והיום על הפרק

והיום על הפרק../images/Emo42.gif

משהו קצת לנשמה. "על הלְבד והאי זוגי" נכון , זה לא תמיד מבחירה , אבל יש כאלו שמוצאים בו גם נקודות אור. (האמת , שאי מחפשת ומחפשת לפעמים בתוכי נקודות כאלו , אבל מוצאת רק פסים - ובעיקר את רצועת האלכסון) לבד +צאצא/ים זה אפילו יותר קשה , נקודת ההתחלה ל - "חופש" אמיתי יורדת יותר נמוך. וזה לא רק בשביל חלוקת הנטל ומעמסת היומיום , הכמיהה הזו. זה בשביל הליטוף. הליטוף והעיניים שבורקות מולך , ממישהו בגובה העיניים שלך ולא רק מאיזה דרדסון יקר שצמוד אליך 7/24. זה בשבילי היה מחליף כל נקודה ונקודה ברשימה הנ"ל שבקישור.
 
נקודות חושך

ולא נקודות אור מה שכתוב שם. אפילו עלבון. נקודות אור יכולות להיות כאלו שמחזקות את העצמאות אבל לא בזכות אי הורדת שערות או חוסר נחירות. יש איכות בעצמאות ואף אחד לא יוכל לשכנע אותי אחרת, אבל אין ספק שיש איכות גבוהה יותר בשניים. כמובן שזה אינדבידואלי כי אני מכירה כאלו שטוב להם לבד וזו לא הצגה. בכל אופן נקודות האור שלנו הם בכל אופן הקשר שיש עם הילד/ים עם כל הקושי זו גם התמורה. ומי אמר שנקודות אור צריכות לבוא על חשבון נקודות אור אחרות? (זוגיות) טוב, תסלחו לי היום, אני לא מצליחה לחשוב ישר (נקודות האור המוזרות האלו שהיא הציגה שם כנראה מעוורות אותי
) אז אולי פעם אחרת אני אספר על נקודות אור.
 
הפמיניסטיות במאמר בריכוז גדול מידי

בשבילי... קראתי את הכתבה לפני שעה בערך אז אני זוכר רק גיבוב של שטויות
 
פמיניסטית

היא לאו דווקא אחת שלא מורידה שערות מהרגלים, היא לאו דווקא אחת שאין לה בן זוג, היא לאו דווקא אחת שלא מטפחת את עצמה. (כמו אגב מישהי שהיא לא מוגדירה את עצמה פמיניסטית שהיא לאו דווקא אחת שכל הזמן מול המראה מתאפרת) פמיניסטית היא אחת שמעמידה את זכויות הנשים בראש ונלחמת עבור זה. ולכן, אני ממש לא רואה את הקשר של הכתבה לפמיניסטיות אולי אפילו להיפך משום שהכתבה עושה רושם רע מאד על נשים בכלל ורווקות בפרט.
 
כן, צודקת

קצת לא הבדלתי בין שני הדברים אז אם נמחק את ההודעה הקודמת שלי נגיע לכך: הכתבה מלאה בהתלהמויות של "אני אישה חדשה, אני לא צריכה אותך" אף אחד לא פקפק ביכולתיה של הכותבת, היא משום מה טורחת להסביר לנו את זה בביטוים שאמורים להצחיק. כתבה זה לא מאמר זה לא זה כלום
ושוב- קחו את ההודעה הזאת בע"מ, אני עייף וחסר כל יכולת חשיבה פורים שמח!
 

דניאלה-

New member
לאביגיל היקרה ../images/Emo39.gif

המון המון הצלחה לפתיחת הפורום. שלך
דניאלה
 

ממתינה

New member
נכון שמשמעם פה,אבל?

יש גבול "לבלבול" טוב באלכסון כי אין ברירה ואם יש אז כיף להתכרבל לא?!
 

אנאבלית

New member
היי אביגיל-קראתי אתמול, ולא היה לי

כוח להגיב. אז כאשה שחיה לבדה וישנה לבדה מזה שנים רבות, כולל בשנות הנישואין, עקב עבודתו של הבעל, אני ממש התרגלתי לישון לבד,(פרט ללילות שהילדים מבקרים מיטתי...) אז נכון שלא באלכסון, אבל בשקט, בלי נחירות, בלי סקס סוער עד אמצע הלילה, בלי שאף אחד מעיר אותי בבוקר מוקדם כשיוצא לעבודה,או כי בא לו להתפרק.... ובלי לתת לאף אחד דין וחשבון. לא מפריעה לאף אחד כשנמצאת באינטרנט עד השעות הקטנות, ולא מפריעים לי. אז נכון שישנם גם רגעי בדידות ויש עצב ורצון לזוגיות-כי זה הרי צורך טבעי, אבל אפשר גם ללמוד להסתדר לבד כשאין ברירה, ולפעמים זה אפילו טוב. לומדים לחיות לבד, בעצמאות, בלי נדנודים של אף אחד, בלי בקורת, מקבלים בטחון עצמי, לא פוחדים להשאר לבד, ומתרגלים לזה. אני לא יודעת אם וכאשר יהיה לי בן זוג חדש, אם אוכל לחיות איתו ביחד-בחיי, כי רוב ימי לא חייתי בזוגיות.מבחינה זאת אני כמו בתולה. אז לגבי כל מה שנכתב בכתבה-לדעתי הכל היה בהומור, ולא צריך להתייחס כלכך ברצינות.
נ.ב. איזה יופי של סמיילים, פשוט תענוג!!!!
 
אני נוהגת../images/Emo73.gif

לאמר שאם לא נדע לצחוק על עצמנו (ולא חשוב מאיזו עדה
) לא נדע לצחוק מכלום. ההומור חשוב לבריאות !!!!! ולכבוד פורים שמח כיבדו אותנו בעוד כמה חיוכים
 
למעלה