זכות הציבור לגעת

סינטה1

New member
זכות הציבור לגעת ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

גם אתן מרגישות שמאז ההריון הפך גופכן לנחלת הכלל
נתחיל מהעובדה שבכל יום אני שומעת עובדות חדשות על הבטן שלי -
מה, את שבוע 24
איזו בטן גדולה
מה, את שבוע 24
איזו בטן קטנה
גדלת לכל הכיוונים - יש לך בת.
מתנפחים הא .... ועוד פנינים. ולא נדבר על הליטופים. לא רוצה שיגעו לי בבטן
לא רוצה אבחנות על גודלה או קשיותה או צורתה של הבטן שלי. מה יהיה
 
עזבי ליטופים..השבוע...

הייתי בשוק חיי-גיא ואני הלכנו לחבר שלו(ואני חוזרת שלו-אני לא ממש בקשר אישי איתו)להשאיל ממנו משהו, איך שהברנש יוצא מפתח דירתו הוא ניגש אליי, נשק ללחיי, ופתאום ומבלי אזהרה מוקדמת-נשק לי על הבטן!!! הייתי בהלם טוטאלי... הוא קלט את המבטים שלי ושל גיא-ואמר:"הבטן דרשה את זה -הייתי מוכרח..." לא חוצפה?????
 

uti

New member
תתחילי לגבות תשלום../images/Emo6.gif

אולי תתעשרי מההריון הזה
 

סינטה1

New member
וואו, הרגת אותי מצחוק ../images/Emo6.gif

נשיקות? את זה עוד לא שמעתי...
 

א י ו ש י

New member
חחחח גדול! אבל מביך לא חוצפה

זאת דעתי בכל מקרה, לא שזה קרה לי אבל אם חבר של שי היה עושה לי את זה הייתי מתה מבושה. חחחחחחח
 

פצפוני

New member
מזל שהחברים של הבעלול מפחדים

ממני. אני לא יודעת איך הייתי מגיבה במצב כזה.
 

בת ה י ם

New member
חחחח ממש בטן שהפכה למזוזה

כל אחד עובר חוטף קוטף (תשירו את זה בנמגינה של רק עלי איש אינו שומר......לו הייתי נרקיס או רקפת , אז היה מצבי אחר
) ואצלי אחת העובדות כמעט הרימה לי החולצה כשראתה תנועות בבטן.
 
גם אותי זה מרגיז וזה קורה ../images/Emo9.gif

הערות כמעט ולא שמעתי (טוב בכל זאת התחלה ליטופים למינהם על הבטן מגעילים אותי מאד ולא משנה מי זה (אפילו מהליטופים של בעלי אני לא נלהבת אבל מחייכת מחוסר ברירה וגם לי קרה הקטע של הנשיקה מהחבר של בעלי , וזה נראה לי מצחיק והייתי בשוק אבל לא ממש התבאסתי (אני ממש מתה עליו!)
 

hilalev

New member
מוכר לכולנו

ההערות (בטן גדולה מדי/ בטן קטנה מדי/ את בטח כבר צריכה ללדת/ איזה שמנה את..ועוד ועוד) והמגע (ליטוף הבטן ע"י כל זר) לא שמעתי על פתרון קסם ליפי הנפש...למי שיש אשמח לשמוע
 

כרמיון

New member
מותר לנצל"ש? הערה חסרת טאקט

והפעם זאת באמת דוגמא למישהי שדווקא ניסתה לעודד, אבל מה? יצא לה לא הכי מוצלח... הייתי במרפאה שבה עשו לי את הבדיקות הגנטיות, שאלתי מתי יהיו התוצאות של בן זוגי ופלטתי משהו על זה שאני נשאית של סי.אף וחשוב לי לדעת מוקדם ככל האפשר אם גם בן זוגי נשא. פקידת הקבלה, כולה חיוכים ורצון לעודד, אמרה בחיוך רחב: "תשמעי, זה לא נורא, את יודעת, גם אם במקרה הכי גרוע יתברר שגם הוא נשא ויתברר גם שהעובר שלכם חולה, היום אפשר להפסיק הריון גם בשבוע 40!" באמת מעודד, איזו אופציה מרנינה... להפסיק את ההריון בשבוע 40, איך לא חשבתי על זה? ממש מרגיע... והיא באמת ניסתה רק להיות נחמדה!
 
את בהריון את לא יכולה להגיד שזו הטר

"את בהריון את לא יכולה להגיד שזו הטרדה מינית" ככה אמר לי בחור שמישמש לי את הבטן כשהייתי בהריון ואני אמרתי לו להוריד את הידיים ממני
 
האמת אני מבינה את זה

אני מאז שאני זוכרת את עצמי מחכה בסבלנות למתי שאני י אהיה נשואה ואוכל ללדת תינוק זה נראה לי הדבר הכי מדהים בעולם שיצור חי נצמא לך בתוך הבטן גדל ובועט אני כשעוד לא הייתי בהריון ממש רציתי לגעת ולהרגיש את התינוק שנמצא בתוך בטן של מישהי ולדעת איך זה מרגיש לגעת בבטן שיש בתוכה יצור חי כי סה"כ זה דבר מדהים וגם לדעת איך זה מרגיש שהוא בועט מתוך סקרנות והתפעלות (למרות שלא היה לי אומץ ככה לגעת אף פעם בבטן של נשים שאני לא מכירה וממש ממש רציתי לגעת אפילו בבטן של גיסתי שהייתה בהריון לפני שנה והתבישתי לשאול כל ההריון) לכן אני ממש מבינה אנשים שממש רוצים לגעת לי בבטן ולהרגיש ואני מקבלת את זה בהבנה לגמרי להפך שיהנו ממה שלי לא היה אומץ לשאול (כל עוד זה כמובן לא זרים שככה יגעו לי בבטן) ואני לא מתיחסת לזה כדבר מיני או משהו שמפריע לי כי זה ברור שהם עושים את זה מתוך התפעלות וואו כמה מדהים מה שכן מביך אבל לא מפריע זה שחבר של חברה שלי כל הזמן מלטף לי הבטן ליד כולם (ממש לא כאקט מיני תאמינו לי הוא הכי מתלהב מכל הסובבים שלי מההריון ועוקב אחרי התקדמות הבטן והתקשותה והאם היא בועטת יותר משבעלי עוקב וקצת לא נעים לי שהוא עושה את זה מול חברה שלי למרות שלאף אחד מהסובבים זה לא מפריע כי כולם יודעים שזה מתוך התפעלות)
 

מגלשה

New member
../images/Emo6.gif אני מתה להגיד למישהו...

אצלי רק מתחילה לצאת הבטן, אבל לאור התגובות שאני קוראת פה, החלום שלי הוא שמישהי ממש מעצבנת תשאל אותי: "יו, כמה ק"ג השמנת?" (שאלה נפוצה, יש לומר), ואז אני אענה לה: "וכמה את השמנת?"
 
למעלה