זהו קדימה אכלתם אותה

Goopie

New member
אני מאמינה

באי-היגררות לדיונים פוליטיים מיותרים יום לפני הבחירות. כמו שאין לי עניין לנהל דיון על הבחירה שלך להאמין בנתניהו, אין לי עניין לנהל דיון על הבחירה שלי להצביע למישהו אחר. (הסר דאגה מלבך, הקול הקטן שלי לא יביא את המפלגה שאבחר בה לראשות הממשלה וכנראה גם לא לקואליציה.)
 

kamrashhalural

New member
אין לו שום מעלה !

ואף אחד לא מקנא בו (הצחקת אותי - דבילון) כולם רק רוצים להקיא ממנו !!! מה יש לקנא בדמגוג הזה - מלך המסיתים , אפס שכמותו !
 

MIIKLE

New member
מה עדיף מנהיג כריזמטי וחכם או טפט קיר?

ציפי ליבני היא סכנה קיומית למדינה ולהצביע לה זה כמו להצביע לנסראללה. אבל אני פונה לקהל המצביעים השפוי והציוני ולא לפוסט ציוני עלוב שכמוך שמוכר את המדינה תמורת ג'ובים ושטרות כסף מרשרשים.
 

kamrashhalural

New member
אתה כל כך ילד טפש

תצעק הרבה פעמים "נאסרללה" ותרגיש שיצאת גבר. אלוהים ישמור, אין פה הגבלת גיל ו\או טמטום ?
 

MIIKLE

New member
זה פשוט מאוד

מאחר שלבני תבוסתנית וחלשה להצביע לה זה כמו לתת רשות לערבים להכות בנו .מדיניות הספיגה וההבלגה שלכם נכשלה טוטלית והמחנה הלאומי ינהיג את העם.ואם מדברים על טמטום כיצד אתה תומך במפלגה שנמצא בה עבריין מין מורשע וחבריה מככבים במדורי הפלילים. מי יוצא פה המטומטם אה?
 

909090

New member
נכון , ובגלל זה הוא מצליח די בהצלחה לשטוף

לציבור את המוח כאילו שהוא איש ימין , או בשקרים - כאילו שהוא התנגד להתנתקות. ביבי הוא איש שמאל לא מתון לא פחות מליבני ומברק - קחו את זה בחשמון כול הציבור המגדיר את עצמו כימני .
 
למרות שאני תומך ביבי - הכותרת שלך שגוייה

הפרסום הוא של IQ מוערך!, זה אומר שלפי פעולות והתנהגות מכון "שקר כלשיהו" מפרסם תוצאות כאילו שהמועמד עבר מבחן IQ. כמובן שחוץ מכוריוז משעשע זה לא אומר כלום
 

MIIKLE

New member
ממש לא נכון

האיי קיו המוערך הוא של כאלה שלא עשו להם מבחני איי קיו ומדובר בהערכה בלבד כמו אברהם לינקולן ואישים שלא חיו בתקופה שהיו מבחנים כאלה.אבל נתניהו למד באוניברסיטה בארה"ב ושם בחנו את האיי קיו שלו כך שבמקרה שלו האיי קיו בדוק ומוכח.מה שנכון זה שלגבי אישים אחרים מלפני 100 שנה שלא עשו מבחנים האיי קיו הינו הערכה בלבד אבל נתניהו כן עבר מבחן כזה וזו התוצאה!
 

roy benon

New member
נראה לי ששכחת את המינוס (-180)

מה עוזר IQ אם אין לו את השכל להשתמש בו?
 

MIIKLE

New member
אוי די לקנא אני יודע שזה קשה להפסיד../images/Emo13.gif

אבל בכל זאת כאב התבוסה לא נותן לך את הזכות להפיץ שקרים ולמרות שארד ואדלר ערמומיים הם הוכיחו את טפשותם בבחירת המועמדת שלהם מה הם חשבו לעצמם? מישהו באמת רוצה שבראשות הממשלה תהיה מריונטה חסרת כישורים ואופי? להזכירך זו לא תוכנית ריאליטי זה המציאות שלנו המחשבה שציפי ליבני בובה חסרת כישורים תהיה ראש ממשלה לא נותנת לי לישון בלילות מה לעשות זה פשוט גדול עליה.
 

