זכר נקבה,ין ויאנג,כלי ואור.

זכר נקבה,ין ויאנג,כלי ואור.

בגדול:האנרגיה הנשית זה היכולת לישהות בין לבין,בתוך בעיה למשל(ולהנות מזה!) לאומת זאת האנרגיה הזיכרית רוצה ליפתור את הבעיה עכשיו,לנצח. את המהויות הבסיסיות האלה אני אנסה להדגים בסיפור זן קצר: שתי אנשים החליטו לתפס על הר מאוד גבוה,אחד בחור צעיר ואטלת,והשני זקן בן -90. הם מתחילים לעלות והבחור הצעיר רץ לו בכיף,שעה שעתים שלוש ארבע ממש עד שהוא ממש מיתעיף ויושב לנוח. אחרי כמה זמן הוא רואה שהזקן מגיעה ליקרתו בשביל בצעדים איטיים ובטוחים,הבחור ניהיה המום והוא שואל את הזקן:"איך אתה עושה את זה?" הזקן אומר:"אתה מנסה ליכבוש את ההר,לנצח.אבל אני פשוט עושה אהבה עם ההר,אני נהנה מכל צעד מכל נשימה מכל ציוץ של ציפור מכל ריח. זה הסיפור,ואם לא הבנתם:הבחור הצעיר מסמל את האנרגיה הזכרית והזקן מסמל את האנרגיה הניקבית. אים תירצו עוד הסברים,אני פה.
 
אולי תתן דוגמה לבעיה ממש?

שנשים נהנות לשהות בה? אולי נניח.... סתם בשביל הדוגמה (כי טיול בהר זו לא ממש בעיה...) שהבעיה שהאשה מצויה בה היא מצב כלכלי מחורבן (קרוב מאוד לכיסי כרגע) אז הגבר בעצם הופ ימצא עבודה יכסה את המינוס ובשאר ההכנסות יילך לטפס על איזה הר במזרח. האשה לעומת זאת תלך לבנק, תצפה בהנאה בתדפיס החוב שלה, תחווה בחיוך של מתיקות את איומי הפקיד המטפל, תחפש עבודה ותהנה במיוחד מהבחינות לתפקיד ומהצורך להוכיח את עצמה בראיון העבודה, כי מה זה משנה אם היא מתקבלת או לא.... העיקר זה התהליך, אם כבר יש לה עבודה היא לא תנסה לשפר את השכר או להתקדם, כי מתקדמים כשהתנועה מאפשרת ובינתיים נהנים. סליחה על הציניות אולי זו האנרגיה הגברית שמדברת מתוכי ואולי נשים באמת נהנות!!! מלשהות בתוך בעיות. מאידך, אולי פשוט התנסחת קצת לא טוב כשהגדרת טיפוס הר כבעיה. יש עכשיו מצב להסבר יותר מסבר עין?
 
אנסה לתת הסבר יותר מסבר עין:

כשאני אומר אנרגיה נשית ואנרגיה גברית הכוונה היא לאנרגיה ולמהות של אנרגיות מנוגדות שמשלימות זו את זו.שני כוחות שיוצרות את הכל,והאחת לא יכולה להיתקים ללא השניה,כמו יין ויאנג. לכן בכל אדם יש את שתי המהויות האלה:הזיכרי והניקבי,יאנג ויין,אור וכלי,החסד והגבורה הקו והעיגול וכו... אחרת הוא לא היה מתקים,לכן אצל גבר קימים שני הכוחות האלה(הזיכרי והניקבי)וכח גם אצל אישה.אחרת הם לא היו מיתקימים(והאשה בסיפור שלכה לא היתה מוצאת עבודה לעולם) עם כל זה הטענה שלי היא שאצל רוב הנשים האנרגיה הנשית היא יותר דומיננתית,ואצל רוב גברים הפוך(האנרגיה הזיכרית יותר דומיננתית) ודוגמה לכך אני אתן מיתוך חוית החים שלי,שיכול ליהיות שתיתחבר להרבה אנשים :במערכת יחסים בין גבר ואישה,כשניתקלים בקושי או בבעיה,בדרך כלל האישה מציגה את הבעיה(לדוגמא:"אתה לא איתי,אתה לא מקשיב")והיא רוצה להישאר שם קצת ולחוות את הכאב,לאומתה הגבר קשה לו לישהות בתוך הכאב הוא רוצה לימצו פיתרון ומהר.קשה לו לישהות שם בתוך הכאב והוא רוצה פיתרון. עכשיו יכול ליהיות שהדוגמה שנתתי עם סיפור הזן על הזקן והצעיר שמתפסים על ההר.יכול ליהיות שהצעיר מיצג את האנרגיה הזיכרית שרוצה לנצח לימצו פיתרון ומהר.והזקן מיצג איזון בין הזיכרי לניקבי,הוא מצליח להנות מהדרך(הוא עושה אהבה עם ההר),והוא גם חותר למטרה שהיא להגיע לפיסגת ההר. אני מקוה,שהצלחתי להסביר את עצמי,אם יש עוד שאלות אני בכיף אנסה לענות. באהבה,עמית.
 

