וואו.. איך התמלא פה..

ליאן.

New member
וואו.. איך התמלא פה..

טוב, אז ברוכים הבאים לכל החדשים ולכל הנמצאים.. שמחה שאתם כאן.
הודעות מעניינות ומושקעות כבר הועלו לטאג ליין
יש סקר חדש! "האם בחורות מעדיפות גבר עם תדמית חזקה\מחוספסת או את הגבר הרגיש ?" לתשומת ה
, הוא מיועד לא רק לנשים. (המון תודה לatsap על הרעיון !!
)
בסקר הקודם: "האם תהי/ה מוכן/ה לוותר על פעילות פנאי כלשהי למען הזוגיות או סתם פגישה ?" ההיענות הגברית היתה דלה ביותר (4 תגובות מתוך 16).. זה אומר הכל.. רעיונות לסקרים יתקבלו בברכה כמו גם מאמרים בקבצים. סופ"ש של כיף לכולנו ! והפי ט"ו בשבט !
 

gerry

New member
מעניין מיהם שלושת הגברים האחרים

ליאן, עם הרבה נסיון חיים אני יכול לומר שנשים בהתחלה תאהבנה את הגבר הרגיש ולאחר זמן מסוים איתו הן תרצה את הגבר החזק (שיהיה גבר...) באופציות של "הבחור" לא היתה אופציה של השילוב ביניהם. וגם לא היתה האופצייה שנשים (בתוך תוכם) לא ממש יודעות מה הן רוצות. צריך לייצר גבר עם שני לחצנים על החזה : רגיש ומחוספס. אולי צריך לפרק את השאלה: א. אל איזה טיפוס את נמשכת מינית ? ב. עם איזה טיפוס היית רוצה לחיות ולבנות בית? נראה לי שהתשובות היו שונות.... זהו מתוקה, שתהיה לך שבת שלום.
 

dudusch

New member
שלום לכם, שלום לכן...

ואם ביום שני אני רגיש, ביום שלישי רומנטי, ביום חמישי חוטף את הסעיף, ובסופ"ש אני חרמ...? אני לא מבין משהו... אני נולדתי במזל הנאחסי ביותר לגברים (למי שמאמין באסטרולוגיה). אני רגיש, ביתי, אוהב לאהוב, אוהב להתפנק (להתכרבל ונעימים כאלה) ולפנק, טיפוס של יפו בלילה ודברים כאלה... אז איפה היא אותה אחת שתעריך את הדברים האלו? אני לא מלך יופי או אפילו יפה במיוחד, אך ראיתי מכות הלקוחות מההגדה היוצאים עם נסיכות או "סתם" עלמות חן... אולי אני מנסה יותר מידי, או משדר משהו לא במקום. אני בן 25, סטודנט, ויודע שיש לי משהו בין האוזניים (מהסוג האפור). אם יש מישהי המעוניינת להרים את "הכפפה", מוזמנת ליצור קשר, ולכולם, שיהיה סופ"ש נפלא. דודו
 

אלדד26

New member
המממממממ

טוב. א. הסיבה היחידה שלא עניתי לסקר הקודם היא - ויתרתי על פעילויות הפנאי שלי לטובת הזוגיות
ב. האמת? לא, לא צריך לוותר על פעילויות הפנאי *באופן קבוע*. צריך להגדיר סדרי עדיפויות בחיים ובכל מקרה לא להקדיש את כל הזמן לזוגיות. זוגיות טובה צריכה גם זמן בנפרד. זה חשוב לטעמי שלבני הזוג יש דברים לעשות בשעות הפנאי שלהם.
 

אלדד26

New member
אה, ולגבי הסקר החדש ../images/Emo13.gif

הרגיש, כמובן
מה הייתי עושה, אחרת? אני אדייק... קודם כל, אי אפשר להכליל בכל מקרה, ואפילו לא לדבר על "רוב" הבחורות. זה עניין מאוד אינדיבידואלי ומעבר לזה שהוא משתנה מבחורה לבחורה, הוא גם משתנה אצל אותה בחורה מעת לעת. כמו שגברים רוצים לפעמים בחורה שתהיה יותר פאסיבית ולפעמים בחורה שתהיה יותר אקטיבית (לא משנה באיזה סוג של פעילות
), כך גם אצל הבחורות עצמן. אני חושב שבחורות שמחפשות חום ואהבה וקשר *רציני* יעדיפו בעיקרון את הגבר הרגיש שיכול להיות מחוספס לעיתים.
 

