ומי ינחש מה הפנטזיה שלי???

../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

נימרודי צדקת זקוקה למין עד בלי סוף - כל דקה ובכל היום למין מכל סוג ומכל כיוון יכול להיות בנאלי, אוראלי ואפילו רצוי אנאלי, העיקר שיהיה רב-אורגזמי.
 

skito

New member
טוב אז בואי ננסה

שמך ניפומנית .. שיש בו "מין ומופנת" האומנם אלי ????? או מין בטינופת כפי שאמר מיודענו:: וודי אלן: "האם המין מלוכלך? רק כשעושים אותו כמו שצריך" {(*_*)} סתםםם נו ספרי
 
סקיטו - מנסים!!!

שמי אכן נימפומנית.... ויש בו מין , ו- מֵנִי - כלומר : הרבה מין!!!! אז מה דעתך על כך?????? וממש ללא שום לכלוך - מין הוא דבר כל כך נקי, כל כך מטריף, כאשר נעשה עם מישהו מתאים.
 

skito

New member
נכון

אני בהומור מצטט את וודי אלן אם לא החנת בכך
 

elitayar

New member
ניחוש פרוע

שלום לך . לפי דעתי ואיך שנראה לי הפנטזיה שלך היא: 2 גברים ואת אם זה נכון ואת מעוניינת להגשים את הפנטזיה הזאת או את שלך בכלל אני וחבר שלי מוכנים לכל מה שיבוא לך או כל דבר שעולה בדימיון שלך שנראה לי דיי פרוע ופתוח לתגובה מצידך [email protected] מחכה לתגוה ממך בהקדם.!!!
 
ניחושך לא מספיק פרוע

2 גברים זה טוב, אבל עבור אחת כמוני לא ממש מספיק למין פרוע. הייתי מעדיפה דוקא להגשים פנטזיה עם 5 גברים ביחד, אשר יטפלו בי מכל הכוונים: אחד ינשק לי על שפתיים , אחד יינוק את פטמותיי, אחר נוסף ינשוך קלות את אצבעות רגליי, והרביעי יטרוף את צופי המתוק מכל. וההמשך - חדירה סוערת, גמירה נרעשת, עם הראשון, עם השני, עם כולם, וכל גמירה חזקה מקודמתה, פראית יותר, חייתית יותר. עכשיו זו אני שמחכה לתגובה ממך!!!!
 

////

New member
פנטזיות יש רק לאילו שמגיבים לך

את בטח מצפה לקבל 1000 הודעות למייל הפרטי עם מספרי טלפון של גברים חרמנים..... עוד דרך למפרסמים לתפוס טרמפ....לכי להזדיין באמת ולא רק באינטרנט
 
את הנימפומנית אתה שולח להזדיין ...

ואותך נשלח לעזזאל... תפסיק להציק לילדות ונשים שרוצות לתבטא ולו רק בגלל תסכולך על הזין שלך.. זין שלא מתקשה כל כך רפה
 

////

New member
תאמין לי

שאני מספיק חרמן אבל גם מספיק חכם בשביל להבין שההודעה של הנימפומנית זה פירסומת למשהו.
 

////

New member
בקשר לזין היית מת

שלך יהיה מה שלי יש
וזהו עכשיו הוא הולך לעבוד קשה ואתה יכול להמשיך לזיין באינטרנט אם במציאות אתה לא יכול....
 
ילד מריר וקטן ...פעם כינו כמוך..

חוגר שמתהלל כמפתח... היום זה.. איסטרא בלגינא קיש קיש קריא
 
ומה הפנטזיה שלך????

או שאולי אתה חסר כל פנטזיות?? ומזה נובעת התגובה המרושעת שלך!!! חבל מאד חמודי, באמת מצפה לקבל 1000 הודעות למייל שלי עם מספרי טלפון של חרמנים מתוקים, וכל אחד ואחד מהם ייענה , וחלק מהם גם ייזיין - מה שבטוח, אתה לא תהיה ביניהם. אני הולכת להזדיין באמת באמת. ומה איתך???????
 

meandu

New member
זה הרי ברור

שזו הפנטזיה שלך, לפנטז על סקס, על גברים רבים שיושבים בבית ומדמיינים אותך, ששוברים את הראש מול המסך כדי לנסות להרשים בתקווה שאולי תזרקי להם עצם, את הטובים באמת (ואני לאו דווקא מכליל אותי בינהם) תצתרכי למצוא בעצמך- או יותר נכון לדעת לזהות. ואיתם המציאות תהיה מתוקה מכל דמיון.
 

meandu

New member
ורק דבר נוסף

אם את בעניין של פנטזיות באמת, ואת לא סתם רוצה להתגרות מהמחשבה על כל הגברים הנ"ל- תנסי אותי באי מייל. צריך 2 (לפחות)לפנטזיה
 
שאזרוק לך עצם?../images/Emo107.gif

סתם, בצחוק. דו-מיני, אתה צודק, נכון, זו הפנטזיה שלי, לפנטז על סקס, על גברים רבים שיושבים מעבר למסך, שמדמיינים אותי, שאולי אפילו חושקים בי, ורירם ניגר.......ואולי אזרוק להם עצם, כפי שאמרת....ואולי שלא.....כי רק את הטובים ביותר אחפש למימוש הפנטזיה - למימוש במציאות מתוקה ומטריפה. ו.....הצחקת אותי. המייל שלך חסוי.
 

meandu

New member
אם כך

את טוענת שצדקתי וידעתי מה הפנטזיה שלך (ואני מצטט "דו מיני אתה צודק זו הפנטזיה שלי") לפי הזכור לי מגיע לי פרס, אפילו שאני מאמין שאת תהיי הזוכה הגדולה. הכתובת שלי כבר לא חסוייה. אז הנה- אני זורק לך עצם , מפה הכל תלוי בך.
 
טקס חלוקת הפרס הראשון

עדיין לא הגיע, אבל מבטיחה לך שנכון לעכשיו אתה נמצא כאחד מחמשת המועמדים הראשונים. אז קצת סבלנות ו...... נ.ב. גם אם לא תהיה הזוכה בפרס הראשון, הפרסים השני והשלישי לא פחותים ממנו. נ.ב.ב. אתה מאמין שאני אהיה הזוכה הגדולה - פרט!!!!!!!!!!
 

meandu

New member
אז אתן לך אותי בכמה דוגמאות

המילה הכתובה אולי מפעילה את הדמיון אבל המציאות טובה פי מליון. כולנו בני אדם המשתוקקים למגע האחר לתחושה הנפלאה שביצירת מין מטורף, פה אני מאמין שנמצא הקלף המנצח, במה שיכול להיות לנו, בליטופים הרכים, הנשיקות המתוקות, ב"נוגע- לא נוגע" בכל אותן נקודות אינטימיות שאני תר אחריהן על גופך המדהים, כשלא תוכלי לחשוב על כלום- מלבד הרצון שלך לחוש אותי בתוכך, ותצמידי אותי אלייך בחוזקה על מנת לחוש את איברי האדיר חוקר אזורים נסתרים הממלאים את גופך תחושה עילאית עד שהאורגזמות הכי נסתרות שלך יצאו, אחת אחרי השניה במסע שסופו בשני אנשים מותשים אך מאושרים ועל פניהם חיוך מסופק... ואז נצא לסיבוב נוסף... ושוב אני אומר, זה לא הכל, אבל חבל לבזבז מילים...
 
למעלה