זוכרים את הפיאט במרכבים?

  • פותח הנושא 846
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
אני פשוט הבנתי שהוולו m

משהו אחרון: ה B10M הוא דגם מקורי
המשך ל B58 שקדם לו. אתה מתכוון ל"אולימפיאן" הדו-קומתי שהחל כדגם של ליילנד והמשיך כוולבו עם כמה שינויים!
אני פשוט הבנתי שהוולו m
היה אמור להיות הדגם העתידי של ליילנד באותה תקופה ,אתה כנראה צודק בכל מקרה.
 

846

Active member
נהפוך הוא! ליילנד יצרו את ה טייגר

אני פשוט הבנתי שהוולו m
היה אמור להיות הדגם העתידי של ליילנד באותה תקופה ,אתה כנראה צודק בכל מקרה.
נהפוך הוא! ליילנד יצרו את ה טייגר
של תחילת שנות ה 80 כנסיון להתחרות בוולבו B58 וB10M שהפכו פופולרים בבריטניה.
 
אני חושב שלילנד לאחר שבלעה את

נהפוך הוא! ליילנד יצרו את ה טייגר
של תחילת שנות ה 80 כנסיון להתחרות בוולבו B58 וB10M שהפכו פופולרים בבריטניה.
אני חושב שלילנד לאחר שבלעה את
כל החברות הקטנות בבריטניה נבלעה על ידי וולוו.
 

846

Active member
אתה צודק באופן כללי. לילנד היתה

אני חושב שלילנד לאחר שבלעה את
כל החברות הקטנות בבריטניה נבלעה על ידי וולוו.
אתה צודק באופן כללי. לילנד היתה
מעצמה לאחר שרכשה את: אלביון, דימלר, בריסטול ועוד.... אבל את סוף ימיה היא עשתה תחת וולבו שלבסוף "העלימה" אותה.
 
אני זוכר שהם רכשו והעלימו את אוסטין

אתה צודק באופן כללי. לילנד היתה
מעצמה לאחר שרכשה את: אלביון, דימלר, בריסטול ועוד.... אבל את סוף ימיה היא עשתה תחת וולבו שלבסוף "העלימה" אותה.
אני זוכר שהם רכשו והעלימו את אוסטין
מה שישר מזכיר לי את השכנה המעצבנת מהבנית של הורי שהעמידה במשך שנתיים אוסטין מונטגו בחנייה הכי טובה של הבניין עד שהמשטרה נעתרה להעיף תגרוטאה.
 

846

Active member
שמת לב לאן נסחפנו מתחילת השירשור?

אני זוכר שהם רכשו והעלימו את אוסטין
מה שישר מזכיר לי את השכנה המעצבנת מהבנית של הורי שהעמידה במשך שנתיים אוסטין מונטגו בחנייה הכי טובה של הבניין עד שהמשטרה נעתרה להעיף תגרוטאה.
שמת לב לאן נסחפנו מתחילת השירשור?
 
לטעמי רבים מקווי דן הפנימיים,ואלה

כן. שמתי לב עוד קודם. הועלה על ידיך
מיניבוס VW, ואז זה עבר לנושא...
לטעמי רבים מקווי דן הפנימיים,ואלה
שאינם לוקחים נוסעים רבים בשעות מסויימות יכולים להיות אידיאליים לספרינטרים או לפיאטים מסוג כזה.אני לא פוסל את קו 185 מחינה זאת במידה ויפסיקו(מה שהגיע הזמן ממזמן)למגן אותו.
 

846

Active member
השאלה מה קורה בשעות הלחץ, אז

לטעמי רבים מקווי דן הפנימיים,ואלה
שאינם לוקחים נוסעים רבים בשעות מסויימות יכולים להיות אידיאליים לספרינטרים או לפיאטים מסוג כזה.אני לא פוסל את קו 185 מחינה זאת במידה ויפסיקו(מה שהגיע הזמן ממזמן)למגן אותו.
השאלה מה קורה בשעות הלחץ, אז
אתה צריך אוטובוס גדול,
 
תקן אותי אם אני טועה -אם אתה מפעיל

השאלה מה קורה בשעות הלחץ, אז
אתה צריך אוטובוס גדול,
תקן אותי אם אני טועה -אם אתה מפעיל
לקו (נגיד 185)אוטובוס או שניים בשעות שלאחר בדיקה עושות רושם כשעות עמוסות,ובשאר הזמן מיניבוס נראה לי שהדבר מוכיח את עצמו,אני יודע שבודקים וסוקרים מתי עמוס מתי לא בכדי לראות אם לשנות לו"ז של קו אחד או משנהו.
 

846

Active member
המשך בקישור

תקן אותי אם אני טועה -אם אתה מפעיל
לקו (נגיד 185)אוטובוס או שניים בשעות שלאחר בדיקה עושות רושם כשעות עמוסות,ובשאר הזמן מיניבוס נראה לי שהדבר מוכיח את עצמו,אני יודע שבודקים וסוקרים מתי עמוס מתי לא בכדי לראות אם לשנות לו"ז של קו אחד או משנהו.
המשך בקישור
המצ"ב
 

אורי404

New member
עוד נוסטלגיה "אוסטין מונטגו". אם

אני זוכר שהם רכשו והעלימו את אוסטין
מה שישר מזכיר לי את השכנה המעצבנת מהבנית של הורי שהעמידה במשך שנתיים אוסטין מונטגו בחנייה הכי טובה של הבניין עד שהמשטרה נעתרה להעיף תגרוטאה.
עוד נוסטלגיה "אוסטין מונטגו". אם
אני לא טועה "אוסטין" נקנו ע"י רובר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה