זוכרים את הפיאט במרכבים?

  • פותח הנושא 846
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
העממי ממוגן הוא אוטו מעולה

אגב, ממוגנים. דוקא הB10B נחשבים
אצלם למוצלחים (הכוונה לאלה שמוגנו מראש, ולא לאלה שהיו רגילים, ועברו הסבה למיגון).
העממי ממוגן הוא אוטו מעולה
יותר מה303 ממוגן יותר מהברק,אגב לטעמי ב185 לא צריך מיגון כלל ולכן העליתי את עניין הקהירית.
 
בתור אחד שנוהג על ממוגני ירי

העממי ממוגן הוא אוטו מעולה
יותר מה303 ממוגן יותר מהברק,אגב לטעמי ב185 לא צריך מיגון כלל ולכן העליתי את עניין הקהירית.
בתור אחד שנוהג על ממוגני ירי
הB10B הוא אוטו מוצלח ביותר מבחינת נוחות נהיגה, אמינות, עלויות אחזקה לנוסעים לפי דעתי הכי נוח הMAN עם מרכב ברק (את המארס דיפנדר לא יצא לי לבחון כנוסע ואני מסופק אם אי פעם יצא לי לנהוג עליו)
 
אולי על 6001 ../images/Emo6.gif

התלהב מ-EL?! על מה הוא נהג לפני זה?
קורקינט?!
אולי על 6001
 
היית צריך לראות איך הבנאדם מתלהב

התלהב מ-EL?! על מה הוא נהג לפני זה?
קורקינט?!
היית צריך לראות איך הבנאדם מתלהב
מהמכונה כאילו היא אוטו חדש,שתבין שעליתי על האוטו בז'בוטינסקי אחרי שהגעתי לשם עם ה489.כל המעקים מקולפים מצבע,כל הדאש בורד נראה ג'יפה הרבה יותר משל המרצדס 302 במוזיאון ואני יכול להמשיך לנצח.
 

846

Active member
תשובה לניר לגבי מיניבוס בקו 185:

נסיון שני לגרור את השירשור ימינה
תשובה לניר לגבי מיניבוס בקו 185:
ומה לתעשה עם האוטובוס הגדול במשך היום? יעמוד? יש כאן בזבוז משאבים, חוץ מזה אוטובוס גדול ניתן לנייד בשעת הצורך בין קווים או אזורים. מיניבוס מוגבל ובשעות הלחץ יחסרו אוטובוסים, שים לב שקווים מפעילה בשעות הבוקר העמוסות מיניבוסים בקוים 37 / 36 וזה בטח לא פיתרון אידאלי....
 
אם מתכננים יום עבודה בצורה נכונה

תשובה לניר לגבי מיניבוס בקו 185:
ומה לתעשה עם האוטובוס הגדול במשך היום? יעמוד? יש כאן בזבוז משאבים, חוץ מזה אוטובוס גדול ניתן לנייד בשעת הצורך בין קווים או אזורים. מיניבוס מוגבל ובשעות הלחץ יחסרו אוטובוסים, שים לב שקווים מפעילה בשעות הבוקר העמוסות מיניבוסים בקוים 37 / 36 וזה בטח לא פיתרון אידאלי....
אם מתכננים יום עבודה בצורה נכונה
אז האוטובוס לא חייב לעמוד(למרות שאם זאת תהיה רזרבית זה מה שיקרה). השאלה היא למה לתת לאוטובוס לנוע בקו שאינו משלם על עצמו כלל,עושה לי רושם שמיניבוס יכול להיות יותר כלכלי בעניין זה.
 
לדוגמא קו 6 בת ים,או קו 5 אגד חולון

אם מתכננים יום עבודה בצורה נכונה
אז האוטובוס לא חייב לעמוד(למרות שאם זאת תהיה רזרבית זה מה שיקרה). השאלה היא למה לתת לאוטובוס לנוע בקו שאינו משלם על עצמו כלל,עושה לי רושם שמיניבוס יכול להיות יותר כלכלי בעניין זה.
לדוגמא קו 6 בת ים,או קו 5 אגד חולון
קווים ש99%מהזמן אני יכול לעשות אותם עם האוטו שלי.
 

