלחתי גם לצלם תמונה טובה יותר של שלושת המרבדים עם התבניות החוזרות מאחורי הזכוכית, אבל לצערי הרב התמונות עם הקיפולים של רוזנה יצאו מטושטשות........ הסוסים היו כל כך יפים! והיו שני צבאים באחת מתיבות הזכוכית שגרמו לי לעמוד מהופנטת איזה 10 דקות. לצערי גם התמונות שלהם לא יצאו כל כך טוב.... אבל מילא, כשאני אמצא USB בגודל של המצלמה אתם תראו. סעדיה - אני רק מוכרחה להגיד עוד דבר אחד בקשר לכד עם הפרצופים סביבו - הוא היה כל כך יפה!!! פשוט כל הכבוד! ובינתיים, כולם, לילה טוב ונעים :) נ.ב. סעדיה אל תשכח לעדכן אותנו אם יהיו סדנאות! או לחילופין, אם יגיעו ספרים. אני מוכנה לנסוע בשביל זה עוד פעם את כל הדרך!
 

saadya2

New member
לגבי ספרים בתערוכה

יקח קצת זמן עד שהנושא הזה יסודר אני עובד עם גורמים שונים (כולל ניקולס טרי בצרפת) למצוא פתרון וכשיהיה אודיע כאן oעדיה
 

saadya2

New member
ומעט על זמנים ומרחקים

צברתי קצת ניסיון בתחבורה הציבורית בחודשים האחרונים, כשהמטרה להגיע למיטות שונות באיזור... ממוזאון טיקוטין, לבית שלי בבאר-שבע, 4 שעות כיוון בממוצא (דלת לדלת). המתנה, אוטובוס (קו 22) או כרמלית, המתנה, רכבת, הליכה ברגל. ביום שלישי לפני שבוע, כשתיקנו את המסילה באיזור קרית גת ונסעתי לתת טיפול חירום לעבודה חשובה שנפגעה מלחות, הייתי בנסיעות תשע שעות. מהמוזאון לבית של מריאנו--2.5 שעות כיוון ; כנ"ל לנתניה; ובעצם לכל מקום במרכז שאינו ממש על קו הרכבת, בערך אותו הזמן. לתל אביב גופא, קצת פחות. לדירה של סרגיי ליד הטכניון--חצי שעה כיוון (אבל היה לי רכב לאותו יום) לידיד הבדואי בכפר עיספיה שליד חיפה--שעה ורבע הלוך (בשש או שבע בערב---יותר מאוחר קשה אפילו לתפוס טרמפ) וארבעים דקות חזור בבוקר, במוניות שרות לחוף דדו (חוף הכרמל), שעה (המתנה, אוטובוס, הליכה), אחרי זה 20 דקות עד שמיגיעים לדיונה הראשונה שסביר להקים שם אוהל; 15 דקות להקים אוהל לאור יום (אותו אהל ישן ממסעותי ביערות קנדה), או 30 דקות בחושך מוחלט ליערות הכרמל, באיזור שלפני עיספיה---שעה פלוס להגיע, 20 דקות להכנס ליער ולמצוא מקום סביר שאף אחד לא יגלה אותך, עוד רבע שעה לאהל; רצוי מאד שכל זה יקרה *לפני* שקיעת החמה. ושימו לב: ביער יש תנים.
 

spflyer

New member
לגבי מרחקים

שלום סעדיה, כרגע מיקומי הוא שנגחאי, סין. תהיתי כמה זמן ייקח לי להגיע למוזיאון טיקוטין. כולי קנאה בכל אלה שראו את התערוכה. אם אפשר, תעלו עוד תמונות כדי שאדע יותר טוב מה אני מפסיד.
 

eyal reuv

New member
מוזיאון טיקוטין-ביקור שני

היום הייתי פעם נוספת במוזיאון וגם היום היה נורא עמוס. היו מבקרים רבים שנורא נהנו,היו סיורים מודרכים וסדנת יצירה לילדים בקומה העליונה. צילמתי הרבה(די הרבה תמונות לא מצליחות בגלל תנאי הצילום הלקויים-הויטרינות,תאורת הספוטים,התאורה המעומעמת במוזיאון),ובערב אעלה מספר תמונות(אערוך כמה תמונות ביחד ואצרף אותן כקבצים בודדים). דגמים מעטים נפלו מהמעמד שלהם כתוצאה מנגיעות של ילדים בויטרינות,אבל לא משהו רציני שפוגע בתערוכה(סעדיה-אני אדבר איתך בערב בקשר לדגמים שנפלו או שנפגעו מעט) .
 
למעלה