זה או זה...

Digi Lista

New member
זה או זה...

אז גלית כתבה "לביבות או סופגניות?" ואני כאחת שלא מתחברת לאף מאכל של החגים שלנו אבחר לביבות וגם רק אם הן של סבתא שלי(והיא לא מחכה רק לחנוכה...)... היום נתנו לתלמידים בכיתה משימה להרכיב כמה שיותר מילים מהאותיות של "לביבות וסופגניות",עזרתי לאחד מהם למצוא קרוב ל30 מילים(כמו לב,בוב ספוג,בית,בנות,סתיו,סיוון וכו'...) היו קטעים אדירים כשניסיתי לתת רמזים לילדים כדי שינחשו את המילה והגדרה ל"גס" אמרתי הגדרה בסגנון "מישהו שלא מתנג יפה/שלא יודע להתנהג" ואחד הילד בגאווה גדולה הכריז שהמילה המתאימה היא אידיוט,זה היה כול כך קורע ולא קשור לכלום(חצי מהאותיות לא קיימות כדי להרכיב את המילה)
השבוע בשיעור אנגלית ואחרי שעבדתי עם התלמידים על החומר מראש הגענו לאות f ניסיתי להזכיר לילד את המילה צפרדע באנגלית כי למדנו אותה אז נתתי רמז "חיה ירוקה,קטנה וקופצת" והוא בביטחון מוחלט ענה צרצר שזה סתם היה משעשע בגלל שגם זאת יכולה להיות התשובה לרמז המאולתר שלי
סנטה קלאוס או אליהו הנביא?...
 

Yuske

New member
אליהו הנביא

יש לי משהו נגד בחור שמן שפורץ לבתים כדיי "להביא מתנות"... וואו אדיר עם הילד וה"אידיוט" אכן לא קשור ברווז גומי או שקית צבעונית?
 

OOOO0

New member
אכן אדירים הסיפורים שלך סטטה.

ילדים זה עם חכם ויצירתי. ברווז גומי חלה או לחמניה?
 

StellarWind

New member
לחם שום FTW

נכון שעם ברווז מגומי אתה אף פעם לא לבד, אבל אי אפשר לאכול את זה. שפעת החגבים הסיבירית או דלקת קרום הגרביל?
 

Digi Lista

New member
מאיפה אתה בטוח שאי אפשר לאכול ברווז גומי?...

ניסית פעם?...הוספת קטשופ,צ'יפס ומלח לחיזוק הטעם?....שמת בפיתה עם חומוס וטחינה?...
דלקת קרום הגרביל נשמעת בחירה מרתקת יותר... דוקטור סוס(מהספרים) או סוס יאור?...
 

StellarWind

New member
דוקטור סוס יאור

היפופוטם M.D. מערכת העיכול האנושית אינה אחראית לניסיונות לעכל גומי סינתטי. כמו כן, חומוס וטחינה הם חומרים שיש לי תיעוב עמוק כלפיהם. דיונון ביומכאני או קרנף רובוטי?
 

Yuske

New member
דיונון ביומכאני

כי מן הסתם דיונונים שולטים יותר מקרנפים טנק עם מימייה שיכול לשחק דוקים או מיירת מטוסים עם כנפיים של עורב שיכול לראות עוברים בתוך בטן של נשים בהריון?
 

StellarWind

New member
אני אלך על הטנק עם המימיה

אבל הוא צריך חתיכת כישרון משחק. ניאון ג'נסיס אוואנגליון או G גנדאם? (ומי בכלל ראה את הסדרות האלה בפורום הזה חוץ ממני?)
 

Yuske

New member
וואו קשה

מצד אחד יש לנו אוונגליון ומצד שני יש גאנדאם (גאנדאם *____*) (למרות שעוד לא יצא לי לראות אבל גאנדאמים זה דבר מגניב וגם מילה אדירה) אני אלך עם הגאנדאם כי שמה לפי מה שידוע לי לא מתים מליון פעמים ולא משחקים לך עם המוח כמו בסרט השני>< - - ->.> פיקאצ'ו או בלבאזור?
 

StellarWind

New member
פחחחחחחח XD

G גנדאם היא היוצאת מן הכלל - שם באמת כמעט כל הדמויות נשארות בחיים. אבל שאר הסדרות? יותר מדי דמויות ראשיות מתות בלי סיבה נראית לעיין. XD מצד שני רוב הסדרות של גנדאם הם סרטי מלחמה מעצבנים בטירוף. G גנדאם היא יותר משוגעת ויותר מזכירה את סדרות ה Super Robot מהסוג הישן והטוב. והפסיכוטי. אין על דומון קאשו XD ובואו לא נדבר על הסרטים של אוואנגליון. XD בלבזאור! קרוגאנק או פוליוואג? (מלחמת הצפרדעים!)
 

