וְכָל-הָעָם רֹאִים אֶת-הַקּוֹלֹת
....

  • פותח הנושא wapy
  • פורסם בתאריך

wapy

New member
דיבר שביעי - "בעזרת השם ננצח" ..**@

"בעזרת השם ננצח", אמר יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, בביקורו אמש בכותל המערבי בירושלים, לצד משפחתו. רעייתו שרה הביעה ביטחון והוסיפה: "אנחנו הולכים לנצח בשביל עם ישראל". לדברי יו"ר מטה יום הבחירות בליכוד, ח"כ רובי ריבלין, "אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים במסגרת התקציב המצומצם. יש לנו ברחבי הארץ אלפי מתנדבים, השאלה היא מה המוטיבציה שלהם - כמה זמן הם יוכלו לשהות באזורי הקלפיות. הארגון של קדימה הוא כולו אנשים בשכר - ואני בטוח שהמוטיבציה של אנשי הליכוד תנצח".
 

wapy

New member
לכו להצביע!!-הפוגה בגשמי ברכה....@

בערב סערה-וגם צפיפות בקלפי.
 

q49

New member
לכו כעת שלא יהיה צפוף בשעה האחרונה

במיוחד במזג אוויר הזה
 

wapy

New member
עד כה הצביעו 23.4% מבעלי זכות הבחירה

ועדת הבחירות המרכזית פרסמה את נתוני ההצבעה בבחירות לכנסת ה-18 עד לשעה 12:00. עד כה הצביעו 23.4% מבעלי זכות הבחירה. אחוז ההצבעה משקף עלייה לעומת הנתון בשעה המקבילה בבחירות 2006, שעמד על 21.6%.
 

eneptun

New member
"אין קול ענות גבורה ואין קול ענות חלושה

קול ענות אנוכי שומע" פרשת כי תשא, דברי משה רבנו, מנהיג אמיתי, בניגוד לשלל מתחזי ימינו
 

wapy

New member
ציפי היא שטחית, חלולה, לא מבינה ../images/Emo118.gif

"דיוקנה של יו"ר קדימה, כפי שהוא מצטייר משיחות עם אנשים המכירים אותה, מטריד - היא שטחית, חלולה, לא מבינה ולא אוהבת בני אדם ובעצם לא כשירה לראשות הממשלה ובכלל קדימה - זה מגעיל אותי
 

wapy

New member
../images/Emo118.gifהחגיגה נגמרת ציפורה נחמדת ../images/Emo118.gif

ציפי לבני הפסידה את המערכה ולא יועילו כל פרכוסיה. היי שלום ציפורה נחמדת: "גם אצלך החגיגה נגמרת ובחצות הביתה את הדרך קשה לך למצוא..." (מתוך שירה של נעמי שמר "החגיגה נגמרת"). המסקנה מהאמור לעיל היא, שמפלגות שורשיות כגון הליכוד ו"העבודה" עשויות להחזיר את מרבית הבוחרים שנטשו אותן במסיבות מסוימות. לעומתן, מפלגות "אד הוק", שצמחו מתוך צורכי שעה כמקלט ל"עריקים" מאוכזבים ממפלגות אחרות, כגון "מפלגת "קדימה", צפויות לתופעה הפוכה: לגל של עזיבות משורותיהן וחזרה למפלגות האם.
 

GIOVANINI

New member
קורא לכולם להצביע ולא חשוב כרגע למי!!!

הכי חשוב להצביע מי שלא מצביע פוגע בדמוקרטיה ובעצם מעלה את מי שהוא סולד ממנו
 

kamrashhalural

New member
מסתמן : תבוסה לליכוד !!!

הליכוד יקבל בין 20 ל 22 מנדטים קדימה : 26-28 עבודה: 16-18 ליברמן : 15-17 שס : בערך 12 שימו לב : הליכוד הולך להפסיד ובענק הערב !!! יש אלוהים !
 
