ומה בנוגע ל...

זה תלוייייייי

אם אלו קליפים סטייל אן סטינק, ווסטלייף ובאקסטריט בויז (שנראים אותו דבר) לדעתי אין להם זכות קיום בעולם הקליפים... אבל אם אלו קליפים סטייל Paradise City של גאנזס... אז סבבה שייבבי!!!
חולת נפש
 

**Blue-Lagoon**

New member
למה אם זה ווסטלייף וכו´

זה לא נחשב קליפ ואם זה גאנזס זה נחשב קליפ? את מוכנה להסביר לי את ההבדל?!
 
כן

קודם כל הקליפ של גאנזס בסדר גמור.. אין שום בעיות, עכשיו בקשר ללהקות הבנים, בלי קשר למוזיקה.. דבר ראשון, התחילו עם זה הואקסטריט בויז שהיו להם חלקים מהופעות בthe one חודש אחריי קפצו אן סטינק עם קליפ מועתק ומזוייף.... ועכשיו ווסטלייף! חלאס!!! וגם כן לשיר pardise city יש קשר מיזערי לקליפ... לשאר השירים אין...
חולת נפש
 

OPERATi0N_iVY

New member
קליפים שצולמו בהופעות...

הם לפעמים הקליפים הכי טובים שיש... אני לא מתכוון לאיזה הופעה של מישהו מהMTV AWARDS כי זה באמת זבל, אלא לדברים קצת יותר פשוטים. לפי דעתי בכלל כמה שקליפ יותר פשוט ולא מתוחכם הוא יותר טוב... והאמת קליפים מהופעות של בוי בנדס באמת נראים חרא כי הם תמיד שמים את הקטעים הכי מפגרים, למשל איזה מעריצה דפוקה שהם מוציאים מהקהל שרה איתם, או שהם מראים איך שהם חותמים לכל מיני מפגרים... זבל...
 
אני דווקא לא חושבת

שקליפ שצולם בהופעה ראוי לתואר קליפ. קליפ אמור להציג קצת את השיר, לפעמים לתת לו זווית ראיה חדשה. קליפ הופעה לא עושה כלום, זה כמו לשמוע את השיר ברדיו. קליפ מהופעה בא רק כדי לקדם את השיר ולגרום למעריצים לקנות את הדיסק יותר.
 

ביג דיל

New member
אבל זאת בדיוק המטרה של הקליפים

באשר הם. לא משנה מה יש בקליפ, מושקע או הופעה, המטרה שלהם היא לקדם את הדיסק ממנו לקוח השיר. לפי דעתי יש מקום לקליפים של הופעות במקרים מסויימים. מה הם אותם מקרים? מה שנראה נכון ואני אוהב - זה טוב. מה שלא - כנראה שהיו צריכים להשקיע בקליפ עם עלילה.
 

voodoo

New member
Metallica - Fade to black...

נזכרתי שראיתי את הקליפ בהופעה חיה וזרקו נרות לבמה ...חח, תשרף ג´יימס !!! תשרף !!! אבל כעקרון למטאליקה יש כמה קליפים בלייב ...וגם לגאנז...גם לנירוונה, אבל הם מסריחים בהופעות חיות ...קורט תמיד דופק את השירים...כי הוא מסטול ויודע לנגן כמו נעל.......... sodom נאצים???
 
למעלה