ה-national finals של 2001

איליה.

New member
ה-national finals של 2001

אם יש פה אנשים שראו/שמעו את השירים של התחרויות הלאומיות (גמרים? תחרויות פנימיות? שמישהו כבר ימצא לזה שם בעברית, ששונה מהמלה "קדם"!) שלפני 2001, איזה לדעתכם היו התחרויות עם השירים הכי טובים? לדעתי לשוודיה היה גמר מעולה, וגם לליטא (למרות ההפקה הגרועה *מאד*). שוודיה כל פעם מוצאת שירים שכמעט כל אחד מהם היה מגיע לטופ 10. שירים לא רעים היו לדנמרק, לאסטוניה, קצת פחות לקרואטיה, לאיסלד. לנורווגיה היו 2-3 פנינים. לגבי אסטוניה כנ"ל - היו כמה שבקלות היו מגיעים לטופ 10. הידעתם? בשבוע של ה-Dora (התחרות הקרואטית), שלושה מהשירים היו בחמשת הגדולים של המצעד הלאומי!!! למה אצלנו זה לא קורה? על נורווגיה הכי כואב לי. הלדור הופיע כל כך טוב ב-Melodi Grand Prix, ואם הוא לא היה לובש את הגופיה הזוועתית הזאת באירוויזיון, הוא היה מגיע יותר גבוה. פשוט חבל. בכל אופן, לדעתי הם היו צריכים לשלוח את Brighter than light - שיר עם אווירה קסומה. ואי אשפר לשכוח גם את Men של בריטניה, את Danielle la plus belle של הולנד, את Komdu til min (ועוד כמה שירים) של איסלנד ואת Quiero bailar של ספרד שהפך להצלחה גדולה, כמעט כמו Dile que la quiero בכבודו ובעצמו. וכמה שאפשר להיות פה אובייקטיבי (כן, אני יודע, אי אפשר), גם לישראל היו כמה שירים לא רעים. אבל בשום אופן לא הייתי אומר שהקדם הישראלי היה מהטובים השנה. מה אתם אומרים?
 

איליה.

New member
להלן כל הפרטים.

לשמוע - www.audiogalaxy.com . אני לא חושב שיש שיר מהתחרויות של השנה הזאת שלא תמצא שם. במדינות כמו שוודיה או דנמרק כל השירים יצאו כסינגלים, ולכן ממש לא בעיה למצוא באתר הזה אמפישלושים של כולם. כדי שתדע מה לחפש, יש אתר מאד נחמד שנקרא http://www.geocities.com/TelevisionCity/Network/1164 (אתר ששווה להכניס לרשימת הלינקים, דרך אגב) זה אתר שבו יש את רשימת השירים של כל תחרויות הבחירה הלאומיות מכל השנים, בין השאר גם מהשנה הזאת. אם תרצה לחפש שירים, אני אתן לך כמה מומלצים. יש כמה שהם ממש טובים. אתה יודע מה, תתחיל מ- (Montezuma´s Revenge - Danielle (La Plus Belle מקום שלישי בתחרות ההולנדית וגם Elin Torset - Brighter Than Light מקום שני בתחרות הנורווגית. ותגיד לי מה דעתך
לראות - אני לא בטוח שאפשר למצוא ברשת קבצי וידאו של התחרויות. אולי יש לאנשים, אם אתה רוצה אני יכול לשאול. מה שכן אפשר לעשות - זה להשיג קלטות. אני השגתי לעצמי כמה קלטות של התחרויות של השנה הזאת ע"י החלפות... אם תרצה להחליף, אני תמיד אשמח. איליה.
 

Yaniv-DC

New member
אני מניח...

שאין לך NTSC... אז זה לא יעזור, אבל תודה בכל זאת!
 

Yaniv-DC

New member
שיטת שידור

בארה"ב משדרים ב-NTSC לעומת ה-PAL שמשדרים בארץ.
 

איליה.

New member
הצלחתי להרכיב משפט...

עם 13 מלים שאין בו אף שם עצם או שם תואר, ויש בו רק פועל אחד! וזה אפילו לא משפט מחובר. מדהים.
 

איליה.

New member
תראו מי שמדבר

האמת, אני מתעורר ב-11 בבוקר כי אין לי לימודים בינתיים... ועכשיו גם אומרים שתהיה שביתה באוניברסיטאות, אז בכלל. וכדי שלהודעה הזאת בכל זאת יהיה לפחות איזשהו קשר לאירוויזיון, אני חייב למצוא שיר מתאים... אה, זהו! איסלנד 1999. ...Don´t sleep on a monday... מתאים בול!
 

Yaniv-DC

New member
כל כך קיוויתי שיזכה...

איזה כיף זה יכול להיות, אירוויזיון באיסלנד, לא?! מה זה מי שמדבר? אל תשכח שאצלי 7 שעות מוקדם יותר מאצלך! בגלל זה שעות הכתיבה שלי מוזרות...
 

איליה.

New member
אני יודע

התכוונתי שגם אתה לא ישן. בכלל. לא לפי שעון ישראל ולא לפי Eastern Standard Time.
 

Yaniv-DC

New member
אבל אנחנו עכשיו...

Eastern Day-light-save Time EDT
האמת... צודק... אבל נו... היום הבטחתי לעצמי עד 22:00 EDT פיפי ולישון!
 

איתמר2002

New member
כדאי-מהקדמים של 2001

היו השנה דווקא שירים נחמדים בקדמים,לדוגמא: המלודיפסטיבל השבדי שהוא תמיד מצויין- להקת ברבדוס,מקום שני עם Allt som jag ser,למי שיש את זה בוידאו-הופעה פיצוץ! מאותו קדם,אלינור עם "Om du stannar har". שירים נחמדים אחרים באותו קדם הם של יאן יוהאנסן(יצג את שבדיה ב-95) עם Ingenmansland וסאנה נילסן עם "Igar,Idag". בקדם הגרמני: קוין עם "Playing on my mind" שיר באמת מדהים,שלושת הטנורים עם "Song for our friends". כדאי!
 

איליה.

New member
איתמר, אני ממש מסכים

עם כל השירים שאמרת! כולם שירים טובים. בעיקר Igar, Idag - שיר שראוי מאד לתואר "מדהים".
 
למעלה