וגם אני חייב לספר לכם !!!

avitalit

New member
וגם אני חייב לספר לכם !!!../images/Emo46.gif../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif

לאחר כ 3 שנות חיפוש אחר אדם מסוים שהיה חברו הטוב של אבי לפני חמישים שנה .. הגעתי לאדם העונה לאותו השם - הרמתי אליו טלפון ושאלתי - האם אתה הוא אתה ? והוא ענה שאכן זה הוא ...כמה שמחה וכמה התרגשות --50 שנה של חיפושים ... -- בשמחה ובששון נתתי לאבי את המספר ע"מ שישוחחו ויתאמו פגישה וכו ... אבל לאחר שאבי שוחח עימו הסתבר שאכן השם הוא אותו השם אבל האיש מאחריו אינו אותו אחד שאנו מחפשים .... העונה המבולבל התגלה כאדם לא כ"כ שפוי ולכן התחזה והצליח ל"עבוד עלי " ונותרנו עם מפח נפש אבל טרם התייאשנו !!! שיהיה לכולם שבוע טוב
 

כוכה

New member
מחפשים - חושבים שמוצאים - מתאכזבים

לפני יותר מ 20 שנה, כשיצא לאור הספר שורשים, דיברתי על כך עם אמי. היא נפתחה וסיפרה על משפחתה. בין היתר הזכירה אח של סבה, בשם אריה לייב גורדון שעלה לארץ בראשית המאה ה -20 והתיישב בפתח תקוה. התקשרתי ל"יד לבנים" והודיעו לי בשמחה שתמונתו מתנוססת במוזיאון ושהיה אדם ידוע. אח"כ, בדקו ומצאו, את נכדתו, נתנו לי שם וטלפון וקבלתי תשובה ... שלא נדע. מאז לא ניסיתי שוב.... ואולי מישהו במקרה יעלה על השם הזה????
 

friend9

New member
מאכזבה ל[פתח] תקווה

בספר "אבני זכרון", חלק תשיעי (פ"ת), מאת פנחס גרייבסקי, מובאים נוסחי מצבות מפ"ת, עד 1931. בעמוד ו´ - (נוסח מלא): פ"נ צנא מלא ספרא, בקי בכל מקצעות התורה, משכיל ודורש את ד´, נלחם מלחמת התורה בחרף נפש; אבי וראש המדקדקים, חבר כמה חבורים יקרים וביחוד חבורו הנחמד על התורה על דרך הפשט והדקדוק, המאיר עיני המורים בתורה - הרה"ג המפורסם כש"ת רבי ארי´ ליב ב"ר שלמה גורדון זצ"ל. נפטר בשם טוב ביום ב´, כ"ד מרחשון התרע"ז. תנצב"ה. באותו עמוד, כנראה גם מצבת אשתו. אבדוק אחרי הפסח ואודיעך.
 

כוכה

New member
תודה ענקית לך../images/Emo77.gif

ממש שי לפסח. יש מה לספר לאמא בסדר.
 
למעלה