אזיה כיף! שר המשפטים: הנגבי. הרווחה: אברהם

תענוג! שלא לדבר על שר הביטחון - ליברמן. בהחלט ניצחון מרשים. תקווה גדולה לעם ישראל! בעד הטרדה מינית? הצביעי קדימה! בעד שתי מלחמות בשלוש שנים? הצביעי קדימה! בעד גנבים? הצבע קדימה!
 
זה לא יקרה, הוא משקר.

התגנב לאוזני אתמול דבר שאמנם אינני יכולה לחתום במאת האחוזים על אמינותו שכן לא ראיתי במו עיני, שמצייר תמונה הפוכה לגמרי. צחי הנגבי יכול לצפות להרשעתו בשקט, הרחק מהכסא.
 

בדנתמ

New member
ואל תשכחי:

מעבר לרשימת השרים הפושעים, החל במושחתים ומועלים וכלה בעברייני מין, יש לזכור שגם הגב' לבני, למרות שאינה נחשדת באף עבירת שחיתות בינתיים, אינה כה נקיה כפי שמציירים אותה. בין מושחת לישר עובר קוו גדול מאוד. בני בגין הוא אדם ישר. לבני, גם אם אינה מושחתת, אינה ישרה. פוליטיקאי ישר, הוא כזה ששם את טובת המדינה לפני האינטרסים האישיים שלו. בהנחה שללבני יש איי-קיו גבוה משל עכברוש, היא אינה עומדת בקריטריונים אלה. אם היתה שמה את טובת המדינה בראש מעייניה, לא היינו מגיעים למצב שבו המשרד שלה תפקד בצורה כה מחפירה. אם היא היתה פועלת למען המדינה, לא היינו מגיעים למצב שבו למרות הישגים צבאיים מרשימים בעופרת יצוקה, לא ראינו מהמבצע הזה אף לא הישג מדיני אחד. הרקטות ממשיכות ליפול עלינו וגלעד שליט טרם חיבק את הוריו. צריך כישרון ענק כדי למחוק הישגים צבאיים כאלה אדירים ולהותיר קיפאון מדיני מקומם שכזה לאחר המבצע. לבני מפנה את מירב מאמציה לפוליטיקה, ולא להנהגת המדינה. שלא לדבר על חוסר חוט השדרה האידאולוגי שלה... למה לכל הרוחות שמישהו פה ירצה אותה בתור ראש ממשלה? בימי ביבי של שנות התשעים עוד הייתי צעיר יחסית, אבל עדיין אני זוכר שביבי לא היה ראש ממשלה כזה מזהיר. הוא עוד היה חסר ניסיון וחסר כיוון במקצת, כפי שפרישתו של בני בגין בזמנו העידה. אני מודע לזה שהוא לא מושלם ושיש לו אי אלו חסרונות. אבל למרות כל זאת, אני עדיין סבור, שמבין המועמדים הריאלים לראשות הממשלה כאן, הוא העדיף. אני לא מאמין להבטחות שלו בלב שלם, אבל אני מאמין שבני בגין למשל, יעשה את כל שביכולתו כדי להחזיק אותו בתלם. ויותר מזאת, אני מאמין שלבני תמיט עלינו אסון נוראי... וגם ברק, כראש ממשלה, יהיה גרוע בהרבה מביבי, ממש כפי שהשניים הראו לנו בסיבוב הקודם שלהם. כי תכלס, כל אחד מראשי הממשלה שבאו אחרי ביבי, הוכיחו לנו שלמרות שהוא לא היה משהו, אפשר להיות גרועים בהרבה...
 
שקר. נסיון עלוב למשוך קולות.

אני מכירה סקרים אחרים לגמרי בהם לקדימה מתרסקת הצורה. קדימה בכלל לא רלוונטית.
 

MIIKLE

New member
ומי השקרן הפתולוגי עכשיו../images/Emo6.gif

אבל לא משנה נותרו לך כמה שעות של אשליה לפני שתאכל את הלב בתיאבון!
 
למעלה