וואו...רחמים על הפורום הזה

spitzmobil

New member
וואו...רחמים על הפורום הזה ../images/Emo10.gif

במקום לעסוק בסדר יום שוטף, לספק מידע אמין ולגבש קהילה וירטואלית, נראה שרוב המרץ כאן מופנה למאבק בטרולים משועממים שקופצים לביקור מפורום "ארץ אחת, עם אחד, פיהרר אחד"... לא חבל? בכל מקרה, אנוכי אחיכם לפטור, אותו קיבלתי לפני כשנתיים על סעיף נפשי. כל יום אני קם ומודה לאיש הגדול שלמעלה על כך שגאל אותי ברוב טובו וחכמתו מהגהינום במדים. אבל הנושא הוא אחר: לאחרונה שטפה את התקשורת הודעה הזויה במיוחד שיצאה מפיו של אחד מופז, שר תחבורה. במידה ועוד לא שמעתם, ההודעה שוחררה ב-13.1.08 והרי עיקריה: מעתה, ידווח משרד התחבורה לצה"ל על כל צעיר ששוחרר משירות צבאי על סעיף נפשי, אך נמצא כשיר לנהיגה. כן, כן! שוחררת מצה"ל בגלל דיכאון, חרדה ומחשבות אובדניות? אתה רוצה להוציא עכשיו רשיון נהיגה ונמצאת כשיר? קומראד, אתה חשוד בהשתמטות! על כן, צה"ל יזמן אותך לסדרת בדיקות ובסופן אף ישקול להחזירך לשירות פעיל! הבהרה: לא מדובר כאן בהצעת חוק שצריכה לעבור דרך שולחן הכנסת, אלא בתקנה שתוקנה ע"י שר התחבורה מתוקף תפקידו. מחפשים הגיון? גם אני... (מה גם, שלדעתי לא רק הגיון התקנה, אלא גם חוקיותה מוטלת בספק) הקיצר, מה אתם אומרים? בלוף שקוף ונבזי שכל מטרתו היא קידום אישי והפחדת אזרחים תמימים? או שמה מדובר בצעד ממשי שהולך להינקט במלוא הרצינות? אני אישית, מהמר על האופציה הראשונה, אבל במדינה כמו שלנו, לך תדע... לינק לאחת הכתבות שעוסקות בנושא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3494865,00.html
 

ל שכזו

New member
נו בסדר, משתמטים,

זה לא שהם אזרחים אמיתיים והכל... קשה לי להאמין שהחוק (תקנה? נו, באמת) הזה באמת יגיע לשלב הפרקטי. סביר להניח שגם אם זו יותר מסתם התלהמות מטופשת, עתירה קטנה לבג"ץ וזה יעבור.. אבל באמת מייאש לראות עד כמה שר התחבורה המהולל מבין את מהותה של דמוקרטיה.
 

ofer277

New member
מה שמייאש זה

שזה באמת לא יצליח לעבור לצערי... וחבל שכך... כי ככה ימשיכו אנשים בעלי נטיות אובדניות ומחלות נפש לסוע על הכביש ולסכן חיי אדם אחרים...
 

ל שכזו

New member
יה, איזה כיף

אני כלכך אוהבת לערוך דיון עם א\נשים שבדקו את המציאות לפני שהם מתלהמים עליה! יש מבחן שעובר\ת כל קב"ניסט\ית לפני שהוא\היא מקבל\ת רישיון נהיגה. קיים. שנים. הרבה שנים, אפילו. זה מבחן שנועד לראות האם את\ה כשיר\ה לנהוג, על אף אי-הכשירות שלך לצבא. מר-צבא משמיט א\נשים משירות: הם יכולים להיות חרדים\ות, ערביות\ים, פציפיסטיות\ים, בעלי\ות בעיות בריאותיות ונפשיות או סתם א\נשים עם יצר חיים בריא. בסך הכל הן\ם מונות\ים 55% מכל מחזור גיוס (בשנה האחרונה העפלנו ל56%, המדינה מתמוטטת, שים לב). בין אותם\ן א\נשים יש כאלו שבוחרות\ים לצאת על פרופיל 21 ולא לעבור הליך ביורוקרטי מתיש. חלקן\ם באמת לא כשירות\ים לנהיגה, חלקם\ן דווקא כן. כל תכלית המבחן הזה הוא לברור את אלו שיוכלו לנהוג בסופו של דבר בלי לסכן את החברה. אז קח נשימה לפני שאתה כותב הודעות קינה על חוקים קיימים.
 

ofer277

New member
....