MIIKLE

New member
לנשים: בחירה בציפי זו בחירה ברמון עבריין המין

אל תשימו לב למגדר שלה כפי שאתם לא שמים לב למגדר של גברים כמו ברק ונתניהו.הכישורים והיכולת זה מה שחשוב. ציפי ליבני אף פעם לא היתה בעדכם גדעון סער מקום ראשון בפריימריז הליכוד קידם את זכויות הנשים הרבה יותר ממנה וגם יותר מכל חברת כנסת אחרת.מה שיותר מחשיד זה כיצד מי שמתיימרת להיות פמיניסטית מיודדת כל כך עם עבריין מין מורשע כחיים רמון שהורשע במעשה מגונה בחיילת באמצע ישיבה על מלחמת לבנון.פמיניסטית אמיתית הייתה נרתעת ממנו ומוקיעה אותו על התנהגותו הנלוזה והיא-מקרבת אותו .אם היא תהיה ראש ממשלה הוא יזכה לתפקיד בכיר בממשלה האם אתן רוצות בזה? ציפי ליבני היא אגואיסטית מעולם לא דאגה לנשים אחרות אלא רק לעצמה למה שתצביעי בעדה? להלן קישור המראה כיצד ציפי ליבני פעם אחרי פעם מונעת את קידום מעמד האשה: http://www.youtube.com/watch?v=QQbdnG0rc5M&feature=related
 

bvb6

New member
זה לא טענה הוגנת .. ליבני ואדלר לא אמרו את זה

 

MIIKLE

New member
עד כמה שאני יודע ציפי ורמון שניהם בקדימה

כל קול נשי שהולך לקדימה ולציפי הוא גם קול בעד חיים רמון עבריין המין.האמת זה ממש מזעזע שאשה שנותנת את קולה לציפי לא יודעת שכל קול הוא עוד קול שיקדם את חיים רמון בדרך לכנסת מאחר שהוא נמצא במקום ה-17 האינטרס הנשי הוא שלקדימה יהיו 16 מנדטים בלבד אחרת הם עלולות להכניס עבריין מין לכנסת.
 

kamrashhalural

New member
נתון גם קבל 100 במבחן השקרן הפתולוגי !

האיש הנכלולי והשקרן הזה עובד עליך ! את זבליהו מעניין רק זבליהו - לא מדינת ישראל !!!! ויש לי חדשות רעות אליך : ביב הולך להפסיד !!! כבר הלילה נשמע את המשפט : "בואי שרה'לה - הולכים הביתה" ו"אני הולך לעשות לביתי" אם תקרא היטב , תראה שהמילכוד לא יקבל יותר מ 20-22 מנדטים ! הליכוד הולך לתבוסה קשה - כל האויר החם ייצא מהפרצוף הנפוח והוורוד של ביביהו !!!! היידה הביתה !!! המילכוד היא מפלגה עם נטיות פשיסטיות לאומניות וסוכנות ביותר לישראל !
 
אחח כמה שנאה והסתה יש בכם, רק בגלל הזחיחות הז

הזאת מגיעה לכם להתפרק. גועל נפש ממש. כמה רפש אתם יכולים להוציא, תתביישו לכם. מחל. ורק מחל!
 

kamrashhalural

New member
מגיע לו כל הרפש בפנים ! שונא אדם שכמותו !

האפס הזה מכפיש באזני הרב כדורי ציבור שלם : "הסמול לא יודע להיות יהודי" או איזו שטות כזו ! איך הוא יכול להיות ראש ממשלה של כולם עם השנאה וההסתה שיש בו ? הוא ימכור את אבא שלו לשטן כדי לקבל עוד כמה קולות ! הוא האיש הכי לא הגון שיש ! רק אתמול הוא צרח שהוא יבטל את התכנית ה"גרנדיוזית" לבנות משרד ראש ממשלה חדש. הכל בנסיון להכפיש את הממשלה הקיימת. הוא רק "שכח" הזבל הזה - שהוא היה מעורב לפרטי פרטים בתכנית ואישר אותה כבר במסגרות שונות . שקרן נכלולי !!! אפס מי שמצביע לו !
 
למעלה