זהו קדימה אכלתם אותה

MIIKLE

New member
זהו קדימה אכלתם אותה../images/Emo13.gif

רק תמים יכול לחשוב שאחרי קדנציה כל כך כושלת אתם יכולים לזכות שוב בראשות הממשלה ,גוש הימין גדול וחזק ובגוש השמאל המפלגות הערביות ומפלגת העבודה לא ימליצו על ליבני לראשות הממשלה.אחרי 3 שנים של דחיית הקץ הגיע הזמן לשלם את המחיר על השחיתות והתבוסתנות שטמאתם בה את ישראל בקישור הבא תבינו שגם אלה שתומכים בכם מבינים שהקיץ הקץ על קדימה http://www.yallakadima.co.il/article.asp?item_id=9601
 

MIIKLE

New member
ציפי ליבני-זה גדול עליה

אבל מה שכן מחכה לה קריירה משגשגת כבובה על חוט באדלר הפקות תיאטרון.
 

MIIKLE

New member
הידעתם שהאיי קיו של נתניהו הוא 180 ../images/Emo47.gif

יותר מאיינשטיין ויותר מביל גייטס הבן אדם מבריק ,כריזמטי והיכולות הרטוריות והפוליטיות שלו מוכיחות שהוא גם בעל E.Q. גבוה (כמו שאיי קיו מודד חוכמה E.Q. מודד יכולת חברתית) .נתניהו הציל את הכלכלה חיזק את הבטחון והוא המנהיג האמין ביותר, והמנוסה ביותר שעלינו להציב כראש ממשלת ישראל מבחינת יכולות ללא קשר לדעות פוליטיות הוא עולה על כל מתחריו . נתניהו הוא הבחירה הנכונה שימו מחל בקלפי.
 
אז מה, ברק קיבל 800 בפסיכומטרי

אז מה אם כשהוא היה סטודנט בכלל לא היה פסיכומטרי בארץ? גם כשלינקולן היה בחיים לא היו מבחני אייקיו...
 

MIIKLE

New member
למה לשקר נו באמת

נתניהו למד באוניברסיטה בארה"ב ושם בדקו את האיי קיו שלו במבחן איי קיו סטנדרטי והוא קיבל את מנת המשכל המאוד גבוהה הזאת תוסיפי לכך את היכולת הרטורית והפוליטית שלו ותקבלי מנהיג בעל יכולות גבוהות הרבה יותר מכל מנהיג אחר שמתמודד כרגע.אם כל הכבוד לאהוד ברק הוא יכול להיות שר בטחון טוב אך ראש ממשלה הוא לא.והטפט העלוב ששמו ליבני לא ראוי להתיחסות בכלל .מה חשבו בכלל שהציבו אותה בראש קדימה אנחנו צריכים לנהל מדינה ולהעמיד דחלילה חסרת כישרון כראש ממשלה זה סכנה קיומית למדינת ישראל.
 

MIIKLE

New member
תכלס לא הבנתי למה הוא לא מתמודד במקום ליבני

גם ככה הוא כותב לה את כל הנאומים שהיא מדקלמת אם מישהו רוצה לראות את ציפי ליבני בזמן החזרות על הנאומים מוזמן להסתכל בקישור הבא: http://www.youtube.com/watch?v=F_8WCMjUpnc
 

bvb6

New member
אולי נתניהו יתן לו ג'וב, חבל שליבני לא מסוגלת

 

roy benon

New member
אתה שואל אותה או את ביבי?

אם אחרי שהוא השיג תוצאה כזו במבחני אינטליגנציה הוא עדיין מאמין בלשקר אז צריך לבדוק איך הוא השיג אותם באמת
 

bvb6

New member
אבל גם אתה משקר...

בבחירות הקודמות אמרת שלא כדאי לשלוח את אולמרט לעימות עם נתניהו ולפני זה אמרת שהתנתקות זה מתכון לשלום. אתה רוצה לספר על עוד שקרים?
 
זה פאקינג מיתוס קוריוזי!

למען הסר ספק, אני בטוחה שלנתניהו יש אייקיו גבוה משמעותית משל גב' ליבני. אבל אם באמת התכוונת לעשות יותר מלהצחיק, כנראה שכוונת את ההודעה הזאת לבעלי אייקיו נמוך במיוחד.
 

MIIKLE

New member
זה רק סיבה אחת מני רבות להצביע נתניהו

הוא חזק בבטחון וחזק בכלכלה ורק הוא יכול להוביל את ישראל מול החמאס והחיזבאללה והגרעין האירני.
 

bvb6

New member
זו סתם בדיחה

הרי כולם כבר החליטו למי הם מצביעים , רק שבוחרי הליכוד -ליברמן - האיחוד הלאומי - הבית יהודי עוד זוכרים את ימי הרדיפה הפוליטיים מתקופת ההסתדרות ולא מוכנים לענות לסקרים - אז הם כאילו קולות צפים. פעם מי שלא הצביע למפלגת העבודה והיה חבר הסתדרות הופלה במקומות העבודה ולכן ככה הסקרים נראים.
 
כולם החליטו למי הם מצביעים?

