ומה צורם לכן (או לא) בקובץ הידיעות

sista

New member
מאוד מוזרה התמונה של צ`אנדרה

זה נראה כאילו היא משחקת בגרסה מחודשת של ``פלאשדאנס`` ולא כל כך כמו סטאז`רית. אין כאן רמיזה למשהו, זה פשוט מוזר לטעמי. ולעניין מקבץ הידיעות המרענן, זוהי אמריקה/ העולם המערבי. בעוד כמה שנים אלו יהיו גם החדשות אצלנו.
 

augustus

New member
יש לי חדשות בשבילך

זאת * כבר * הרמה של החדשות אצלנו, לא צריך לחכות כמה שנים. איזה גועל נפש, אם כי גם במקומונים שלנו זה לא יותר טוב. ``מדונה לא נותנת בחינם``, ``המושלת מבינה את הסקרנות הציבורית סביב המראה שלה``, איזו תערובת מופלאה של טמטום ושוביניזם.
 

sista

New member
אינפו-טיינמנט B-(

השילוב הפיקנטי של חדשות ובידור תפור בול על גזרתה הדקיקה של עונת המלפפונים, עונה שלא קיימת אצלנו בפרוס עונת הפיגועים, אבל בארה``ב עסקים כרגיל. מאוד מאוד מטריד אותי העניין שהחדשות האמיתיות הן שאישה נעלמה, שאולי היא בהריון, שאולי היא נרצחה ואולי מפני שהיא בהריון והכל מוגש לנו בעסיסיות של פונץ` בננה ויש גם תמונה, שתראו איזה חתיכות צ`אנדרה ומדונה. אבל לדעתי זה לא רק עניין שוביניסטי גברי. יש מספיק נשים במדיה שמעניינת אותן רק הכותרת והפופוליזם.
 

ספיר ק

New member
זאת חידה?

שידיעה על מה שהוא קרוב לוודאי רצח ``על רקע רומנטי`` (מי מתנדבת למצוא מושג שיחליף את זה?) תקועה בין ידיעות רכילות למיניהן?
 
וגם - מדונה לא נותנת בחינם...

כרטיסים להופעה שלה. בחירת המילים, המסר, ההדגש בידיעה (צ`אנדרה שומו שמיים בהריון מהנואף ההזקן אבל עניין הרצחה האפשרי נדחק לשוליים) הוא של הכותבים והעורכים. של מעריב כמובן.
 
למעלה