ועוד בעניני המצגת

חן123

New member
ועוד בעניני המצגת

פותחת הודעה שלא יעלם בכל השרשור המצגת האחרונה (בתקווה) נישלחה לכל מי שביקש ושלח לי את כתובת המייל שלו. המצגת די עמוסה אבל מכסה (אני מקווה) הכל מי שעוד רוצה או מי שבטעות פספסתי תשלחו לי כתובת במסר תודה לשירלי וחנה שהעבירו לי תמונות של הילדים הפרטיים שלהן, תודה לכל מי שהגיב ויעץ לי איך לעשות את המצגת טובה יותר היא לא מושלמת, אני יודעת היא לא מקצועית, אבל זה באמת המיטב שהצלחתי לעשות אני יוצאת לישיבה ואגיב על הכל כשאחזור תפיצו חן
 
להפיץ כבר או לחכות?

כדאי לחכות שיכנסו תמונות של ילדים שנולדו אחרי הרבה הפריות? כדאי לחכות לעוד הערות ושיפורים? לא יודעת אם להתחיל כבר לשלוח לכל העולם ואישתו.
 
מסכימה.

אולי כדאי להתאפק עוד קצת כדי להכניס שיפורים של אנשי מקצוע וגם להוספת עוד תמונות. אני חושבת שעל מנת שהמצגת תהיה "קלה" יותר אפשר לעשות קולאז' בשקף אחד של תמונות כל הילדים הללו כאשר על כל תמונה כתוב מספר הטיפולים שנדרשו.
 

חן123

New member
נכנעת ללחץ ומתקנת שוב

ושוב תודה לכל מי שהגיב. אני לא יודעת לעשות קולאז' של תמונות בעצם, המצגת משקפת את כל הידע הגרפי שלי. אני מחכה עוד קצת אם ישלח אלי משהוא מעניין. עוד סטטיסטיקות וכו' תשמח אותי מאוד תמונה לפירסום של ילד שנולד עם הרבה טיפולים (יש לי את שיר ותומר, 7, 6 בהתאמה, שזה בעצם1-2 טיפולים מעל החוק). ושוב, אם מישהוא יודע איך ניתן להעלות את המצגת לאינטרנט ובכך לחסוך לי מיליון שליחות אודה מאוד דבר אחרון-קיבלתי הרבה תגובות שליליות על שקופית הילדים עם הראשים המושחרים-אני מורידה אותה. חן
 
היי חן, בקשר לאינטרנט

בדיוק הצעתי בהודעתי להקים אתר אינטרנט וזה ייקל על כובד השליחה של המצגת. בוודאי יש בפורום אי אילו אנשים שמבינים בתחום ויכולים להקים אתר.
 
קיימת התארגנות לכתיבת אתר

מנהלת אותה מישהי שהיתה במפגש מטה המאבק בשרון, אבל אני לא בטוחה מה הכינוי שלה אז אני לא כותבת (ליאור, אתה מוזמן להוסיף). בכל אופן, שלומי התנדב לעזור בהקמה. לדעתי דחוף להעלות דף בית, ואח"כ להמשיך לשפר, לא?
 

עמית@

New member
אם את רוצה לשלוח אלי את התמונות

אני אשמח לעבוד עליהן גרפית- וליצור לך רקעים/דפים מעוצבים. קולאג'ים וכו'. אני אהיה מחר בעבודה בערב (כנראה, בעסה..) ואוכל לעבוד על זה (אני גרפיקאית, כזכור) רוני שלחה לי את המצגת ופרט להערות שוליות שאת רובן כבר אמרו לך- אני בהחלט חושבת שהיא נפלאה וראויה. וכמובן- כל הכבוד לך!!
 
את התמונה של שיר אפשר לערוך

להוריד את הרקע מסביב ולהשאיר רק אותה. סתם רעיון, אם חן תשלח לך את התמונות לעריכה.
 

עמית@

New member
שירלי תשלח לי את כל התמונות

ואני אוסיף את תמר ואערוך אותן לכדי "דפים" כדי חן תוכל להשתמש בהן אני אעשה אותם קלים (כדי שהמצגת לא תצא כבדה)
 

ליהיS

New member
דווקא יש לי בעיה עם רישום מס'

הטיפולים. הרי חלק מאיתנו כן הצליח להשיג הריון בטיפולים הראשונים וחבל שעובדה זו תהיה לרועץ. מספיק לציין שזהו ילד מבחנה שעלול היה לא להיולד אם החוק היה פעיל בתקופת טיפולי הוריו.
 

חן123

New member
מאחר ומדובר בדוגמאות אחדות

יותר חזק לציבור להציג את הילדים שלא היו מושגים היום (לדעתי)
 

חן123

New member
../images/Emo41.gif עידכון ../images/Emo41.gif

שוחחתי עכשיו ארוכות עם רוני של איתי. הגענו למסקנה משותפת שעדיף להתאפק טיפה (למרות שקשה לי...) ולעבור על הכל טוב טוב כי המצגת עשויה לעבור מעבר לחברים גם לאנשי תיקשורת, פוליטיקאים ועוד, ולכן צריך לברור היטב את הניסוח (יש אנשים שטובים בזה-לדוגמא רוני). אנחנו נעבור במהלך הסופ"ש על המצגת ובעיקר על כל הניסוחים. קיבלתי הרבה הצעות לעזרה גרפית וקולאג'ים -תודה. כרגע משובצות 2 תמונות, מקסימום נוסיף עוד אחת כדי לא להעמיס יותר מידיי. עד יום א' כולם יקבלו (מבטיחה) ועוד מילה אחת. כמות המיילים, המסרים, ההערות והתיקונים שקיבלתי אמנם התישו אותי לחלוטין, אבל גם חיממו לי מאוד את הלב, על ההרתמות והאכפתיות של כולם. אני באופן אישי לא עברתי ivf והחוק לא נוגע אלי, אבל הלב שלי מתכווץ מהמחשבה על החוק, כי אני יודעת מה זה לרצות ילד יותר מכל דבר אחר. הלוואי שהמאמץ של כולנו ישתלם המשך יבוא.... חן
 

יובל@

New member
נמתין בסבלנות ליום ראשון../images/Emo8.gif

אני כבר הודעתי לכל מי שעובד איתי שאני משתלטת להם על ספר הטלפונים של של כתובות האי-מייל שלהם וכולם הסכימו בשמחה לשתף פעולה. (וזה לא מעט אנשים).
 
חן את נפלאה ../images/Emo23.gif

ואת עושה בחכמה. אני מתארת לי שהכל לוקח זמן ומצריך המון השקעה. כל הכבוד לך
אם את רוצה להתייעץ במשהו (לצערי אני לא גרפיקאית או בעלת כישרון כתיבה יוצא דופן), את יותר ממוזמנת. נחכה בסבלנות ושיהיה בהצלחה
 
חן את נפלאה ../images/Emo23.gif

ואת עושה בחכמה. אני מתארת לי שהכל לוקח זמן ומצריך המון השקעה. כל הכבוד לך
אם את רוצה להתייעץ במשהו (לצערי אני לא גרפיקאית או בעלת כישרון כתיבה יוצא דופן), את יותר ממוזמנת. נחכה בסבלנות ושיהיה בהצלחה
 

J u s t y

New member
2 הערות

1. לא ראיתי במצגת את כתובת הפורום - אז כדאי להוסיף 2. אני רוצה להדגיש את חשיבות גודל הקובץ - זה הרבה יותר חשוב מהוספת אפקטים, המסר עובר גם בלי אפקטים אבל קבצים גדולים לא מעבירים.
 
למעלה