זכיות של ערבי? אההה, על הזיין שלי..

B.Shokor

New member
זכיות של ערבי? אההה, על הזיין שלי..

דקלה בחורה חכמה מאוד (לפחות עד היום) אבל גם זרה מאוד! שאלה את השאלה הבאה: מה הם הזכויות שהערבים אינם מקבלים במדינת ישראל: ולמרות הכל אני אגיד חלק חלק מהזכויות שהערבים אינם מקבלים בארץ הקטנטונת שנקראת ישראל: 1. מקצועות ויחידות לימוד כמו אלה שבכל בית-ספר יהודי - תקשורת - סיעוד - היי-טק - מחשבים - אלקטרוניקה, עיתונאות, ועוד.. אלה המקצועות שלא נמצאות בבתי-הספר הערביים. 2. תפקידים בארגונים ובמוסדים ממשלתיים (את יודעת שאי אפשר לערבי לקבל איזה שהו תפקיד על רמה בחברת החשמל למשל?) 3. מקום מגורים - את יודעת שלא מותר לערבים לגור במקומות שונות בישראל (לא מותר לערבים לגור בכרמיאל למשל!). 4. הלוואות - קפוצי קצת לבנק ושאלי אותם שם, אם נותנים לערבי אותם תנאים שמקבל היהודי כשמבקש הלוואה. 5. מקומות עבודה - אם מסתקלים על טבלת שיא האבטלה בישראל, לא במקרה רואים שהכפרים הערביות הם בראש הטבלה, כי ההעדפות לעבודה ניתנת בהתחלה ליהודי ואחר כך לרוסי - תאילנדי - אתיובי - .... - ..... - ..... - .....- ובסוף לערבי (במקרים רבים לא נותנים בכלל). 6. כלי-תקשורת - קרה באחד הימים שהדלקת הטלוויזיה למשך יום שלם וראית תוכניות חינוכיות בערבית? בערוץ 1,2 ובכל שאר הערוצים תמיד מתעלמים מכל דבר שקשור לערבים, ומסתפקים בתוכניות של שטויות (שקוראים להם חינוכיות) של כמה דקות! העדפה חברתית! - קוראת ראש 1 או מעריב לנוער? - קוראת ידיעות אחרונות או מעריב או עיתון אחרת? אם תדפדפי קצת בעיתון תגלי המון מודעות לחברות החשמל, משרד החינוך, האוצר - בשפה העברית (והודעות אלה חסרות בשפה הערבית ובעיתונות ערביות). פעם שמתי לב על מודעה של משרד החינוך בראש אחד ובמעריב לנוער נגד סמים, אותה מודעה הייתה חסרת בשאר המגזינים שבערבית. הרחבת הערים (חוצה ישראל)- מדינת ישראל ממשיכה לצמצם את השטח של הערים והכפרים הערביות! ולא מאפשרת להם להתרחב לסביבה. בגלל זה רואים שבבית אחד חיים יותר ממשפחה אחת, וזה מוליד בעיות רבות כמו מחלות, ובעיות פנימיות בתוך המשפחות. תקציבים - לכי לחנות וקני עיתון ``אלסנארא`` - יש כתבה על התקציבים, ידעת שהתלמידים של משגב מקבלים פי2 מהתקציב שמקבלים התלמידים של סכנין? (התלמידים של סכנין פי2 משל משגב). ושוב תקציבים - למה חיפה לא כמו נצרת?! (גם חיפה עתיקה וגם נצרת עתיקה), התשובה ברורה, לחיפה מעבירים יותר תקציבים מאשר לנצרת. (אם תסתובבי בחיפה תגלי שהשכונות של היהודים כם השכונות של פאריז, ולפתע את רואה את השכנות של הערבים כמו של החיות - באותה עיר). לדקלה ולאחרים, דיייייייי, מספיק כל הכאב שיש לנו.
 

sanlee

New member
שוקור אתה תת רמה ואני יעביר לדקל.

אתה תנהל פורום בשכם.
 

dikla00

New member
חחחחחח

זה היה מתחיק מצטערת שוקר.... תסלח לי... איך קוראים לך? אולי אתה תתיחס למה ששאלתי או לתגובות?
 

בת-עמי

New member
שוקר. שוקר...... שוקר.....

לפעמים החשיבה שלך כ``כ מעוותת שלא נראה לי שמתישהו תשתפר חבל!
 

אבו-דני

New member
ראיה פטרנליסטית אינה מוסיפה

הראיה הפטרנליסטית שלך כלפיי שוקור אינה מוסיפה לטיעונייך גם אם נכונים המה. נסי לעדן את ניסוחייך ועל ידי כך להראות כבת תרבות וכל זאת שלא נחשוב שערקת למזרח.....ורצונך להשתלב במרחב...די לחכימא ברמיזא
 

אבו-דני

New member
דיקלה זו הרמה הגבוהה ביותר?

אם זו רמתך אולי כי לא יודעת מה זה האיבר הזה אזי המחנה היהודי בצרות
 

dikla00

New member
זו הייתה בדיחה

כולכם צורחיל אחד על השני חיוך אחד קטן לא היה מזיק
 

B.Shokor

New member
ההודעה נועדה ספישל בשבילך

ואת בוחרת לדבר על בדיחות במקום להגיב..
 
אותם ערבים ``מקופחים`` צריכים

להבין שהם חייבים להפסיק להתפוצץ לנו ברחובות לפני שנקרב אותם חיקינו. ``ליהודים יש...``, זה כל מה שהם יודעים לעשות... לבכות ל-CNN כמה הם מקופחים ועצובים. יש לכם אדמה, יש לכם רשות, יש לכם את המים והחשמל ש-``ליהודים יש...`` נותנים לכם (לא שיש לנו גם ככה בשביל עצמינו, אבל להתלונן זה הסעיף השני בחוקה שלכם... לפחות, לאלה שיושבים בביה``ס ללמוד לקרוא ולא יוצאים לרחובות לזרוק אבנים על חיילים.
 

B.Shokor

New member
למה בורחים?

למה כולכם בורחים מההודעה שלי? למי כולכם מתחילים להגיב בנושא אחר שלא קשור להודעה בכלל.. נו? תגיבו, תשכנעו אותי שמה שאני אומר זה לא נכון.. ושלערבי יש זכויות!
 
למעלה