846

Active member
הצי שלך צריך להיות גמיש ומתאים לכל

אם מתכננים יום עבודה בצורה נכונה
אז האוטובוס לא חייב לעמוד(למרות שאם זאת תהיה רזרבית זה מה שיקרה). השאלה היא למה לתת לאוטובוס לנוע בקו שאינו משלם על עצמו כלל,עושה לי רושם שמיניבוס יכול להיות יותר כלכלי בעניין זה.
הצי שלך צריך להיות גמיש ומתאים לכל
עבודה, זאת התפיסה באגד: כל אוטובוס יכול לבצע כל עבודה (כמעט) כמובן שעירונית לא תבצע נסיעה בינעירונית ארוכה אבל ההפך נכון. במידה ויש לך אוטובוס מסוג מסוים, אתה מוגבל וזאת אחת הסיבות שהמידיבוסים של מרצדס והדו-קומתי נכשלו ולא שרדו. במיקרים רבים הסדרן אומר לך, כך מה שיש וסע עכשיו. דו קומתי או מידיבוס לא תמיד התאימו ואי אפשר היה לנצל אותם כמו שצריך.
 
אוקיי טענה מצויינת קיבלתי אותה היא

הצי שלך צריך להיות גמיש ומתאים לכל
עבודה, זאת התפיסה באגד: כל אוטובוס יכול לבצע כל עבודה (כמעט) כמובן שעירונית לא תבצע נסיעה בינעירונית ארוכה אבל ההפך נכון. במידה ויש לך אוטובוס מסוג מסוים, אתה מוגבל וזאת אחת הסיבות שהמידיבוסים של מרצדס והדו-קומתי נכשלו ולא שרדו. במיקרים רבים הסדרן אומר לך, כך מה שיש וסע עכשיו. דו קומתי או מידיבוס לא תמיד התאימו ואי אפשר היה לנצל אותם כמו שצריך.
אוקיי טענה מצויינת קיבלתי אותה היא
מאוד נכונה.אתה צודק לא הסתכלתי על זה בצורה כזאת אבל עכשיו שאני נזכר שריתי לא מזמן 303 ממוגן ירי עושה קו 74 בחולון הבנתי את מה שאתה אומר עכשיו-וורסטיליות.
 

m a r o k a i

New member
קורה הרבה שב 561 יש 0303 ממוגן

אוקיי טענה מצויינת קיבלתי אותה היא
מאוד נכונה.אתה צודק לא הסתכלתי על זה בצורה כזאת אבל עכשיו שאני נזכר שריתי לא מזמן 303 ממוגן ירי עושה קו 74 בחולון הבנתי את מה שאתה אומר עכשיו-וורסטיליות.
קורה הרבה שב 561 יש 0303 ממוגן
 
ג'קי היה לי מאוד כיף,תודה רבה

הצי שלך צריך להיות גמיש ומתאים לכל
עבודה, זאת התפיסה באגד: כל אוטובוס יכול לבצע כל עבודה (כמעט) כמובן שעירונית לא תבצע נסיעה בינעירונית ארוכה אבל ההפך נכון. במידה ויש לך אוטובוס מסוג מסוים, אתה מוגבל וזאת אחת הסיבות שהמידיבוסים של מרצדס והדו-קומתי נכשלו ולא שרדו. במיקרים רבים הסדרן אומר לך, כך מה שיש וסע עכשיו. דו קומתי או מידיבוס לא תמיד התאימו ואי אפשר היה לנצל אותם כמו שצריך.
ג'קי היה לי מאוד כיף,תודה רבה
אני חוזר לשערי תקווה שם אין לי מחשב,לילה טוב ושוב...חג שמח!!!!
 
../images/Emo45.gif אני זוכר מפרקית על קו 6 שיכון.

הצי שלך צריך להיות גמיש ומתאים לכל
עבודה, זאת התפיסה באגד: כל אוטובוס יכול לבצע כל עבודה (כמעט) כמובן שעירונית לא תבצע נסיעה בינעירונית ארוכה אבל ההפך נכון. במידה ויש לך אוטובוס מסוג מסוים, אתה מוגבל וזאת אחת הסיבות שהמידיבוסים של מרצדס והדו-קומתי נכשלו ולא שרדו. במיקרים רבים הסדרן אומר לך, כך מה שיש וסע עכשיו. דו קומתי או מידיבוס לא תמיד התאימו ואי אפשר היה לנצל אותם כמו שצריך.
אני זוכר מפרקית על קו 6 שיכון.
 

orensaab

New member
פולקסווגן טרנספורטר

זוכרים את הפיאט במרכבים?
הנה פולקסוואגן טרנספורטר.
פולקסווגן טרנספורטר
שבתמונה צולם בשבדיה. זהו פולקסווגן T4. בימים אלו מתחיל בארץ פיתוח דומה לפולקסווגן T5, שהוא הדגם החדש של הטרנספורטר. אני מנוע בשלב זה מלפרסם את מזמין הפיתוח ואת המפתח עצמו, אולם שתי שלדות ראשונות כבר נמצאות לצורך הפיתוח.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה