התקנת התקן דרך WTS

מול

New member
התקנת התקן דרך WTS

קודם כל מז" ט על פתיחת הפורום ,נראה לי שמדובר על פורום בו אני אשהה לא מעט
האם מישהו נתקל בתופעה שהתקנה של התקן ( Device ) לא מצליחה דרך Windows 2000 Terminal server ( להל"ן WTS ) . נתקלתי בתופעה שעבודה דרך WTS לצורך התקנת התקן חומרה אינה מצליחה ורק עבודה על המחשב המקומי ( גם דרך תוכנות "השתלטות" שונות ,אבל ללא פתיחת Session נוסף ) מצליחה להתקין את החומרה . מראש אני אענה שעל השרת הספציפי אין התקני I/O מחוברים ומכאן הצורך לעבודה "מרחוק" . אם התופעה ידועה ,אשמח ללינק שמפרט קצת עליה . תודה מראש לכל העונים .
 

antidot

New member
שאלות

הTS בapplication mode או בadministration mode ? איזה התקן ? (אם זה כרטיס מסך או רשת, מין הסתם יכולות להיות בעיות). האם זה שרת מותג ? למשל עבור Proliant-ים יש כלי לעידכון דרייברים מרחוק.
 

מול

New member
administration mode

מצחיק שאתה מזכיר את זה ,במקרה מדובר על Proliant ( לא זוכר דגם מדויק ) מדובר בהתקן לא כלכך סטנדרטי ( כרטיס פקס ) ,אבל לצורך הענין מדובר על על device שהוא אינו plug & play והתקנתו נעשת ע"י הכנסת device ( כמו אלו שהיו ב NT4 )
 

mavor

New member
היא לי מקרה דומה

הפיתרון היא רק להתקין מקומית ואחרי זה להתקין שוב פעם בצורה מרוחקת (אני יודע זה תפשי) ההתקן היא סלסלת מודמים של GSN (תחנולגיה של מודמים אלחותיים שלא עובדים) נדב
 
למעלה