Yuske

New member
פוליוואג!~

(מי זה קרוגאנק?) אכן- בוא לא נדבר על הסרטים של אוונגליון>___> באטרפרי או גוממון?
 

StellarWind

New member
גוממון

קרואגנק (או בעצם ההתפתחות שלו, טוקסיקרואק) זה אחד הדברים הכי טובים שאי פעם קרו לפוקימון. בכל מקרה מדובר בפוקימון מסוג רעל\לוחם, והקרואנק הספציפי של ברוק? אין מילים חוץ מגאונות לשמה. (למרות שהוא הרבה פחות קריפי בגרסה המדובבת, רצחו את ההמהום שלו, נבלות!) ועם כל הכבוד לבאטרפרי, גוממון היה דמות יותר מוצלחת! הממ.. דרגונייט, סלאמנס או גארצ'ומפ? (אם כבר דרקונים מכוערים תחת אז עד הסוף...)
 

Yuske

New member
אוקיי הוא דיי מכוער>__>

אגב מה ההתפתחות של LOUDRED?...אני ממש לא רוצה שהיא תתפתח לי בSAPHIRE ואני רוצה לראות איך זה נראה>_> גוממון שליטע אני בוחר בדרגונייט! (הוא לא...כזה מכוער) וורגריימון או בלאק וורגריימון?
 

StellarWind

New member
בלאק ווארגריימון

רק בגלל שה Seiyuu שלו היה נובויוקי היאמה ובגלל שהוא דמות מגניבה בטירוף. חצי מהמגניבות של הצפרדע הזו זה העובדה שהוא מכוער XD אני מת על ההתפתחות שלו באופן ספציפי, ציפורני רעל עצבניות FTW. לאודרד מתפתח לאקספלאוד, הדבר הטוב היחידי בליין ההתפתחותי המזוויע הזה. ודרגונייט מזוויע. איך משהו מדהים כמו דראגונאייר מתפתח למוטציה כתומה של בארני הדינוזאור עם כנפיים מיניאטוריות?! אבל וואטאבר. גילמון או אגומון?
 

Yuske

New member
גילמון all the way

הוא ממש מכוער..למרות שאני מוצא בו קצת משהו חמוד>___>" בכלמקרה, הוא בהרבה יותר יפה מהדור החדש יותר של הפוקימונים שראיתי (הארנב הזה שיש לדון (אין לי מושג איך קוראים לה ביפנית עמכם הסליחה) החום הזה שנראה כמו גלידה שהקיאו עליה) ציפורני רעל....אהא... שווירמור מטריד עם העיניים הקטנות שלו, לאודרד ממש חמוד, לא יודע למה אתה לא חושב שהוא חמוד...אולי כי נקשרתי ללאודרדית שלי... דרגונייר זה בהחלט דבר מדהים לכשלעצמו, ודרטיני חמוד בטירוף דרגונייט, לא יודע.... בלספראוט (הפרח הזה מפוקימון) או ביומון?
 

StellarWind

New member
בלספראוט FTW

כן, בנאירי (הארנב הזה של דון\היקארי) באמת לא אחד מהעיצובים המבריקים יותר של הדור הרביעי - ואין ספק שהוא הביא לנו כמה מפלצות שאין לנקוב בשמן מפאת היותן עלבון חריף לצורות ההתפתחותיות הקודמות שלהן - ועדיין לא חסרים פוקימונים מגניבים לחלוטין... ויילפלום או בלוסום?
 

0Pandemonium0

New member
ויילפלום, כמובן. עדיף בהרבה על היצור המטומטם

ההוא. לופמון או טריירמון?
 

Digi Lista

New member
איזה קרועים../images/Emo3.gif

קראתי את המשך השרשור ולא יכולתי להפסיק לחייך
טריירמון. עוגיפלצת(בהשפעת הקייטנה
) או בת דודתו פיציפלצת?... כמובן שאין על מוישלה אופניק אבל אין למי להשוות אותו אז חבל על המאמצים(ברור מה המתחכמים כאן יעשו
)...
 

Yuske

New member
תמיד יש את "אוסקר" או משהו..

בכלאופן עוגיפלצת all the way ואם כבר אלמו או big bird? אגב, ידעתם שbig bird זה למעשה בחור, ולא ""ציפורת (נקבה)"" שעשו ממנו?!
 
למעלה