זה אתם התייבשתם או אני?

קרן משם

New member
זה אתם התייבשתם או אני?

קדימה הפורום יצא לדרך לפני שבוע..... אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, לספר סיפורים וחוויות...בדיחות ושאר ירקות.... אנסה לעניין אתכם במשהו: אציג בפניכם 2 קישורים שיפנו אתכם לאתר עם מצלמות שניתן לצפות 24 שעות במתרחש בוילה! על מה אני מדברת? 1-bigbrother (משודר בRTL ההונגרי) 2-valovilag (משודר T.V2 ) כאשר מספר 1 וילה הנמצאת בבודפשט התכנית מסתמכת על תוכנית מוכרת וישנה שמשחקת בכל העולם! מספר 2 בעקרון זה גם 10 אנשים בוילה מפוארת רק שהחוקים שם שונים, המשימות רבות, מגוונות ולדעתי מעניינות יותר! תהנו! ת´שאלו שאלות אם בא לכם.... ותנו המלצות משלכם!
 

טומי*

New member
אולי אם היית קרן מכאן....

אז היית מבינה יותר שאין כל כך מצב רוח לאחר פיגוע כל כך קשה. זה לא בקורת אישית חלילה
 

קרן משם

New member
OK הבנתי.....קיבלתי....שותקת

אני שומעת-אך לשמוע מרחוק משאיר אותי המומה למשך דקה עד שתיים אני רואה טי וי -ברגע שעובר נושא אני חוזרת לחיי.... אין פה הדים למתרחש שם.... (כמובן שהודעתי התייחסה ליותר מהיום ולאו דוקא מרגע הפיגוע הפורום השתתק, רציתי לנסות החייאה אבל נשמור זאת לימים טובים) פשוט....אני מתנצלת..
 

טומי*

New member
../images/Emo12.gifאת לא צריכה...

בטח לא להתנצל. שנמצאים רחוק מה"בית" אז הכל שונה. במיוחד בהונגריה.שאפילו על היהודים שם פיגוע לא עושה עליהם רושם מיוחד.הייתי שם לא פעם בזמן פיגוע הייתי אצל חברים,ולהם זה ממש לא הזיז שכאן נהרגו 14 או 20 או יותר ילדים או חיילים או סתם אזרחים. אני מציין זאות בתור עובדה מצערת.אפילו אנשים שבחיים לא פגשתי ולא יהודים מהולנד ומארה"ב שאני מתכתב איתם הביעו צער על עובדן חיים של חפים מפשע, שנודע להם על הפיגוע.
 

jojo4

New member
עניין בפורום.......אני מבקר פה ימים

מספר,והצעה לי למנהלות הפורום,לא כדאי להמליץ לנו על תרבות האם טי וייש מספיק מהזבל הזה פה.התחלתם נחמד ,יש לבדוק מדוע מתחילים לעזוב את הפורום. רעיון טוב צריך למלא בתוכן,עניין אתם ממליצים על תרבות , אוכל,נכון זה בדרך כלל מושך אותנו בני האדם,אבל צריך להמשיך לפרסם בכל הפורומים האפשריים,אנחנו מקבלים פה משימות.......... אין בדעתי לקטול או לפסול גם אם זה נשמע כך,אני פשוט מעוניין בפורום כזה הרעיון אדיר,אבל..... גם אני אנסה לפרסם בין חברי וכמובן בכל פורום אפשרי, חשבו על כך.... מה דעתכם שותפים יקרים?????
 
בכייף רב..נקבל את הצעתך...

כבר כמה פעמים העלתי פה את הרעיון שלמי שיש רעיונות חדשים או שאלות או כל שיחפוץ מוזמן בכייף.. אז קדימה הטל משימות וכעיונות אם יש לך.. ולגבי הפירסום אנחנו משתדלות ועשות מאמץ גדול לפרסם אותו בכל דרך שניתנת.. מה גם שבקרוב תתארך פה דמות מוכרת שזה גם אולי יעלה את סף ההתענינות פה.. אז קדימה אנשים אם יש רעיונות אנחנו פה..
 
למעלה