זה מה שקורה כאשר נותנים למפגרים להתבטא בבלוג

no rad

New member
אתה פשוט לט מפסיק אה?

ההסטוריה תראה שקרינה בליתי מיננת מזיקה, כמו שהיא מראה היום שטבק מזיק, גם אזבסט, וגם קרינת רדיו. אתה אדם צר אופקים, ובמעשך מסכן אחרים.
 

CableGuy

New member
אבל אתה מסכים איתי שאתה כלומניק

אין לך שמץ של מושג באלקטרוניקה ובתקשורת , כל הבדיקות המפגרות שלך מסתמכות על המד קרינה שיכול לשמש בתור אורגן אורות ולא יותר. חוץ מיזה מה אתה מתנפח ? העלתי לך את הרייטינג בבלוג :) hi
 

no rad

New member
אני מסכים איתך על דבר אחד כרגע

והוא שאנחנו לא מסכימים. חוץ מזה אני חושב שאתה חדל אישים, אדם בור וגס רוח.
 

4Z7DHD

New member
הסכמה

כבר אמר מישהו את המשפט האחרון שלך...............
 

קומרן

New member
לאיש הכבלים היקר

לא קראתי את הבלוג ואינני יודע אם יש דברים בטעם שם או לא, חוכמה או בורות, אבל בתור קורא ומגיב ביקורתי, צריך גם לדעת איך להגיד את הדברים. תגובות כמו "מפגרים","בורים" וכו, מסיטים מהדיון האמיתי שצריך להתקיים במידה ואתה מרגיש שיש להוסיף תגובה ביקורתית. אתה לא אוהב שאנשים פוחדים מקרינה בלתי מיננת, תנסה להסביר אילו פרמטרים צריך לקחת בחשבון בשביל להחליט אם קרינה זו מסוכנת או לא. עדיף תמיד לתרום לאנשים ידע במקום להאשים אותם בחוסרו.
 

קומרן

New member
קרינה ורכבים

היי, בעיקבות הקריאה בבלוג ההזוי הזה, האם הייתה פעם איזו דילמה בין קרינה ורכבים חשמליים והיברידים? זכור לי שקראתי מזמן משהו על זה ואני לא זוכר עד כמה אמין הייתה הידיעה.
 

CableGuy

New member
קומרן היקר

אתה צודק. ראיתי את התגובה שלך, זה מה שנקרא politically correct.
 

4Z7DHD

New member
קרינה

ואני שואל - איך בלהט הוויכוח התרבותי והפורה נשכחה העובדה שקרני השמש עושות שמות בקרני התיש המסכן מהפרסומת עם האוטו החשמלי.................... תכובה השמש ומייד ויוחזר התיש אל ארמונו המוצל והקריר. את הנהג של האוטו תביאו הנה - כבר יטופל ע'י מאורות הדור בפורום.
 

kdr

New member
רק תגידו כן, יש ברשת בלוגים חולניים בכל נושא

נסו לכתוב ל"הנהמוטלות" או ל"קאבולקאבול", תקבלו הרצאות מאלפות למה מסוכן לאכול, לשתות, לנשום ובכלל לחיות. תקבלו השוואות מאלפות לשמות אנשים, יישובים ובכלל. בפורומים אחרים בהם אני גולש פשוט חסמו אותם.
 
למעלה