זנות - פרוייקט נועה

ghghghg

New member
‫חובה לראות ולהעביר הלאה - ככה נראות 99.9%

מהזונות בישראל ארגוני הנשים שמסלפים ומנפחים נתונים ושנתפסו לא פעם במערומיהם , לא ישנו את העובדה ש-99.9 אחוז מהזונות נראות בדיוק (נכון ל-2012 )כך (נכון ל-2012 ) : http://news.walla.co.il/?w=/10/2508587 כל מי שמסרב לראות את המציאות כמות שהיא ולהסתכל על מיעוט מצומצם כקבוצה כולה זורע חול בעיני עצמו ובעיני הציבור - נקודה . כדאי ללמוד את הדברים בשטח לפני שקובעים עובדות , אלפבית של כל מחקר שראוי להתייחסות .
 
כן בהחלט. כדאי לשמוע דיעות לכאן ולכאן ולבחור

למי אתם מאמינים? מי רציני, ומיי חרטא? אילו אינטרסים עומדים מאחורי המסר? אני בחרתי. ואתה?
 

baudrate

New member
המציאות של הזנות היא מציאות מורכבת

אין ספק שתופעת הזנות עצמה נוגעת בחלקים הכואבים והמדממים של החברה. עם זאת צריך לשקול האם המדינה והחברה מוכנה לעשות משהו למען הנשם והגברים הנמצאים במעגל הזנות, והאם החוק להפללת לקוחות אכן ישפר או יפגע באנשים הנמצאים שם. אני חושש שלא. הייתי שמח לראות מאמץ אמיתי של המדינה לשיקום העסקים בזנות, ומאמץ אמיתי לפגיעה בסוחרים בבני אדם. אבל אלו הם דברים שכנראה יותר קל לדבר עליהם מאשר לעשות אותם. כנראה הכי קל לפגוע בחוליה החלשה ביותר. אילו היתה הממשלה יוצאת בשיתוף משרדי הרווחה המשפטים ובטחון פנים בתוכנית רב ממדית לטיפול בתופעת הזנות ובמסגרתה היה נחקק החוק להפללת לקוחות הייתי תומך בחוק. אבל כאשר החוק עומד בפני עצמו אני לא חושב שהוא יעזור.
 

just GL

New member
איזו תוכנית רב מימדית יכלה לספק?

והאם ראוי בכל מסגרת שהיא להפליל דווקא את הלקוחות?
 

baudrate

New member
זה הרבה יותר הגיוני להפליל את הלקוחות מאשר את

סוחרי הנשים או את סוחרי הסמים. כי האחרונים הם אנשים שהם חברים של השוטרים ושופטים, בעלי מהלכים והשפעה. או בקיצור אנשים חשובים וחזקים. החוק מטרתו כמובן להגן על החזק מפני החלש.... איך אמרים? לשמור על הסדר?.
 

הכוכב33

New member
חוק הזנות-חוק אנטי דמוקרטי

לכפית דבש- תמיד עולות 2 טענות מרכזיות- 1.אם הבת שלך הייתה זונה ? 2.כל הזונות עברו התעללות מינית. ואני עונה 1.ואם הבן שלך היה הומו ? מבחינתי זה לא פחות גרוע.זו המציאות.לא כולם מהנדסים ורופאים 2.אם תיעלם הזנות מהעולם.האם זה ירפא את התקיפה המינית, שהנשים האלו עברו ? לא.
 

just GL

New member
אהבתי את החתימה שלך!


 
למעלה