לירוי25

New member
אז כאן עונים לסקר?

הייתי הולך על המחוספס! אתם יודעים, זה עם הזיפים, הקעקוע והאופנוע. גם פירסינג עדין יתקבל בברכה! למה דווקא הוא? פשוט מאוד, גבר מחוספס הוא לרוב כמו אבטיח, קשה נורא מבחוץ אבל רך מבפנים..פשוט צריכים לדעת להוציא את זה ממנו!
 

voguemaster

New member
יש לי קצת בעיה עם הסקר הזה...../images/Emo4.gif

אני חושב שאולי הנשים שביניכן לא יאהבו את זה, אבל זה נראה לי כ"כ במקום. כמובן שכולן ירצו גבר חזק וגם רגיש, אבל אין חיה כזו. או מחוספס וגברי ביותר, או רגיל, או רגיש. עכשיו, הרבה יגידו שהן רוצות רגיש, אפילו יותר נשים יגידו את זה מאשר נשים שיגידו גבר מחוספס. למה ? זה רק הגיוני... שלא נדע אם הסקר היה שואל על בחורים שמתייחסים רע לאישה. כמובן שכולן רוצות בחור טוב. מה שהורס את כל העניין בסוף זאת המשיכה הפיסית, ויותר מכך לראות מישהו שהוא גברי, טוב נו, זה מושך אתכן. עכשיו, לא הרבה יודו שהן יימשכו יותר למחוספס, אבל בפועל זה מה שיוצא. אני יכול להעיד שחלק גדול מהבחורות שיש להן הרבה בחירה (כאלו שמתחילים איתן הרבה וכו´), יעדיפו בחור גברי ומחוספס. איך אני יודע ?? אני פשוט רואה את התוצאה. ראיתי כבר כ"כ הרבה בנות חמודות או אפילו יפות, או אפילו לא יפות אבל ממש מבוקשות, שפשוט יוצאות עם זבל של בחורים. פשוט לא ייאמן. הבעיה מוכרת לכולנו, ולדעתי הסקר לא בדיוק עוזר
אלי
 

gerry

New member
גם לי

עם הרבה נסיון חיים אני יכול לומר שנשים בהתחלה תאהבנה את הגבר הרגיש ולאחר זמן מסוים איתו הן תרצה את הגבר החזק (שיהיה גבר...) באופציות של "הבחור" לא היתה אופציה של השילוב ביניהם. וגם לא היתה האופצייה שנשים (בתוך תוכם) לא ממש יודעות מה הן רוצות. צריך לייצר גבר עם שני לחצנים על החזה : רגיש ומחוספס. אולי צריך לפרק את השאלה: א. אל איזה טיפוס את נמשכת מינית ? ב. עם איזה טיפוס היית רוצה לחיות ולבנות בית? נראה לי שהתשובות היו שונות....
 

zooti

New member
טוב, אז הנה קונטרה אישית

אני חיה עם הגבר הרגיש כבר שנתיים (חברים 3) ולא נמאס לי ממנו, ואני נמשכת אליו בטירוף. אז התשובה שלי (מנסיון אישי בלבד) הרגיש, הרגיש
 

ליאן.

New member
לרצות תמיד ניתן...

כך שלדעתי אין בעיה עם הגדרת גבר חזק ורגיש.. מה גם שלדעתי יש כזו חיה. לא הבנתי מה ניסית להגיד לגבי יחס רע לאישה ומה הקשר של הענין לסקר הנוכחי. לא מסכימה לגבי ההכללה שלך לגבי סוג הגברים שנשים תרצנה, אבל זו היתה שאלת הסקר והדעה שלך היא דעתך בלבד. אם נגדיר שסמי חורי או גורג´ קלוני (ממש אין הבדל..) בעלי התדמית המחוספסת, שהריסון פורד או ריצ´ארד גיר בעלי התדמית המשולבת, ושדודי בלסר הוא בעל התדמית הרגישה.. הרי שלשלושתם היענות מרשימה..
ורק אם אתה בת תוכל לדעת באמת מה בת מעדיפה, למרות שלעולם אי אפשר לדעת. כל אחת וטעמה הוא.. מה יותר ומה פחות
אולי זה תלוי בבגרות או מטרות.. לך תדע. בכל אופן, בקרוב יעלה הסקר הנגדי.. איזו תדמית הגברים היו מעדיפים אצל האישה ומה הנשים חושבת שהגברים היו מעדיפים.
 
