זיגלר - לנצח מבוזבז?

זיגלר - לנצח מבוזבז?

כבר הרבה זמן אנשים בפורום הזה ובאינטרנט רוצים שדולף זיגלר יפרד מויקי גאררו. מה שנראה בהתחלה כהחלטה די חכמה כדי לתת לזיגלר היט הפכה למשהו ארוך ומייגע כאשר זיגלר כבר כל כך משופשף ומוכן להיות לבדו שהציוות רק הזיק לו.

בראו האחרון ראינו ככל הנראה את הפרידה הזאת. אבל באיזה מחיר?

דולף זיגלר עכשיו נמצא עם איג'יי וה"ידיד" שלה Big E Langston. בוא נסתכל על Big E! הוא גדול,שרירי וחזק. אין לו שום כריזמה או אישיות משל עצמו והוא נראה כמו שילוב חולני בין איזיקאל ג'קסון לבין רייבאק. נשמע מוכר? אם ראיתם את הWWE הרבה זמן אתם כבר מכירים אותו ככל הנראה כי ראיתם אותו כל כך הרבה פעמים. ראינו אותו עם ג'קסון אנדרוס,מייסון רייאן,איזיקיאל ג'קסון,טנסאי,אומגה,קאלי,רייבאק ועוד.

עכשיו כאן אנחנו מגיעים לשורש הבעיה: מה שנראה כאילו הוא הזמן לפריצה של זיגלר למיין איבנט וסיום הפיוד הנוראי שלו עם סינה הידרדר למשהו הרבה יותר גרוע: לדולף זיגלר יש עכשיו שומר ראש. המנטליות שבה כל מתאבק לא גבוה במיוחד צריך שומר ראש היא מיושנת וזיגלר יותר ממחזיק מעצמו לבד. אבל מה זה בעצם אומר? יש לנו את אייג'יי שהייתה מעורבת בסטוריליינים הכי גרועים של השנה. היא לא מתאבקת טוב במיוחד והיא לא מדברת טוב במיוחד. היא כבר הולכת לגנוב את אור הזרקורים מזיגלר.


ויש לנו את BIG E. אם לא ראיתם אותו בNXT אני אסכם לכם: הוא מתאבק חזק ומטומטם שיש לו חרא פינישר. הוא כל מה שג'ון סינה נלחם בו באירועים לא חשובים ב7 שנים האחרונות.

מה שנראה כאילו הוא הזמן של זיגלר יהפוך לפיוד חסר תועלת בין ג'ון סינה נגד בחור גדול וחזק אחר. מה שישאיר את זיגלר כמתאבק שצריך את השומר ראש שיסיח/ינצח קרבות בשבילו כי הוא פתאום לא מספיק חזק בשביל לעשות את זה בעצמו. (יש לי גם הוכחה לזה אבל היא ספוילר).

ולפי דעתי המצב נוראי. זיגלר לא צריך שומר ראש כי אנחנו לא בשנות ה90. והוא במיוחד לא צריך את AJ כי כל מה שהיא נוגעת בו הופך לחרא. זה היה אמור להיות הזמן של זיגלר לקפוץ למיין איבנט. במקום זה הוא ימשיך לשחק כמחשבה שנייה אחרי הבחורים הגדולים שמסתובבים עם ה"חברה" שלו שצריכים להחזיק את סינה עד שהרוק יתפנה מלצלם סרטים גרועים.


מה דעתכם על העניין? Big E יעשה טוב לזיגלר? אתם רואים עתיד ורוד לזיגלר וAJ? והאם אתם מרוצים שהפיוד של זיגלר עם סינה ממשיך הפעם עם בחור שחור גדול וחזק בלי כריזמה? תגיבו ותנו לי לשמוע את דעתכם!
 


 

rainman84

New member
אפשר להסתכל על זה בצורה אחרת

ואני מקווה שזאת הצורה שהWWE מנסים להסתכל עליה.
אולי זיגלר בא בשביל לשפר את את לנגסטון ואת איי ג'יי כמו שפאנק היה בפעם הראשונה שהוא היה היל,עם כל הקטע של הסטרייט אדג' סוסייטי.

אין לי ספק שהWWE לא יוותרו על זיגלר וכרגע זה עוד "מבחן" בשבילו עד שהוא יוכל לקבל את האליפות לפרק זמן ארוך יותר מכמה דקות
 

METAL15

New member
האמת

ביג אי לנגסטון המתאבק הכי אובר בNXT. יש לו אופי (לפחות לפני ההיל טרן), אבל הוא באמת מזכיר את הדמות של רייבאק.

אני דווקא מחבב את הפמליה של זיגלר, זה יכול לקחת אותו קדימה ולתת לו חשיבות יותר גדולה. חוץ מזה, זיגלר היל, הוא לא מנצח נקי בלי קשר לגודל שלו.
 

pufpuf

New member
יכול להיות, אבל לא הייתי כל כך נחרץ במסקנה

אני חושב שהם פשוט עדיין רוצים לשמור על זיגלר היל, כי עד רסלמניה לפחות עם שובם של כל המתאבקים והפיודים הגדולים כמו רוק, לסנר, טריפל אייץ', אין להם באמת כוונה לעשות איתו משהו והם בטח לא רואים אותו ברמה שלהם.

עם ויקי זה כבר שחוק דק דק והגיע הזמן לעבור הלאה, אבל הם עדיין לא רוצים אותו כפייס (וברגע שהוא יהיה לבד, שלא יהיה ספק, הקהל יריע לו, כמו שקרה לא מעט גם עם ויקי) אז הם מנסים לשמור עליו כהיל בדרך הזאת. לדעתי זה עניין של כמה חודשים, ואחרי רסלמניה שכל השמות הגדולים יחזרו למאורה שלהם ויתפנה קצת מקום, הם יעברו השנה סוף סוף לפוש האמיתי של זיגלר.
 
למעלה