זמן

Deadly Silence

New member
זמן

תארו לעצמכם שיש בנק המזכה אתכם בכל בוקר בסכום של 86,400 ש``ח. היתרה אינה עוברת מיום ליום. בכל לילה, כל סכום שלא הוצאתם במשך היום נמחק. מה הייתם עושים?! מוציאים כל שקל-כמובן! שם הבנק; זמן. בכל בוקר אנו מזוכים ב86,000 שניות. בכל לילה מה שלא נוצל לטובה הולך לאיבוד. היתרה אינה עוברת ליום שלמחרת, אין אוברדראפט. בכל יום, נפתח החשבון מחדש. בכל לילה, מה שנותר נמחק. אם לא השתמשתם במה שהיה בחשבון, ההפסד כולו שלכם. אי-אפשר לחזור אחורה, גם אי-אפשר למשוך כנגד המחר. מוכרחים לחיות בהווה, על חשבון הזמן שניתן לנו בכל יום. השקיעו יותר זמנכם, על-מנת להשיג ממנו את מירב הבריאות האושר וההצלחה בעתיד. השעון מתקתק. נצלו את היום-יום! על מנת להבין מהי ערכה של שנה אחת- שאלו תלמיד שנשאר כיתה. על מנת להבין מהו ערכו של חודש אחד- שאלו אמא שילדה פג. על מנת להבין מהו ערכו של שבוע אחד-שאלו עורך על עיתון שבועי. על מנת להבין מהי ערכה של שעה אחת-שאלו את האוהבים המחכים לפגישה. על מנת להבין מהי ערכה של דקה אחת- שאלו את האדם שפיספס רכבת. על מנת להבין מהי ערכה של שניה אחת- שאלו את האדם שניצל מתאונת דרכים. על מנת להבין מהי ערכה של אלפית שניה אחת- שאלו ספורטאי שזכה במדליית כסף. הבינו מהו ערכו של כל רגע ותוקירו אותו יותר. עם חלקתם אותו עם אדם מיוחד, אדם יקר, זכרו כי הזמן אינו ממתין לשום-אדם. האתמול הוא בהיסטוריה. המחר אינו ידוע. היום הוא מתנה. לכך באנגלית קוראים לזמן ההווה PRESENT. אני בטוחה שרובכם כבר קראתם את זה, אבל למי שלא... רעות
 

flowr..

New member
באמת קראתי את זה פעם... אבל

בכל זאת- זה עדיין נחמד ויפה.
 

חתולית

New member
חפשי את החברים שלך

רעות- בטח קבלת את הדף הזה ממישהו קרוב כי בסופו הרי כתוב ``העבר את הדף למישהו קרוב ואם תקבל אותו בחזרה תדע שיש לך מעגל חברים`` (או משהו כזה). אז למה את מראה את זה *ל נ ו*? אנחנו, רעותי, לא חברים שלך. אנחנו אולי מחליפים איתך דעות, הודעות, ושאר ירקות, אבל אנחנו סתם כאלה מהאינטרנט. אפילו את השמות שלנו את לא יודעת! אז לכי חפשי ת`חברים שלך, תרתי משמע.
 
אולי תרגעי עם הקטילה?

חברים, לא חברים, זה תמיד נחמד לקרוא כאלו דברים ואם זה לא מעניין אותך, תפסחי ותעברי להודעה הבאה.
 

חתולית

New member
חתולית (לא) קוטלת הילדים

נקרא לך ירח- אני לא קוטלת, בסדר? אני רק אומרת שאנחנו לא חברים שלה וביקשו להעביר למישהו קרוב! את נראית לעצמך קרובה אליה? אני לא קרובה פה לאף אחד. אני אולי מסתדרת ומחבבת כמה. לא קרובה לאף אחד.
 
מה הפריגינ` קשר?

קיבלתי את ההודעה הזו אלפי פעמים באייסיקיו אז לפעמים זה בא באריזה המלאה (שלח לחבריך הקרובים), לפעמים זה לא, נקודה.
 

חתולית

New member
נד - נד

או-קיי, בסדר, כבר ביקשתי סליחה אין ספור פעמים, אולי תפסיקו לנדנד? לא, עומר, אין לי פואנטה, בסדר?
 

Deadly Silence

New member
מישהי קמה פה על צד שמאל הבוקר

טוב..חתולית אני לא יודעת מה יש לך נגדי- אולי לקחת קשה את ההערה הקטנה שלי למטה. אבל בכל אופן- שימי לב שהשמטתי את החלק על החברים,אבל בכל זאת חשבתי שאולי מישהו שעדיין לא קרא את הקטע- יהנה ממנו בדיוק כמוני. סליחה עם זו הייתה חשיבה מוטעת. אבל תשמעי...אם זה מה שעושה לך טוב, לקטול בנד`ם שאת לא מכירה- אז תהני...כולי אוזן, שפכי את כל הערותיך. אני לא לוקחת את זה אישית- כי כמו שאמרת את ל-א חברה שלי. רעות
 

חתולית

New member
נדנודניקיה

סליחה רעות, חזרתי בי מדבריי כבר אלפי פעמים, בבקשה תפסיקו לנדנד. אפשר לקרוא גם להודעה הזאת נד - נד.
 
תאמת...

את השמות של רוב האנשים כאן אנחנו יודעים. יש כאן גם כמה אנשים שנפגשים הרבה. ואני יכול להגיד שאני מכיר מישהי מהפורום הזה... אז למה את סתם זורקת משפטים?
 

חתולית

New member
אופס

סליחה, לא ידעתי. עם מי אתה נפגש (אם לא אכפת לך להגיד כמובן)?
 

חתולית

New member
כן, כבר הבנתי את זה

אבל לקויה זה *נ ו ר א* לא חביב, אולי נגיד ירח או ע``י הירח או משהו כזה כי לקויה זה *מ מ ש* לא נחמד. אין פואנטה.
 
עומר,

בלי קשר לזה שאתה ואני מכירים פנים מול פנים, אני מכירה גם את נעל פנים מול פנים מהפורום... וראיתי גם את הדר פעם אחת כשהיא הייתה עם נעל... בקיצור, זה לא קשור, אני גם יודעת את רוב השמות פה. העניין הוא שלמה לקטול מישהי שרשמה את המכתב, רשמה, אז רשמה, מה הביג דיל?
 

חתולית

New member
קורט קוביין = עומר

או-קיי, אז קורט קוביין הוא עומר, טוב לדעת. אני היא עצמי, לא תדעו מי. ירח, אני מצטערת על מה שאמרתי.
 

לונה

New member
תלוי אצלנו בחדר מורים בכל מיני פינות

אבל זה מאה אחוז נכון. זמן הוא אולי הדבר הכי יקר שיש לנו. חוץ מחברים.
 
אפשר תמיד לעשות ריסט...

אבל אם עובדים בחלונות 2000 לא צריך להסתבך עם השטויות... ומי שלא מבין מה הקשר של מה שכתבתי להודעה שהיא כתבה זה בגלל שמה שהיא כתבה מזכיר לי את חלונות 98 (מלא שטויות ולא ברור)
 
למעלה