אני אף פעם לא זוכרת את הציטוט

המדוייק, אבל בטח תבינו את העקרון... למה לכם מותר לרצות טבחית במטבח, ליידי עם החברים וזונה במיטה? גם לנו יש דרישות.. אם אנחנו עושות את המקסימום לענות על הדרישות והצרכים שלכם, למה אתם לא יכולים לעשות את המינימום ולענות על הדרישות והצרכים שלנו?
 

אלדד26

New member
נו, ו...

מי אמר שאנחנו לא עונים על הדרישות? מי אמר שאנחנו לא בראד פיט ברחוב, מאהב לטיני במיטה, ומביאים פרחים ומתנות כל יום אי זוגי?
 
כשאני אתקל בגבר הזה...

אחחח.. אני אשמור עליו בשתי ידיים.. (אגב, בראד פיט לא באמת עושה את זה.. אבל הבנתי את העיקרון שלך
)
 

פ ז פ ז

New member
יש לי חדשות בשבילך

דווקא יש חיה כזאת. אני לפחות הכרתי בחור אחד כזה. הייתה לו תדמית של גבר קשוח עד כדי כך שהיו כאלה ששמרו מרחק ממנו ואפילו פחדו להתקרב. הוא באמת נראה והתנהג כגבר מחוספס ושידר קשיחות. אף אחד מהאנשים האלה לא תאר לעצמו שהגבר הקשוח והמחוספס הזה מסוגל להיות רגיש ...כפי שאני זכיתי לראות אותו. פשוט מאד, כשהבחור הזה היה איתי ככל שהקשר ביננו הלך והעמיק כך נחשף לי הצד העדין שלו. הוא עדיין היה אותו גבר חזק ומחוספס, קשוח למראית עין, ועם זאת במישור הריגשי היה רך כמו צמר גפן. עם כל הקשיחות והחיספוס שלו הוא התייחס אלי ברגש ובעדינות מופלאה, יחס מיוחד במינו שהיה נדיר לי מאד. עם כל מעטפת הקשיחות הזאת - לא היתה בו טיפת רוע. האמת היא שהשילוב הזה באמת הדהים אותי. אז זה אולי לא שכיח, אבל הריני לבשר שאכן קיימת "חיה כזאת"... ובעניין המשיכה: אני לא יכולה לדבר בשם כל בנות מיני, אבל אני יכולה להעיד על עצמי וגם על כמה מחברותי - אנחנו לא מקובעות על טיפוס זה או אחר, קשוח ומחוספס אואו רגיש ועדין. זה לא חייב להיות "או...או..." אותה בחורה יכולה למצוא את עצמה פעם עם בחור רגיש מאד ועדין ופעם אחרת עם גבר מחוספס יותר. ראשית, כל גבר הוא עולם בפני עצמו. יש כאן גם הרבה עניין של מה הגבר משדר כלפי חוץ ומה יש בפנים, ומה הוא חושף כשהוא נכנס למערכת יחסים זוגית. מעבר לכך, יש הרבה גברים שהם מעין שילוב בין שני הקטבים שדובר עליהם כאן, כך שלא חייבת להיות העדפה ומשיכה ל"סוג" אחד.
 

שיר22

New member
כאישה,אני רוצה להגיד שאני....

מחפשת מישהו שיהיה גבר! וגם יהיה רגיש.לא קיצוני מדי לשום צד שהוא.
 

טל קר

New member
אם הוא מישהו הוא גבר על פי הגדרה

לא? מזתומרת "גבר"? גבר זה מי שנולד עם אשכים. כל שאר הדברים והתכונות שאת משייכת לגבר הם תלויי תרבות בכלל, ותרבות שוביניסטית בפרט. אז מה זה בדיוק "גבר!"?
 
למעלה