וואו - מזל טוב

Almost me

New member
וואו - מזל טוב

טוב לדעת שיש קבוצה של הורים שרוצים להתאגד ולשפר. בני בן הארבע סובל מאלרגיות למספר רב של מוצרים (אכילים ושאיפים) החיים איתו זה מרדף ענק אחרי ה"שלמות" - איתור כל הפריטים אליהם הוא אלרגי והסממנים. אני מבינה שיש מטרת על לפורום והייתי רוצה להוסיף עוד מטרה קטנה. כאמא לילד אלרגי למוצרי חלב, בוטנים, אגוזים וכו' אני עומדת במצב מגוחך לחלוטין שבו כיום (ואחרי הרבה לחץ) כמעט על כל מוצר יש סימון שמאלץ אותנו להתנזר ממנו - אז זה אכן מאוד חשוב שיהיה סימון על המוצר, אבל הסימון "הגורף" במקום לנקות מכונות "והכשרתם" לאלרגיים לא נראה לי בכלל (מה גם שמה שקנית אתמול והיה טוב מאוד יכול להיות שהיום יסומן באזהרה וחסל סדר)
 

אנילה1

New member
Almost me הבן שלך יכול לפתח

תחושה של חריג בחברה, עקב האלרגיות שלו. בגן ראיתי שחוגגים ימי הולדת עם המון חטיפי זבל וסוכריות. וזה קורה פעם בשבוע. יש שיטת טיפול אלטרנטיבית שאולי תוכל לעזור לבן שלך. היו להם הצלחות טובות בתחום קוראים להם שיטת אייפק IPEC מקווה שעזרתי. ואגב אין לי שום קשר לשיטה. אבל קראתי עליה הרבה, כשהתחלתי לחפש מזור לתחלואי. מקווה שעזרתי. הקישורים למטה.
 

Almost me

New member
למזלי יש לנו גננת מדהימה

ובגן של אלמוג לא נכנס במבה וחטיפים כמו ביסלי שמלאים בחומרים משמרים כך שלמזלי אין לו תחושת חריג
 

kivity

New member
אלרגיות מרובות

שלום השאלה שלי כיצד נקבעו כל האלרגיות הללו לעיתים קרובות מדביקים לנו אלרגיות שלא קימות על פי רב האלרגיות הנן לפריט אחד או לשנים אלרגיות לגורמים רבים אינם שכיחים ויש לבדוק עד כמה הנם אמיתיים אני משוכנע כי הדבר נבדק כראוי אך אני בכל זאת מרשה לעצמי לערער על כך לגבי שיטות אלטרנטיביות לטיפול--אם אכן בנך-בתך אלרגיים באמת אזי נא תזהרי מכל מיני שיטות לא מוכחות פרופ' קויתי
 

Almost me

New member
מכיוון שהראסט + התבחינים

בוצעו אצלך במרפאה בגבעתיים, אני מניחה שהם אמינים. אלמוג (הסדיסט שאוהב ששורטים אותו) גם אלרגי גם אטופי וגם אסמטי ומכיוון שמלא אנשים ממליצים לי על הומאופטים (בהקשר לאטופיק ולאסטמה) בדקתי וגיליתי שכמעט כל מה שהם ממליצים להוריד מהמאכלים - אלמוג כאלרגי לא אוכל, אז ירדתי מזה. מה שכן בהמלצתך התחלנו לתת כפית של דופוליס (אוקסי משהו אבל אני מכירה רק את השם של החברה שאני קונה ולא רוצה סתם לפרסם) וזה בהחלט עזר גם לשלשול הכרוני וגם קצת לאטופיק
 
ממליצה שוב על IPEC

יכולה רק להגיד בתגובה, שמבחן התוצאה שלהם עובד. ולהבדיל מהרפואה הקונבנציונאלית (בהיכרות שלי אותה), הוא מעלים את מהות הבעיה לגמרי, ומאפשר אורח חיים הרבה פחות אלרגני. אני לא יודעת איך ההומאופתיה מתמודדת עם זה. בשיטה של IPEC הם מטפלים בתסמין, תסמין כל פעם. שווה מאוד לנסות. ולמען הגילוי הנאות- אין לי שום קשר לשיטה. היא רק הצילה את אחותי מאלרגיה חריפה לחלב.
 
אני איתך!

אכן ,את צודקת ,יהיה הרבה יותר נחמד מצד יצרני המזון אם הן ירשמו על המזון:"ללא חשש שאריות שומשום,בוטנים,אגוזים וכו'" במקום "עשוי להכיל... שכן זה פוטר אותם מכל אחריות בנושא,אך לילידנו זה גוזל מרשימת המזונות המצומצמת שכן מותר להם,אגב בני בן ה 3.5 אלרגי לביצים,בוטנים,שומשום,אגוזים,שקדים,אבק,אסמה של העור וכו'. בואו נתארגן ונשנה מציאות-בהצלחה!
 
למעלה