וכמו גנדי בזמנו,

קובנר

New member
וכמו גנדי בזמנו,

ללא אלימות וללא כוחנות פשוט נשב בשקט ונסרב, נמרוד, ואם כל אחד ישאיר הודעה אחת ביום, נשאיר כאן את הפורום. א. קובנר
 

E l i a n

New member
אני יכולה לנסות ולעשות זאת..

אבל יהיה לי קשה,עם כל הלימודים והכל.. אתה רוצה,אולי,לעזור לי לכתוב לאפרת הודעה (מסר אישי) שבו נפרט לה עד כמה אנחנו רוצים את הפורום הזה, אפילו עוד לא ברשימת הפורומים? מה דעתך? ככה מסר אישי,שיהיה ברור ונהיר,למה אנחנו מאוד רוצים וצריכים את הפורום,ואם לא קשה, ואם היא לא מתנגדת,אז להשאיר אותו כהוא זה.
תודה על התמיכה
אליאן.
 

m a r l o

New member
לאפרת

זה בסך הכל סייבר ספייס אין לו באמת כובד או משקל. אז אם לתפוז כל כך חשובים הלקוחות שלהם אז גם אנחנו לקוחות וזה מקום בתפוז שכייף לנו להיות בו, אז אם תפוז יקחו לנו את המקום נמצא מקום אחר ברשת, ובכלל שמעתי שלנמרוד לב יש תוכנית קבועה ברדיו צפון אז בטח יתעורר כאן בקרוב אם אנשים ידעו איך להגיע לכאן ובכלל אפרת מה את מתלוננת שאין כאן תנועה איך תהייה אם בשום מקום בתפוז אין הכוונה לפורום נמרוד לב אף אחד לא יודע עליו כי אתם לא מפרסמים אותו ברשימת הפורומים.
 

E l i a n

New member
באמת? לנימרוד יש תוכנית ברדיו צפון?

אפשר עוד פרטים,כמו..איזה יום? איזה שעות זה משודר? מה התדר? אני מפרסמת את האתר,בגישה קצת שונה,בחתימה שלי,שאני "סוחבת" איתי לכל הודעה
אה, ומההודעה שלך אני מבינה שכדאי לבקש להוסיף את הפורום לרשימת הפורומים חזרה,ובכך להביא אותו לפרסום נרחב יותר בפורטל. אחלה,אז יום ראשון (או שני) אני אכתוב לאפרת מסר אישי שבו אני אבקש ממנה לא רק לא למחוק את הפורום,אלא להוסיף אותו לרשימה..
אליאן.
 

m a r l o

New member
כן באמת יש לו תוכנית

כל שבת בין 10 ל 12 בלילה רדיו צפון בתדר 104.5 .בשבוע שעבר הוא אירח את להקת היהודים
 

E l i a n

New member
וואי, חבל שלא ידעתי על זה קודם..

אני מאוד אוהבת את היהודים גם..אז שילוב של שניהם..! אני אחפש אם אני יכולה להקשיב היום לחלק מהתוכנית. תודה רבה רבה רבה!!!
אליאן.
 
למעלה