זה יפה שאת מנסה לשחק אותה חכמה עם כל ההארות האלו שלך , אבל זה לא משנה את המציאות ולא משנה איך תציגי את זה, כי ההגיון הפשוט אומר שמי שמוציא\ה פרופיל 21 נפשי או בריאותי מהצבא, מן הראוי שהוא\היא לא יקבל\תקבל רשיון לרכב..איך .אנשים\נשים שלא יכולים\יכולות אפילו לעשות פעולה קלה כמו להגיש קפה למפקד או לעזור בשירות לאומי יוכלו לנהוג בכלי רכב ? לא נראה לך שקיימת סתירה בין מה שאתם\אתן עושים\עושות ? כאילו מצד אחד אתם\אתן חולים\חולות נפשית ו\או בריאותית כדי לא לעשות אפילו שירות לאומי, אבל לעבור את המבדקים הרפואיים של משרד הרישוי אתם\אתן 100% .. מה אתם\אתן נהיים\נהיות פתאום רמבו\סופרוומן כשאתם\אתן עולים\עולות על הרכב?! נו באמת !\נו באמת !
 

EgeBamayasi

New member
אתם אדם הזוי

"כי ההגיון הפשוט אומר שמי שמוציא\ה פרופיל 21 נפשי או בריאותי מהצבא, מן הראוי שהוא\היא לא יקבל\תקבל רשיון לרכב" ללא ספק אחד הדברים ההזויים שקראתי, עצוב לראות בנאדם עם אידאולוגיה דומה לנאצים בישראל
 

ofer277

New member
אהה עכשיו אתה משווה אותי לנאצי

יפה, אוצר המילים מתקדם... קודם טרול, אחר כך פאשיסט עכשיו נאצי... תלמד לשמור על הפה שלך ילד .. יש גבולות לכינויים שלך שתדפוק פה לאנשים !
 

EgeBamayasi

New member
לא אמרתי שאתה נאצי

אמרתי שהדעות שלך לגבי מיעוטים וחלשים היא זהה לדעות של הנאצים לגבם אין לך דעות נאציות (מהסיבה שלאומן יהודי לא יכול להיות נאצי) אבל זו אותה גברת בשינוי אדרת
 

playtrip

New member
אני אישית לא הייתי רוצה לדרוס אנשים...

בסופו של דבר, הכבוד לא היה שווה את זה... וטוב לי גם בלי מכונית, אפילו שאפשר להסיע איתה אנשים למקומות שהם צריכים ולעזור לאנשים רבים. טוב לדעת שאני יכול להיות מאושר גם בלי כלי תחבורה. אני לא רוצה לדרוס אנשים, ובעיקר אם אכן הייתי תחת טיפול תרופתי. אני לא מעוניין לסכן אנשים עם כלי כבד הנמצא בידי או מופעל על ידי... גם בתור אדם שלמד לרוץ ולנייד את עצמו בהליכה מעיר לעיר, אני עושה מספיק נזק, ולכן, אם במידות גוף סבירות כשלי אני עשוי לפגוע באדם, אני מרגיש אסיר תודה לגבי הרעיון שלי לפתח את גופי בלי להזדקק לכלי תחבורה שבין השאר כולל הוצאות על דלק, ועל תחזוק מתמיד של כלי הרכב שברשותי. עם זאת ללא קשר. שלילת רכוש או יכולת מאדם סתם כדי להענישו או להוכיחו בהפסד, נוגד שימושיות יעילה של כלים, מעשים וחפצים בחברה הזו. זה אכן לא דבר שפוי, במקרה שאדם כזה יכול להיות נהג מיומן באופן ניכר אף יחסית לאחרים בתור אזרח, ועוד להוות ערך מהותי בעבור סובביו. מלחמה, בכלליות, אין בה הרבה תועלת, אם יש, היא מועטה בד"כ והנזק יהיה רב על התועלת עצמה! אם יש בינכם מחלוקות שלא ניתנות לגישור, בדקו היטב ותמצאו שהפעולה עליה אתם רבים היא לא מוצדקת ולא הכי יעילה כאשר יש כלים שנוכל להסכים עליהם בוודאות. עובדה שאין לנו עוררין לגבי שעות שינה שלהן פלוני יהיה זקוק למחרת של יום עבודה ולגבי כמות מזון בסיסית בעבורו! ללא מזון ושינה ראויים ומספקים הוא יקרוס! ואם זה לא מקובל, הבה נסכים שאנו צריכים אוויר לנשימה? את זה אף אחד לא יקח מאיתנו וגם לא מן הפרט שיצרוך את הכמות הנדיבה ביותר עלי אדמות מבני האדם ובע"ח! על זה אנו יכולים להסכים ללא עוררין... ובנוגע למלחמה עם פלג אחר. חייב להיות על פני השטח פתרון לא קטלני ברמות כאלו שמישהו יאלץ לקפח את חייו עבורו. פתרון כזה שכולנו נוכל להסכים עליו והוויתור אם נצטרך יהיה שווה זאת באופן ברור! כי אני לא מעוניין לההרג או להגן על עצמי מאוייבים באופן כפוי ומנוגד לרצוני, בתור אדם בעל דעת אני לא רוצה להאמין שנולדתי לחיי ייסורים כאלו, בעיקר אם הם מיותרים ומדכאים ומחלישים את רצונו של אדם מלהתקיים!
 