זה סוג של נסיון שכנוע עצמי? מאסת המתלבטים מהמרכז, במיוחד זו שפוסלת את נתניהו מכל וכל, שרירה וקיימת. במקום לנסות להגיד שהיא לא שם, שתפו איתנו פעולה ועזרו להסביר להם למה זה ח** לבחור קדימה, מבלי לדבר על האייקיו של נתניהו.
 

bvb6

New member
נתניהו היה ויהיה ראש-ממשלה לא פחות טוב מברק

וגם לא פחות מאולמרט... ומי שחושב אחרת - שיצביע לליברמן. עוד 4 שנים בבחירות הבאות נתן אולי הזדמנות לאולמרט ( אחרי שהוא יצא זכאי ) ולעמיר פרץ. המערכת הפוליטית לא מאפשרת לאנשים ישרים או אמינים בצורה יוצרת דופן להיות שם - תשאלו את חיים רמון וצחי הנגבי.
 

Goopie

New member
(אני סתם שאלה)

איי.קיו לא מודד חוכמה, הוא מודד יכולות שכליות מסוימות מאוד. למה שאבחר מנהיג על בסיס מבחן שלפיו אנדי וורהול כמעט מפגר, וההתפלגות שלו (כמו שאפשר לראות בנתונים היפים שהבאת) לא ממש מעידה על האנשים הבולטים של תקופתם, כמו שכבר אפשר לראות?
 

MIIKLE

New member
איי קיו גבוה זה רק אחד מהמעלות של נתניהו

וזה עוד סיבה אחת מני רבות להצביע לו.כל השמאלנים שמכפישים את נתניהו עושים זאת מסיבה אחת-קנאה. השמאל היה מת שיהיה לו מועמד מבריק ובעל יכולות כמו נתניהו אבל מאחר שהוא במחנה היריב הם מנסים כמה שיותר להכפיש אותו.הוא אדם בעל יכולות מוכחות-הוא הציל את הכלכלה אפילו החריף שבמתנגדיו לא יכול לגזול את הישגיו הכלכליים והעובדה שהוא עשה זאת במחיר כואב ופעל נגד האלקטורט שלו כי פשוט לא הייתה לו ברירה זה היה או לעשות את זה או שכלכלת המדינה תקרוס.מלבד זאת הוא גם חזק בבטחון הוא ישמור על ישראל מפני החמאס ולא יתן להגיע למצב שבו יעופו קסאמים 3 שנים ללא תגובה כמו ליבני ואולמרט התבוסתניםשדגלו במדיניות ספיגה והבלגה 3 בכל תקופת כהונתם ושיצאו למבצע הזה רק כשממש לא הייתה ברירה וגם לא סיימו את המלאכה ובזבזו את כל ההישגים של הצבא.בתקופה של משבר כלכלי קשה ומשברים בטחוניים קשים לא פחות מול חמאס ,חיזבאללה והגרעין האירני חייבים מנהיג מנוסה וחזק כמו נתניהו שידאג הייטב לבטחון ולכלכלה.בלי קשר לדעות פוליטיות אני נחרד מהמחשבה שליבני הלא מנוסה והבוסרית תהיה ראש ממשלה- זו סכנה קיומית למדינת ישראל שהמועמדת הבינונית הזאת תזכה .אם זה יקרה אני כבר חושב על נסראללה ואחמדינג'אד מחככים את ידיהם בהנאה לנוכח ההזדמנות שבאה לידם כשאת ישראל מנהיגה מועמדת חלשה ובינונית כליבני.
 

Goopie

New member
אז שוב -

איי.קיו גבוה הוא לא מעלה. זה נתון, כמו כל נתון אחר. הוא לא משקף יכולת הנהגה, יכולת קבלת החלטות, יושר או רצון טוב. מעבר לזה, להגיד שנתניהו הציל את הכלכלה זה טיפשי מכל מיני סיבות, אבל אף אחד לא חולק על העובדה שהפעולות של נתניהו שיפרו את מצב המשק (בהתבסס על צורת ההתנהלות הנוכחית שלו. גם על השאלה אם זו המתכונת הרצויה אפשר להתווכח). אני מסכימה איתך שנתניהו עושה רושם של אדם חכם, משכיל, בעל כושר שכנוע ועוד כל מיני תכונות. אבל הסיבה שאני, ועוד אחרים, לא נבחר בנתניהו חמקה מעיניך כנראה: אני לא מסכימה עם הדעות שלו, הרעיונות שלו, ולא מעוניינת במה שהוא מציע. זה עד כדי כך פשוט. ולא ציון גבוה במבחן כלשהו, ולא העובדה שהוא נואם מוכשר ובעל ידע ישנו את העובדה הזו. ואתה יודע? זה שאני מאוד לא רוצה את נתניהו כראש ממשלה לא אומר שאני כן רוצה את לבני. ולפני שתשאל, לא, גם לא את ברק. העולם לא שחור ולבן ואני אצביע לאדם שאני מאמינה גם בו וביכולות שלו וגם בדעות שלו, וזה שזה לא יהיה נתניהו ממש לא אומר שזו כן תהיה לבני.
 
למעלה