ואוו

ואוו../images/Emo70.gif

אם יש פורום שהוא שימושי באמת, זה זה!!! ברצינות!!! הרבה פעמים אני נתקלת במצב {ואני יודעת שאני לא היחידה} שאני נדבקת לשיר שאני אפילו לא יודעת את שמו, או יודעת רק חלק מן המילים, וזה מעצבן נורא כשאף אחד אחר לא יודע על איזה שיר אתה מדבר... לכן, אני כ"כ מאושרת שנפתח פורום שכזה!!!
אז... הממממ... רק רוצה לומר מזל טוב לפתיחת הפורום
ו... אכפת לכם אם אני אהיה כאן חברה קבועה?
כי אני אשמח!
אוהבת המון
וממש נדלקתי
על הפורום :) עדי התל-אביבית

וכבר שאלה קפצה לראשי הקטנטן... ../images/Emo8.gif

למישהו יש את המילים של "you learn", של אלניס מוריסט {הגדולה!!!}? זה שיר מדהים, לטעמי. גם המילים יפות, אבל פשוט, הייתי רוצה אותן כתובות.
בכל מקרה, חבר´ה!!!
לב יה :) עדי

יוווו עדי את חמודה...ואלניס?! ../images/Emo45.gif../images/Emo127.gif

מתוקה אני כבר מחפשת את המילים ..מקווה שאני אמצא.... טיטול
נ.ב. אני פשוט חולההההההההההההההההההההההה על אלניססססססססססססס

scofflaw

בבקשה

Alanis Morissette - You Learn I recommend getting your heart trampled on to anyone I recommend walking around naked in your living room Swallow it down (what a jagged little pill) It feels so good (swimming in your stomach) wait until the dust settles Chorus You live you learn You love you learn You cry you learn You lose you learn You bleed you learn You scream you learn I recommend biting off more than you can chew to anyone I certainly do I recommend sticking your foot in your mouth at any time Feel free Throw it down (the caution blocks you from the wind) Hold it up (to the rays) You wait and see when the smoke clears Repeat Chorus Wear it out (the way a three-year-old would do) Melt it down (you´re gonna have to eventually anyway) The fire trucks are coming up around the bend Repeat Chorus You grieve you learn You choke you learn You laugh you learn You choose you learn You pray you learn You ask you learn You live you learn

למעלה