ofer277

New member
וואלה שמתי לב שלא התייחסתי לדבר חשוב אז הנה

"בשנה האחרונה העפלנו ל56%, המדינה מתמוטטת, שים לב" ברכות על ההעפלה לשלב חצי הגמר ! 56%... שאני אשלח פרחים? אולי שוקולדים ? אולי שמפניה טובה תהיה משהו ספצ' למסיבת התמוטטות המדינה שאת והחברים שלך מנסים להרים לנו ? רק מה, למסיבה שלכם אל תשכחו להזמין כמה עזתיים, או איראנים, הם בשמחה יחגגו איתכם עדלידע, ובסוף המסיבה יראו לכם את הדרך לאפטר פרטי האישי שלכם בים התיכון... לצערי, ובאמת לצערי, עם ההתרבות המפחידה שלכם לא רחוק היום שבו יפתחו השערים של אושוויץ מחדש.... ורק אז אל תגידו שלא "אמרנו לכם".... כפויי טובה שכמותכם !!
 

ofer277

New member
איי איי איי

איזה קהילה אתם שתהיו לי בריאים, מצד אחד אתם פציפסטים, יעני "יפי נפש" שבאים עם בשורה .. אבל ביחד עם זאת אני רואה שאלימות מילולית לא בהכרח מעניינת את רובכם.. כי לא חסרות תגובות שלכם שבהם אתם מכנים אותנו "טרולים".. מזל שנאצים אתם לא קוראים לנו, או שבעצם כן ?! - "ארץ אחת, עם אחד, פיהרר אחד" בזמן שאתה כל יום קם בבוקר ומודה לאיש הגדול שמלמעלה על כך שגאל אותך ברוב טובו וחכמתו מהגהינום במדים, אל תשכח להגיד תודה גם לאחיך שבאותו זמן נותנים לך את הזכות הזאת לקום כל יום לבוקר של יום חדש, יום בלי דאגות של מה תאכל היום, ואיך במקרה הטוב אנטישמים יכו אותך , רק כי הם חזרו מיומולדת של חבר והם רוצים "אפטר פרטי", ובמקרה הרע יכו גם את ההורים שלך לנגד עיניך... תגיד לי, נראה לך שאני רוצה לקום כל בוקר ולדעת שעולם שלם נגדי ? נראה לך שאני רוצה להלחם ? נראה לך שאני רוצה להרוג ו\או לההרג ? נראה לך שמה שעושה לי את היום זה לראות כמה ערבים נהרגו מתגובה של חיל האויר לירי הקסאמים ? אז בוא אני אחדש לך, בשמי ובשם כל ה"טרולים הפאשיסטים\נאצים" שהיום בצבא : לא!!!!! אנחנו לא רוצים את כל זה !!! אתם אולי מסרבים להאמין לזה, או מנסים לשכנע את עצמכם שהאדיאולוגיה שלכם היא הפתרון, אבל זה לא ככה.. יש לנו אין סוף רודפים, גם כאשר לא הייתה לנו מדינה... מיציאת מצריים ועד היום העם שלי, העם שלך (אם תרצה או לא) נרדף, פרעות, שואה, מלחמות, רדיפות,גירושים, "סופות בנגב".. חסר ? וכאשר באמת לא הגנו על עצמנו, הלכנו כצאן לטבח, 6, כמעט 7 מליון יהודים נספו, בגלל שהם יהודים... והנה, לאחר 2000 שנות גלות הגשמנו חלום, הצלחנו בנס להקים מדינה, בית לכל יהודי שקיים בעולם, על מנת שלא ירדפו אותנו עוד, על מנת שנחיה בשקט את החיים.. לא עבר יום אחד וכבר היינו בסכנת קיום שנשארת עד היום, כי שוב, תרצו או לא, יש לנו אויבים טרוריסטים, שרוצים להעיף אותנו מפה.. ואנחנו רוצים להגן על עצמנו - ובצדק!! "אבל הנושא הוא אחר: לאחרונה שטפה את התקשורת הודעה הזויה במיוחד שיצאה מפיו של אחד מופז, שר תחבורה. במידה ועוד לא שמעתם, ההודעה שוחררה ב-13.1.08 והרי עיקריה: מעתה, ידווח משרד התחבורה לצה"ל על כל צעיר ששוחרר משירות צבאי על סעיף נפשי, אך נמצא כשיר לנהיגה. כן, כן! שוחררת מצה"ל בגלל דיכאון, חרדה ומחשבות אובדניות? אתה רוצה להוציא עכשיו רשיון נהיגה ונמצאת כשיר? קומראד, אתה חשוד בהשתמטות! על כן, צה"ל יזמן אותך לסדרת בדיקות ובסופן אף ישקול להחזירך לשירות פעיל! " מה הזוי בזה תסביר לי ? בוא נצא רגע מהקטע של הפציפיזם והצבא.. נעשה הפרדה לרגע.. בנאדם שיש לו מחשבות אובדניות באמת לא צריך לשרת בצבא... ובאמת לא צריך לקבל רשיון לרכב... חסרים לנו מטורפים על הכביש שאנחנו צריכים עוד ? בנאדם שאותר בעל מחלות נפשיות צריך לעבור טיפולים, ולא להמשיך בחיים כמו כל אדם אחר, אחרת למה הוציאו אותו מהצבא ? אתה תביא לחולה נפש להסתובב עם כלי נשק ? כי זה בדיוק מה שאתה מנסה לעשות, כי אם יש לו בעיות נפשיות ונטיות אובדניות, יש סיכויים רבים שהוא יאבד את הצפון ויעשה טרור בכביש... ואם באמת משרד הרישוי רואה שכן נמצאת כשיר, להבדיל מהבדיקות הצבאיות, אז בהחלט יש כאן סתירה בין שתי מערכות שונות (שקורה לא מעט בארץ בכל התחומים) ומן הראוי שהמערכת שאיתרה אותך כבעל נטיות אובדניות תבדוק אותך שוב ותבדוק מה הבעיה איתך ולמה לשם אתה פתאום מתאים.... והאמת? אני מקווה שמופז באמת יעשה זאת... סוף סוף משהו חכם... אזרח שלא ממלא חובות לא רשאי לקבל זכויות.
 