arietimor

New member
../images/Emo77.gif ../images/Emo23.gif עושה אהבה עם ההר ../images/Emo51.gif

עמית ברקן העקרב מזל טוב ליום הולדתך קבל
מתנה מעקרב מבוגר 1- למד לשנות את דעתך 2- אין המקרה הבודד מעיד על הכלל 3- לכל אחד יש את האמת והנכון שלו 4- כך שנכון שכל אחד יבין את המשל הנחמד שהבאת אחרת. כמטפל הוליסטי ומתוך ניסיון ידע ולימוד אין הבדל לחלוטין בן גבר ואישה שמעת את הכלל לך לאט תגיע מהר כל אחד מייסם את הכללים לפי הבנתו לכל אחד יש אנרגיה גם גבריות וגם נשיות וכל אחד ברמת תודעה אחרת. אני באחד מגילגולי הייתי אחות האם יש לנישמתי קטלוג וציון גרפי איזה אנרגיה יש בי יותר ? אני אב ל4 בנות סב ל-7 נכדים אני מתבונן ואוסף רשמים על גנים שעוברים בתורשה על תכונות מולדות - עם ידע קדום עברתי עשרות קורסים ואני לומד עד היום ונוח לי לחשוב מתוך עובדות החיים והנסיון שאין כל הבדל בן גבר ואשה באנרגיה = מלבד המערכת ההורמונלית = עמית תסביר לי בבקשה איך הגעת למסקנה ולפרוש שנתת למשל אולי אשנה את דעתי באהבה.
 
אהלנים אריה, ברוך הבא ה../images/Emo82.gifה../images/Emo20.gif

נפעמת מהאנרגייה העקרבית פה בבית, פשוט מתמוגגת ואוהבת. אז,
ובים למימולדתך קבל חישוק
ותודה על דבריך.
גילי פרי
 

arietimor

New member
האנרגייה העקרבית ../images/Emo110.gif

| היות ואין סמל עקרב מתאים לי גם תמנון למרות שאני מרגיש כמו נשר. אני נהנה מתמיד להתעסק עם עקרבים אימונים עשיתי בבית עם העקרב דוד גילאור ו ד"ר חיים אורון מהקברנטיקה. ברכות לפורום החדש ברכת הבית
תבורך שפעה כטל
תרווה מדי יום ביומו.
 
