התקנת דוד חשמלי בשכיבה

התקנת דוד חשמלי בשכיבה

אהלן לכם . מועדים לשמחה. אני מתכנן להחליף דוד חשמל שתקוע בבוידם כבר שלושים שנה ואינו עובד בדוד חדש. ההתקנה הינה בשכיבה ולדוד החדש יש שני פתחי יציאה כאשר אחד מהם יש לסגור. מסומן ליד אחד הפתחים חץ שעליו כתוב שחלק זה צריך לפנות כלפי מעלה במצב של התקנה בשכיבה. האם פתח היציאה במקרה זה הוא הפתח הפונה כלפי מעלה (מסתדר הגיונית כדי שגוף החימום יהיה תמיד מכוסה מים), ולכן יש לסגור את הפתח התחתון. או שדווקא פתח היציאה השמיש הוא פתח היציאה התחתון (לא מסתדר הגיונית ) ויש לסגור דווקא את פתח היציאה העליון ? הקיצר, מה התשובה. מדובר בדוד חשמלי 60 ליטר. במפעל הסבירו לי בדיוק איזה לסגור ושכחתי. נ.ב- בזמנו שאלתי אם ניתן להתקין מזגן עילי לבד. התקנתי לבד ופועל מצויין . התייעצתי גם עם חבר שאביו חשמלאי שמתקין מזגנים. החלק הקשה היה לפתוח פתח בקוטר של כ7 ס"מ בקיר. עשיתי זאת בעזרת קידוחים רבים מסביב ודפיקות עם איזמל ופטיש. האם יש איזמל חשמלי שעולה פחות מ700 ש"ח ? יש באתר של סקאל פטישון חציבה של יונדאי שמגיע עם 2 ראשי איזמל בערכה. האם זה יכול לעשות ת'עבודה ? מה ההבדל בין היונדאי הזה לבין קאנגו אמיתי ? לפטישון אפשר לחבר איזמל ?
 

מאגר

New member
פתח היציא תמיד למעלה

והכניסה תמיד למטה כניראה שבשעור פיזיקה שהיה בכיתה ד' על חוק כלים שלובים וחוק הידרוטרמיקה כניראה או שישנתה או שלא הייתה
 
בשיעורי לשון הייתי ער

מעט תיקוני כתיב : כנראה (ללא י'). ישנת (ללא ה'). אתה היית (ללא ה'). היום וורד עושה את העבודה ע"י סימון אוטומאטי. אני לא זוכר מה אכלתי אתמול אז אתה מצפה שאזכור מה למדתי בכיתה ד' ?. בין הדברים הבודדים שאני זוכר מכיתה ד' זה את המורה לתנ"ך כשביקשתי פרשנות לפסוק ג' בספר יהושע. הצבעתי יפה ושאלתי אותו "המורה, מה זה זונה ?"
 
התקנת מזגן האם תוכל להרחיב בנושא ? מה עושים, ואיך ? (חוץ מהחור בקיר כמובן). לעבודות מזדמנות הכלים הזולים ,לא רעים בכלל. תעקוב אחרי בפירסומים של הום סנטר,יש להם מבצעים של "וולף "או "יונדאי",מפעם לפעם. ועל ההבדלים בין הכלים השונים תוכל לקרוא במאמרים ,בפרק כלי עבודה. לכל כלי שיש לו אופציה של פטישון ,אפשר לחבר איזמל.
 
למעלה