זוכרים את הנופלים

זוכרים את הנופלים ../images/Emo165.gif ../images/Emo16.gif

אתר תפוז מעוניין להדליק בעזרתכם, הגולשים, נר זכרון לנופלים במלחמות ישראל ובפיגועי הטרור. באמצעות הקישור תוכלו להדליק נר לזכרם ולכתוב מספר מילים. ניתן גם לדבר על כך בפורום "לזכרם".
 
למקד את הדמע

אל מול במה. למרגלותיה כתובה מילה בנרות .בתוך שקיות חול חומות. אנחנו מגש הכסף , מדקלמים הילדים אל מול הורים. אל מול עוד ילדים כמותם. אל מול השכולים. אל מול הלוח הנוצץ שמות שחורים. אל מול הזרים. אל מול העם. אל מול הכוכבים. אל מול אחד אלוהינו?!?! איתך עד יום מותך , אמר לו הפצוע. היום הוא יום מותי ענה לו החובש מקולו של יורם גאון ושניים מהקטנטנים מציגים את הליווי של החובש את הפצוע. תנועת פסל קפוא. הלב קפוא. הדמעות לא. למקד את הדמע אל תוך הזיכרון הפרטי. שמוביל אותי שנה אחר שנה אל הטכס. אל המצבה. שש פינות של סרטים ממגרש הכדורסל עולות לבמה ואחת עולה על כסא. לרקע מנגינת התקווה נוצר מול העין מגן דוד כחול לבן.
למקד את הדמע, באלכסון הדגל. אני מנסה להתרכז. לא לפרוש אותו אל כל שאר העצבונות. תחשבי רק על הצעירים לנצח. אני אומרת לי. ומקנחת דמעה . ומחר זיקוקים שימקדו לי את השמחה. לשמיים.
 
../images/Emo13.gif

כתבתי הודעה היא נמחקה זה בסדר, מועד פרסומה נדחה למרות שהיא נמחקה. היא צריכה עוד להבשיל... ממנה נשאר רק דבר אחד- הנושא וזה הנושא פה
אין הרבה מה לומר
שיהיה שקט -פורג´, תפקידו לנגב לך את הדמעות
~ילד אסור ילד מותר~
 

העקשנית

New member
במותם ציוו לנו את החיים. נזכור../images/Emo16.gif

וכמה שאני בכיתי השנה אל מול הטלויזיה ביום הזכרון.
 
למעלה