חישוק../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif

מכירה את דודימותקנוצה
תודה על הברכות וד"ש חמה בחדר הסמוך
 

arietimor

New member
../images/Emo59.gifמה שדודימותקנוצה סיפר לי../images/Emo63.gif

ברשותך גילי כך דודי סיפר לי הרובינשטיינים לא הצליחו להביא ילד לעולם, והחליטו להשתמש בגבר ממלא מקום כדי שמשפחתם תגדל. ביום שבו הגבר המפרה עמד להגיע נישק רובינשטיין את אשתו ואמר לה, "אני יוצא. הוא צריך להגיע כל רגע". אחרי חצי שעה, במקרה לגמרי, הגיע צלם שמצלם תינוקות למחייתו, שניסה את מזלו מדלת לדלת. הוא צלצל בפעמון, וכשגברת רובינשטיין פתחה לו את הדלת אמר: "בקר טוב, באתי ל -"... "אתה לא צריך להסביר. חיכיתי לך", חתכה גברת רובינשטיין את דבריו. "באמת?", תמה האיש. "טוב, אני ממש מומחה בתינוקות". "זה מה שבעלי ואני קיווינו", אמרה לו, והוסיפה בביישנות: "במה נתחיל?" "השאירי לי הכל", אמר לה. "ננסה שניים באמבטיה, אחד על הכורסא, ואפשר גם שניים על המיטה. לפעמים גם על הרצפה בסלון מאד מוצלחת... " "אמבטיה... הרצפה בסלון?... לא פלא שבעלי ואני לא הצלחנו", אמרה לו. "תראי, גבירתי", אמר לה. "אי אפשר להבטיח הצלחה בכל פעם. אבל אם מנסים מצבים שונים מכל מיני זוויות, אני בטוח שתהיי מרוצה מהתוצאות". "אה... זה ממש המון....", התנשמה גברת רובינשטיין . "גבירתי, בעבודה כמו שלי, אני חייב לקחת את הזמן. הייתי רוצה להיכנס ולצאת תוך חמש דקות, אבל אז לא ממש תהיי מרוצה, אני בטוח". "נכון מאד"... אמרה גברת רובינשטיין בשקט. הצלם פתח את המזוודה שלו והוציא אלבום עם התמונות של התינוקות שצילם. "את רואה? את זה עשיתי על גג של אוטובוס, והתאומים האלה יצאו ממש נהדר, בהתחשב בעובדה שהיה ממש קשה לעבוד עם אימא שלהם". "היה קשה?", שאלה גברת רובינשטיין . "לצערי כן", ענה לה. "הייתי חייב בסוף להוציא אותה לגן הציבורי כדי שזה יצא כמו שצריך. אנשים עמדו מסביב והסתכלו במשך יותר משלוש שעות. היא לא הפסיקה לצרוח. היה לי ממש קשה להתרכז. נהיה כבר חושך והסנאים התחילו לכרסם לי את הציוד. זה היה השלב שבו ארזתי את הכל והתקפלתי משם". גברת רובינשטיין נשענה קדימה: " הם ממש כרסמו לך את... אממ... הציוד?" "כן, גבירתי. ועכשיו ברשותך אוציא את החצובה שלי ונתחיל". "חצובה?" "בודאי. אני חייב להשעין את הציוד שלי על משהו. אי אפשר להחזיק את כל הכובד הזה לבד. גברת? גברת?... אוי, אלוהים.. היא התעלפה." >> > > *~*~*~*~*~*~*~*
 

גריני

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif איפה טישיו? ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

ואני לא מנומסת כמו צליל.... אני פשוט לוקחת את זה לפורום אחר
 

arietimor

New member
כן, גבירתי. ועכשיו ברשותך אוציא את

כן, גבירתי. ועכשיו ברשותך אוציא את החצובה שלי ונתחיל". עקרביתצהובה מתוקה בעלת חוש הומור כה מקסים ציוד הצלם מסורבל , זקוק הוא מאוד לניסים לכל מכתב ומעטפה יש בול וגם כתובת בזמן הנכון המתאים הוא יבוא צריך אורך רוח תקווה וסיבולת יבוא הוא בדרך שלו. טיפ לשבוע חדש הדרך הטובה ביותר לאהוב את החיים ----- לאהוב הרבה דברים -------
 

arietimor

New member
---- עקרבים -----

מכל המזלות העקרב מיוחד מעמיק , מפנים , ולומד. מיד מזהה ויודע כיצד, לשמור על שלו בלי לפחד. בתחום הניסתר יודע רבות חש תמיד - המחר. נולד עם יכולת לקרוא מחשבות חברותי מתנדב ועוזר כדאי תמיד לכולם לבחור עקרב לחבר. זה לא כמו שאתה יודע, זה כמה שהם חושבים שאתה יודע.
 
למעלה