ועכשיו זה רשמי הבנייה בירושלים ובהתנחלויות

ועכשיו זה רשמי הבנייה בירושלים ובהתנחלויות

מוקפאת ,הנה לכם שמאלן תבוסתן לחיץ ומזיע האדון נתניהו ,גם מפלגת הגזענים שס לא טמנה ידה בצלחת בניגוד לרב גזען ישי ,אדון אטיאס ,אדון ברק ,ועוד אחד" ממפלגת הבסטות" החליטו על מה שכבר קורה בשטח ממילא ,על הקפאה מוחלטת של ההתנחלויות ,כמו גם אי פתיחת מכרזים חדשים ,והם" ימנים עלק ". הבסטיונרים שיקרו לבוחריהם ,תלמדו ממפלגת קדימה ,הם לא הקפיאו כלום ,וגם היו במומ עם הפלסטינאים ,וגם היה שקט עם האמריקאים . הבסטיונרים מאמצים ומחבקים את מדיניות קדימה ,כי אין להם דרך ,הם עובדי עצות ,הם זקןקים למנהיגה כמו ציפי ליבני ,על מנת לך להאיר להם דרך ,הם הבסטיונרים לא יודעים ,אין להם את הכישורים .
 

o m e g a m bip

New member
ההתנהלות הזאת כבר מגוכחת

מפלגת העבודה עוקפת את קדימה מימין ונתניהו עוקף את לבני משמאל. על זה שביבי יכיר בשתי מדינות לשני עמים עוד איכשהוא חלקתי אבל זה היה אפשרי. להקפיא את הבנייה הלכה למעשה? גם בגושי ההתיישבות הגדולים? (גוש עציון, גוש מודיעין עלית, אריאל ומעלה אדומים). זה מעשה שלא נעשה מעולם ע"י ראש ממשלה בישראל. ביבי פשוט כורה לעצמו את הבור שאליו ייפול במוקדם או במאוחר.
 
אתה מדבר על התנהלות?

ניהלתם ממשלת מאפיה בראשות אהוד "הקורץ" אולמרט שנהג לצחקק ולקרוץ לנשיא בוש תמונות שמזכירות לי ימי תום בבית הספר היסודי. כאשר "הקורץ" כבר החל לתפוס כותרות בחדשות ובעיתונים קמה "המלקקת" שגרמה לנו להתגעגע לקודמה. ציפי לבני החליפה את הקריצות בליקוקים וזה התאים לנשיא החדש בארצות הברית עד כדי כך שהיו שמועות שאובאמה רוצה את לבני בממשלה אם לא בראשותה. לבני מלאת תשוקה אופזויצנרית שכחה שכאשר קם נשיא מדינה זרה גם אם זו ארצות הברית,כנגד זכותנו לבנות בירושלים ,הרי שהאופזיציה צריכה לעמוד לצד הממשלה ולא לגדף אותה כפי שהיא עשתה. ולא הזכרנו את הדיבור המלוכלך של ציפי לבני אשר השתמשה בביטוי "גבר תתקפל" כמו אחרון שוטטי השכונה. אך ממהר מאוד ציפי לבני התעלתה על עצמה והחלה בהקמת להקת ציפורי שיר אשר תשיר בוועדות הכנסת אולי בצורה כזאת הם יקבלו קצת חום והבנה ,כי מהנאומים שלהם כבר התייאשנו. בקשה אל תדברו על התנהלות אחרי הכהונה האחרונה המביכה שלכם
 
הוא לא מסוגל לעמוד בלחץ של הבסטות אז אתה רוצה

שהוא יעמוד בלחץ אמריקאי ?הוא מחליף 20 חולצות ביום מהזיעה ,מזל שיש לו את פפא ברק .
 
למעלה