זה קורה גם לכם?

אשדודיה

New member
זה קורה גם לכם?

אתם לפעמים מרגישים שהעולם מוטל לכם על הכתפיים? שאסור לכם להישבר כי הרבה בונים על החוסן שלכם? שאם תיפלו אז כולם יפלו כמו בניין קלפים? הנה משהו שקראתי ומאוד הזדהתי ואולי גם אתם... הוא היה הבחור החזק בשכונה, בכיתה, בבית הספר, ובעיר. היה לו כוח, הייתה לו קשיחות. הוא ידע לארגן דברים, לתפעל אנשים ולהזיז תהליכים. כשהוא היה מדבר - כולם היו שותקים. כשהוא היה נכנס - כולם היו עומדים. אמרו שהוא נולד מנהיג, ועדיין... בפנים הרגיש כמו ילד קטן שהתבגר ללא עת. הוא לא רצה להיות מי שהוא, הוא לא אהב להיות מי שהוא. כבר היה נמאס לו להיות "האיש החזק", הוא גם רצה לבכות לפעמים. הוא היה מראה לכולם שהוא יכול להסתדר לבד, כשבעצם, כל-כך רצה לשתף אנשים במה שעובר עליו, להכניס אותם לחייו, אבל הוא לא יכול היה, לא כשהוא "הבוס". אסור היה לו להיות חלש, להיות נזקק, להיות נצרך. הוא רצה להשליך הכל, להגיד לכולם שיפסיקו להתייחם אליו כמו אל סופרמן, שיפסיקו לפחד ממנו, כי הוא הכי פחדן. אבל לפעמים, בשביל להיות מוג לב דרוש הרבה אומץ. הוא פחד לקום יום אחד ולגלות שהוא כבר לא נערץ יותר. הוא התרגל לתשואות ההמונים, ולא ידע מה יעשה בלעדיהם. הוא התרגל לכבוד, להערכה, להערצה - ולא ידע אם הוא באמת ראוי לה. האם אוהבים אותו כי הוא מצחיק? משעשע? כי יש לו מסכה של ביטחון עצמי? הרי בפועל חוץ מקסם אישי באמת שאין לו הרבה. הוא הקרין סמכות - אבל התנהג כפי שתיאר לעצמו שהיו רוצים שיתנהג. אמר את מה שחשב שהם יהיו רוצים לשמוע. הוא היה "החזק", אבל נמאס לו. אז יום אחד הוא בכה. כשהם שאלו אותו "למה אתה בוכה?" הוא ענה "ולמה אתם לא בוכים?" "כי יש לנו אותך", אמרו "טוב, אז זה בדיוק מה שאין לי", השיב. קרן:)
 

pikov

New member
אני הכרתי אשה כזו במשרה ניהולית

שבתוקף תפקידה ניהלה את כולם וגם בבית היא היתה המנהלת. ממש הכל על כתפיה. אני זוכר אותה אומרת - הלוואי והייתי מוטצאת מישהו שינהל אותי. שיגיד לי מה לעשות שיקח אחריות ויוזמה..
 

אשדודיה

New member
לפעמים...

מרגישים את הצורך להיות מובל ולא מוביל... אני זוכרת שבפעם הראשונה שבכיתי אמרו לי מזל טוב...לפעמים אומרים אשה חזקה והיא בעצם שברירית. ערב טוב לך פיקו:)
 

Gilliana

New member
לא לפעמים קרן...

כל הזמן! ולפעמים אני ממש שונאת את זה! אבל גם למדתי שאי אפשר לברוח מזה - זה חלק ממני, חלק מהאישיות שלי, ואין מה לעשות. אי אפשר להלחם בזה ולכן אין ברירה אלא להשלים עם המצב - אני כבר השלמתי.
 

אשדודיה

New member
ואת לא מרגישה לפעמים חנוקה?

או תסכול להיות תמיד האשה החזקה? את לא מרגישה לפעמים צורך לשבור את הכלים ודי לא משחקים? :)
 

Gilliana

New member
בטח שכן!

ואני לא רק מרגישה צורך - אני גם שוברת את הכלים. אבל... אני לא מצליחה להחזיק מעמד בשבירת הכלים הזאת יותר משעתיים מקסימום - זאת הצרה. כנראה שזה פשוט חזק ממנ. ועוד דבר - למדתי גם לקחת לי את "פסקי הזמן" הקצרים שלי - לעשות דברים שאני אוהבת לעשות ושעושים לי טוב על הנשמה, וזה מאד מאד עוזר לי לחדש אנרגיות.
 

אלמרה

New member
כנראה שמצאת את דרך המלך ...

כאלה הם החיים בעת הזו וטוב גם להבין שאנחנו רק בני תמותה - אפיזודות חולפות בעולם הולך ומשתנה. ומי שלא ינצל את פסקי הזמן הללו - יוותר עם המון זמן אבל בלי יכולת לנצלו... כבר מזמן חדלתי מהאשליה לתקן את העולם, ואין לי שום בעיה לפרגן לעצמי - כל מה שבא לי, עכשיו!
 

Gilliana

New member
לא יודעת אם זו דרך המלך...

... אבל זו הדרך הכי טובה שיכולתי למצוא. וכל הכבוד לך אלמרה - הדרך שלך היא הכי נכונה שיכולה להיות!
 
למעלה