spitzmobil

New member
אני יודע שבא לכם לענות לו...

אבל אני ממש ממש ממש מבקש שבכל זאת תענו לי
 

ofer277

New member
...

הגבתי גם לך בקשר למה שכתבת בהודעה שלך.. אתה מוזמן לבדוק ...
 

Barbos7

New member
לטעמי, לא יותר מכותרת

אבל אי-אפשר באמת לקבוע עכשיו שום דבר, למרות שזה פשוט חסר היגיון ונובע מהבורות של מופז - למה שבנאדם עם קשיי הסתגלות לצבא או דיכאון - בגלל הצבא, לא יוכל לנהוג? אבל עם כך, לא מדובר כאן במדינה 'דמוקרטית' בדיוק או עם חוקים הגיוניים, אז כנראה שנצטרך לחכות ולראות מה יקרה (או יותר נכון, לא יקרה).
 

EgeBamayasi

New member
כמה הבהרות לגבי התקנה הזאתי

היא לא משנה את היחס של משרד התחבורה או את התוקף של הרישיון של המושמטים מה שהתקנה הזאתי עושה, היא פשוט מעבירה לצהל מידע לגבי כביכול הכשירות הנפשית של המושמט, הבעיה פה היא שהמבחן הבזיוני של משרד התחבורה הוא אפילו יותר ירוד מהאבחון של קבן ממוצע בצהל, ככה שלא רק שהמבחן הטיפשי הזה לא יכול לספק איזשהו מידע אמין לגבי מצבו הנפשי של המטופל אלא שהרי היה זה האינטרס של צהל לשחרר את החייל מהתחלה וזה יהיה האינטרס של צהל להשאיר אותו מחוץ לצבא בקיצור, סתם הצהרה חלולה בשביל הון פוליטי, טוב מה ציפתם מהפאשיסט התורן
 

spitzmobil

New member
דומה למה שחשבתי...

אחרי הכל, ברור לשנינו שה"השתמטות" היא אינטרס צה"לי לא פחות משהיא אינטרס של ה"משתמט"... אם כן, "השמטה" היא כנראה באמת הניסוח המדוייק יותר
 
למעלה