זהו, החלטתי.

תמי ב

New member
זהו, החלטתי. ../images/Emo98.gif

מחר אני מתחילה לחפש בארץ את קלטות הכושר של סוזן פאוטר. מצאתי כבר באמזון בריטניה (זול אבל אזל....) ובאמזון ארה"ב (יקר פחד). אני מתכוונת לחפש בסטימצקי, בספריית הוידיאו, ובחנויות ספורט (אני מתכוונת לעשות חיפוש טלפוני, לא להתרוצץ בחום עם רגלי החביבה). יש למישהו רעיון איפה עוד כדאי לחפש? אני ממש לא מאמינה: אני מחפשת קלטת כושר . אני עוד לא קולטת את עניין הקלטת... פשוט החלטתי אתמול בערב, בצורה הכי רגשנית (ואולי גם פאתטית שיכולה להיות) שאני רוצה להציל את עצמי. נשמע מפוצץ, אבל ככה אני מרגישה. נמאס לי לחיות בפחד מתמיד מההשמנה ומהשושנה. כמו שהכרזתי על מלחמה באוברדרפט, (שאני עומדת בה יפה, ואפילו הילדים עוזרים בה כמיטב יכולתם) כך אני מכריזה כאן ועכשיו על המלחמה שלי לחיים בריאים. מצטערת על הפאתוס, אבל כנראה שרק זה עובד עלי.... יום טוב, ובהצלחה לכולנו
 

אביטל +

New member
עובד גם עלי ../images/Emo13.gif

מרגש לקרוא את מה שכתבת את ממש יוצאת למלחמה כדי להגן על עצמך וזה מה שצריך לעשות, לא צריך לשבת ולחכות שהדברים הרעים יקרו, צריך למנוע אותם במידת האפשר. המון הצלחה בחיפושים
 
תמי, אני איתך. בטח שזו מלחמה!!!../images/Emo59.gif

לפני כמה ימים כשכתבתי לך את ההודעה, כתבתי לך בהתחלה: שפשוט תצילי את עצמך!! ואח"כ חשבתי וואו, לא כדאי לכתוב אולי בצורה דרמטית כזאת. אבל זה נכון. זה כן. את ממש צעירה תמי. מה זה כל המכה הזאת???? ואת יודעת, ללכת אמרת שקשה לך. ברור. וההתעמלות של סוזאן היא לא כזאת שהיא כולה רק על הרגליים בלבד. זה מה זה אחלה!!! תמי, לא יאומן באמת שאת מחפשת קלטת כושר. אבל אנחנו שוטפים אותך כל כך הרבה בענין הזה שהחיידק הזה חייב היה להיתפס בך בסוף... איזה יופי! (תנסי אולי להזמין דרך סטימצקי? אפשר?). שבת נהדרת, דליה.
 

Happy1

New member
אני משתמשת בקלטות תמי...../images/Emo66.gif

ורוכשת אותם דרך אתר מארה"ב www.collagevideo.com האתר הכי גדול להזמנת קלטות. שירות יעיל מהיר ואדיב. הקלטות עצמן לא יקרות: בין 15-20 $ + תוספת של דמי משלוח. לי ההוצאה שווה כי אני כל פעם קונה 2-3 במכה וכבר יש לי ספרית קלטות (את סוזן פאוטר אין לי...) ממני שמתעמלת כל הזמן בבית עם קלטות....
 

Happy1

New member
קשה לי להמליץ...

אני אוהבת כל כך הרבה... כרגע אחד האהובים עלי זה Tae Bo (שילוב אומנויות לחימה) אבל יש עוד מלא שאני אוהבת... פעם בחודש חודשיים מחדשת את המלאי.
 

תמי ב

New member
תודה! בינתיים קרה לי דבר נחמד:

הציעו לי לבקש אולי ממישהו שנוסע לארה"ב, שיביא לי. בהתחלה חשבתי שאין לי ממי, אבל פתאום נזכרתי שהגיס שלי אמור להגיע משם בעוד חמישה ימים, לביקור מולדת.... אז זהו. בעלי ביקש ממנו שיביא לי את הקלטות. (לי לא היה נעים לעשות זאת בהתראה קצרה כל כך, אבל בעלי, שבד"כ משתדל מאוד שלא להכביד על אחיו, הרים פתאום טלפון וביקש ממנו...) אז עכשיו רק צריך לקוות שיצליח למצוא אותן. חוץ מזה, ליתר ביטחון, הכנסתי את כתובת האתר שנתת לי, למועדפים. תודה! בינתיים אני אוכלת מאכלים דלי שומן, לפעמים מוסיפה מעט שמן זית, נושמת עמוק (כמו שסוזן פאוטר ממליצה), ואפילו ממציאה לעצמי תרגילי כושר לידיים (בינתיים) יום טוב!
 
איזה יופי תמי! ../images/Emo20.gif

איך ההרגשה שלך אחרי תרגילי הנשימות? את יודעת תמי, נזכרתי שבביה"ס אם את זוכרת בשיעורי ההתעמלות המורה תמיד היתה מדברת על לנשום נכון! וממש היו עושים לנו תרגילי נשימה בנפרד. ומי שם לב אליה בכלל. מי חשב. ותראי, מה זה. אני יודעת למשל תמי, שביוגה גם שמים דגש על נשימות וכמה שזה חשוב. ואם כבר מדברים על יוגה אז זאת גם התעמלות מאוד רגועה שמשקיטה וחברות שהלכו ליוגה מאוד ממליצות. (אביטל בפורום נדמה לי גם הולכת ליוגה). אפילו שיעור ניסיון בחינם בטוח נותנים... העיקר, שיהיה לך טוב. הכי חשוב! כל מה שאת עושה זה ברוך הבא בשבילך. דליה.
 

אביטל +

New member
נשימות זה הבסיס ליוגה

יש סוגים שונים של נשימות וכמעט כל תרגיל מתבצע במקביל לנשימות. למשל, אם עושים סט של תרגיל מסויים, אז אין זמן מסויים לתרגיל. הזמן הוא אורך הנשימה וזה שונה מאדם לאדם. אני ממליצה מכל הלב.
 

אלי ו.

New member
אם יש לך כבלים, את יכולה בינתיים

לעבוד בבוקר מול גלעד בערוץ 5 ו\או האמזונות שבאות אחריו. בהתחלה, אל תצפי לעמוד בקצב, תני מה שאת יכולה. לאט לאט תראי שיפור. דרך אגב, לפני שאת מתחילה, קבלי אישור מהרופא. (על בריאות כללית בכלל, והשושנה בפרט)
 

תמי ב

New member
תודה! הייתה לי פעם קלטת נורא נחמדה,

שקיבלתי מארה"ב. אבל היא אבדה לי אי שם בבלאגאן. מצד אחד, לא הצלחתי לעשות כמעט כלום, כי ההתעמלות שם הייתה מבוססת על ריקודי שורות אמריקאיים, ומכיוון שהם לא מוכרים לי, כל הזמן הסתבכתי. מצד שני, זו הייתה קלטת שהופיעו בה מתעמלות נורא נמרצות, ונורא שמנות. היה ממש כייף לנסות להתעמל בלי להרגיש רגשי נחיתות... הקלטת חייבת להיות איפשהו בבית, כי לא נתתי אותה לאף אחד. צריך לחפש. בכל מקרה, שום דבר שמפעיל את הרגליים באינטנסיביות (כולל גלעד וכולל הקלטת שאבדה לי) עוד לא בא בחשבון, כי הרגל צריכה עדיין לנוח (לפחות עד סוף השבוע הקרוב). בוקר טוב!
 
למעלה