זו רק אני או ש...

מתיפייפת?

הפורום זה 30+ של אנשים מקסימים שכל נושאי החיים מעסיקים אותם כי הם חיים במציאות... אני מבינה שאת חיה בעולם אחר? או שסתם בא לך להתסיס?
 

אפרת1000

New member
מתייפייפת?!

אם היית מכירה אותי היית יודעת שאני ממש לא, גם אני חיה במציאות בדיוק כמו רובכם... רק שיש נושאים קצת יותר אופטימיים שמעניינים אותי...
 
סבבה

אז לא היית צריכה להגדיר אותנו (ואני מכלילה את עצמי כי אני חלק פעיל בשרשור ה"דכאוני" כמו שהגדרת.... טוב, בואי נשאיר את זה מאחור... אני מניחה שלא היתה לך כוונה רעה וגם לי אין , זה בטוח
 

ניאו30

New member
אכן ! אמרת יפה ../images/Emo45.gif

ולא רק זה אלא גם כפי שאמרה רונה-לומדים להכיר אנשים דרך דיבור/כתיבה על כל מה שמרכיב את החיים שלנו,ומה לעשות גם המחשבות האלו הם חלק מהחיים.יש כאלו שחושבים על זה יותר,יש כאלו שפחות,יש כאלו שבכלל לא חושבים על זה,אבל לא רואה מה קרה כאן...כאילו,מישהו העלה מחשבה שלו,בסך הכל מחשבה! יש כנראה אנשים שחושבים ש"אם לא מדברים על זה" אז זה לא קיים("אנחנו לא ניתן לעצמנו להידבק בזה" זאת התחושה העולה מהדברים האלו). לצערי,ומנסיוני,זה לא ממש עובד ככה בחיים.
 
מן הסתם פורומים של גרושים

יש בהם סיפורים עצובים על הפרידה וכל מה שכרוך בה, פורומים של נשואים לעיתים יש בהם סיפורים עצובים על חיי נישואים עם בעיות, פרומים של קשרים רומנטיים יש בהם סיפורים קורעי לב על צער הנטישה, מצוקות וכאב הם חלק מהחיים, יחד עם שימחה , אני אישית חושב שיש אלמנט עצוב בלבד הזה, לא שכדאי או רצוי להחליף אותו בקשר שלא מתאים, זה רק מגדיל את הסבל.
 
אין צורך להעמיד פנים

כל אחד רשאי להציג נושא כלשהו, זה מה שחשבתי עליו הלילה ולכן הצגתי אותו, מצטער אם זה גרם לך לתחושה דיכאונית או גרם לך לחשוב משהו בכיוון הזה, פה ובכל מקום אחר יש את האפשרות להמשיך לקרוא ולהגיב ענינית לשירשורים שמדברים על נושא כלשהו ויש לך את האפשרות לדלג ולהגיב לשירשורים שאת מוצאת בהם שהם מתאימים לך אישית. תודה.
 

אפרת1000

New member
וואלה

אתה ממש צודק, יש לי תחושה חזקה שאני יודעת על איזה שירשורים אדלג, אין לי כל עניין באנשים ממורמים ראה ערך אתה...
 
למה שלא תשני

את הכינוי שלך לגברת פילפלת? מתאים לך אתן באותו הגודל... פיצ פיצ פיצי פיצפונית קטנטנית...
 

© RoNa

New member
מתה על הקביעות האלה..

לא מצליחה להבין מה הקשר בין נושא דיון שמעניין מישהו - למרמור. אחד הדרכים להיכרות זה שיחות על כל נושא שמעניין אותנו. גם אם זה נראה לך לא קשור ישירות לפורום, זו עדין דרך להתקשרות, התקרבות והיכרות. מעבר לזה שגולשים העלו פה סיפורים אישיים שלהם על היכרויות כאלה ומה הגישה שלהם לזה וזה בהחלט קשור. כמו שכבר אמרו, לא יאה לך - תדלגי. למזלך, בנתיים עוד לא חובה לקרוא פה ולהגיב.
 

