וואו איזה מפגר אני

מוגג

New member
וואו איזה מפגר אני../images/Emo39.gif../images/Emo119.gif

כבר יומיים מתנהל כאן אתרם של אסתרשף ואני לא כלום, לא שלום, לא מזל"ט אפילו לא זר קוצים כואב שלחתי לזוג הצעיר.. לא יפה באמת. אז לפחות אהיה הראשון לפתוח את היום השלישי? פעמיים כיטוב. ברכות ונתחדש ואם אני כבר כאן אני מבקש פרוטקציה ממנהלי הפורום להתחצף לשירים באופן חופשי... ואם תהיו טובים גם אייסד כאן פינת פרשנות שבועית לשירים הבלתי מובנים של הזמר העברי לדורותיו. לכל מי שיש שיר הדורש פרשנות , מוזמן לשלחו ואראה מה אוכל לעזור... אני מבטיח לא לתת את הפירוש הנכון, ראו הוזהרתם! לילפז לכול בינתיים ובהצלחה להנהלה מוג-סינטיסייזר.
 

ST

New member
אם כבר "זר קוצים כואב..." ../images/Emo29.gif

לא יודעת כמה זה שיר כן/לא מובן, אבל אפשר לבקש את הפרשנות שלך (או של כל אחד אחר? נשמח לשמוע רעיונות) לשיר (כמו בלדה)? וזה לא חייב להיות שבועי... זה יכול להיות מתי שרוצים (אם זה בסדר מבחינתך כמובן, ומבחינת כולם...) ותודה!
לילה טוב, בשורות טובות! אסתי.
 

shellyland

New member
דרישה לפרשנות

בדיוק הבוקר, בדרכי לעבודה, חשבתי על זה שצריך להיות פרס כספי רציני למי שמצליח לפרשן את מילות השיר "הבא בתור הוא סוס" ועכשיו נראה לי שאתה הוא האיש המתאים ביותר למשימה. נו, נראה אותך.
 

שקמי

New member
זה קל....

באבתור זה סוס ערבי, גזעי. מהיר ביותר. נפוץ ביותר בשולי המדבריות. המחיר שלו אסטרונומי, והוא בעיקר משמש לראוותנות של נסיכים עותמנים.
 

shellyland

New member
מה הטעם בכבישים ללא מוצא?

יופי, הצלחת עם הכותרת - אבל מה עם שאר מילות השיר? ואיך הן קשורות לכותרת? זה לא הולך להיות קל... להזכירך (מהזכרון של הבוקר, אני מקווה שאני לא חוטאת לטקסט, אבל גם אם כן לא נראה לי שיהיה הבדל גדול): ציפורים מסתובבות ציפורים מסתובבות שמח פה ושמח שם מספקים לה קרם בשלושים שניות היא מצילה את הרגליים שלה עכשיו התחיל הזמן עכשיו נגמר הזמן תלחץ מהר ותקבל תשובה כולנו עומדים במקום הלא נכון היא מצילה את הרגליים שלה הבא בתור הוא סוס
 

ST וגרי

New member
הלו- איך אתה מדבר? בלי קללות!../images/Emo22.gif

אתם כבר אנשים מבוגרים: אם אתם לא מסכימים בינכם (אתה ומוּגג) אז תלכו מכות באופן תרבותי, ואל תתנהגו כמו שני מוּגגבלים.. לא נעים לי מ-ST שתראה איזה חברים יש לי.. זה ממש מוּגגזם! התנהגו יפה כדי "שתהיה מבסוטה עד המוּוּוּוּוּוּגג.."..
 
למעלה