אפרת1000

New member
הבנתי אנשים....

זה הזמן לעבור פורום, שיהיה לכולכם באמת המון הצלחה....
 

ניאו30

New member
גאד,איזה דיעות יש לאנשים ../images/Emo5.gif

כמובן שכל אחד זכאי לדעתו,אבל בכל זאת...כמה בורות,דיעות קדומות ואפילו הייתי אומר יותר מזה אבל אני לא אגיד. עיצה ידידותית לכל אלו שלא רוצים קשר עם ממורמרים/דכאוניים/פסימיסטיים ושאר ירקות-החיים מסתובבים כמו גלגל,יום אחד אתם למעלה,יום אחד למטה... וכשתהיו למטה תירצו מישהו שיעזור לכם,שיהיה חבר שלכם,שיתמודד איתכם ביחד עם הדבר הזה שנקרא חיים. ולך אפרת,כנראה שבאמת עד שאת לא תהיי "שם" את לא תביני את זה,אז ראשית מאחל לך שלא תגיעי למצב כזה,ושנית מאחל לך שאם כן תגיעי,יהיו שם לצידך אנשים עם דיעות אחרות משלך.
 

snow white 7

New member
אתה לא צריך להתנצל ../images/Emo39.gif

כתבת בצורה רצינית על נושא שהטריד אותך, זכותך
 
שלום אפרת ערב נעים

גם לי היתה תהייה שכזו רק בנוסח קצת אחר. את בהחלט יכולה להבחין באנרגיות החיוביות וברצון להבהיר ולשנות לך את הדיעה, למול הרצון למאוס, לרדות ולהטיף לך מוסר ו"שעת חינוך". תנברי בערך המוסף של כל אחד, תגלי במעט מן ההמונון הכועס משהו חיוני עבורך. המון הצלחה.
 

ת ב ו נ ה

New member
שלום לכם. לאפרת תגובה בבקשה

אין דרך מהירה להשתלב בפורום. זה עניין של זמן. לא משנה כמה תנסו להתבלט. הדרך הכי טובה היא להכיר את השטח, אחרי שנרשמים, רצוי להסתכל כל יום במשך שבועיים כדי "להכיר את השטח" בהתחלה שלך כמשתמש, צניעות היא מילת המפתח. תזכרי שלהעליב אנשים זו לא דרך לעלות ל"פסגה" . הנושא שהעלה הנסיך הוא נושא ככל נושא אחר, אחת בוחרת לכתוב סיפורים אירוטיים, השני בוחר לכתוב על עצמו ,ההוא בוחר לכתוב על לילה קשה בעבודה, האחת בוחרת לכתוב על כך שהאקס שלה מטריד אותה, עוד אחד בוחר לכתוב שהוא היה במקום כלשהו וקרה לו כך וכך. הפורום הוא פורום להיכרויות ולכל אחת ואחד יש את דרכו מחשבותיו ותהיותיו שלו שהוא בוחר להביאם פה . לא על כל הדברים בוחרים להגיב אבל לכל אחת ואחד יש את הזכות לכתוב את מה שהוא בוחר לכתוב. אישית אני חושבת שזה נושא מעניין לדיון .
 

אפרת1000

New member
אמנם

אמרתי שכנראה שזה הזמן לעזוב, אבל לא יכולתי להתאפק, כפי שציינת לכל אחד יש את הזכות לכתוב (כן, גם לי) וגם אם חשבת שלא הבעתי את עצמי כפי שאתה חושב שהייתי צריכה, צריך גם לקבל\להתעלם מהדברים שנכתבו....
 

3שרונית

New member
סליחה שאני מתערבת אבל../images/Emo46.gif

אולי תרגעו??? מה קורה פה?. כל אחד יכול להביע דעה, אני ככה ההוא ככה, חלאססססס לא יפה, עכשיו קדימה כולם להתנשק ולעשות שולם
נו קדימה תיכף כיפור.........
 
למעלה