זנות - פרוייקט נועה

גניפר14

New member


בא לי לזיין אותך בתול חמוד שלי אני ממש מרחמת עליך שלא קיבלת כבר כעשור. אני מוכנה גם להביא לך קרמים דה בסט אוף דה בסט בעבור הפצעים שיש לך בכף היד.
 

seelinewoman

New member
אני צופה כעת בסרט, וגיבוב כזה של שקרים

ושטויות לא ראיתי מזמן. אחיותיי ה"פמיניסטיות", אתן ה"זונות" האמיתיות, משום שבהתעקשותכן לקרוא לנשים האלה זונות שוב ושוב, למרות שהן בוחרות לקרוא לעצמן עובדות, ונותנות שירותי מין בתשלום כי הן שלמות עם זה, אתן מנציחות את הביזוי והקלון שלהן עלידי החברה. תדע כל זונה עברייה שלנצח תהיה כזאת בעיני הפלגים ה"נאורים" של החברה, משום שהן לא מסוגלות לסבול שמפוררים להן את הנרטיב.
 
מסכימה איתך סלין

חוץ מדבר אחד, טוב אולי שניים. הראשון זה, שהרבה נשים אולי פונות לזה מבחירה, נשמע להן אידיאלי לעשות כסף קל, אבל יוצאות מזה אם בכלל מצולקות נפשית, גברים שמשלמים כסף עושים בהן מה שהם רוצים, אונסים, מרביצים, מגשימים את הסטיות הכי הזויות שלהם, משפילים אותן מילולית ונפשית, מתייחסים אליהן כמו אל חפץ, אין מה לעשות ברגעים כאלו אישה מפעילה מנגנוני ניתוק, זה לא כמו כל נותנת שירות, כמו מסג'יסטית או מישהי שעושה מניקור, כי גם שם יש גבולות ברורים, בזנות בעצם אין, וזה הדבר שדווקא בעוכריהן של כל ה"סטודנטיות משלימות הכנסה" שאין להן סרסור והן אדון לעצמן, אין מי שישמור עליהן במקרה הצורך אם הן נופלות על חולה נפש, ולמשטרה ברור שהן לא יכולות ללכת. ויש נשים שיכולות להתנתק בעצמן, ויש כאלה שצריכות אלכוהול והירואין לברוח מהמציאות, והרבה פעמים זה באמת ככה, לא ההירואין הביא את הנשים לזנות אלא הזנות מביאה אל ההירואין. עוד דבר זה, שתלוי מה מגדירים בחירה, כידוע אני דטרמיניסטית, גם אם הן בוחרות במודע, לפעמים נסיבות החיים שלהן מובילות אותן למקצוע הזה, לא רק עוני ופשע והתמכרות לסמים אלא גם אונס והתעללות מינית, למעשה מנגנון הניתוק שמאפיין קורבנות של התעללות מינית הוא זהה לזה שמאפיין זונות. עכשיו מכל הבחינות האחרות, אני מצדדת בלגליזציה ונגד החוק, אבל, חשוב להסתכל קצת מעבר, כסף זה דבר שחולף, צלקות נפשיות לא, יש הבדל בין אישה מינית שאוהבת מין ואומרת לעצמה וואלה מגניב אני גם עושה מה שאני רוצה וגם מתפרנסת, ובין להיות חפץ שגברים יכולים לעשות איתו מה שהם רוצים תמורת תשלום. מה נשאר לבן אדם חוץ מהגוף הפיזי שלו? מה נותן לו תחושת ביטחון חוץ מאוטונומיה עליו. אי אפשר לנתק לגמרי את הקונטקסט החברתי ולהתייחס למין בצורה כל כך קרה וטכנית ותעשייתית, שפולשים לך לאיברים האינטימיים אנשים שלא מגרים אותך ומרשים לעצמם לעשות שם מה שהם רוצים זה מחולל. איפה הגבול בעצם? אז היא אחרי זה צוחקת עליהם מאחורי הגב אחרי שהם הולכים והיא סופרת ת'שטרות אבל הבדיחה היא בעצם על חשבונה.
 
החרדה ממין בתשלום גם.

במקום לפעול על מנת שיעניקו מעמד לנפקניות ושיהפכו את זה לתחום מוכר. הסרטון הזה מעודד להפעיל כוח על כל מי שמעורב בתעשייה. אי אפשר להלחם בצרכים, אפשר רק לעזור בלהקים תשתיות ראויות. בחיי, הסרטון הזה גרוע מהתעמולה של ארגוני טרור. (לא משנה של איזו דת, גם הדת הלסבו-פמיניסטית)
 

פנומן 72

New member
הקטע הכי ביזארי אם אפשר לומר זאת

שמי שאיימו על חברת הכנסת ההזויה הן קבוצה של זונות ולא לקוחות פוטנציאליים שלהן...
 
נו די עכשיו את מתווכחת איתי על סמנטיקה?

כולם יודעים למה התכוונתי שאמרתי חולה נפש. בחרת לא להתייחס לכל מה שרשמתי ורק לחולה נפש התייחסת. הקטנוניות הזאת והפוליטיקלי קורקט הכפייתי הזה מזכירים לי את פורום פמיניזם.
 
אם היית חולה נפש, לא היית קורא לזה "סמנתיקה"

זו אחת הדיעות הקדומות האיומות שפוגעת בפגועים ביותר. ואין לי מה להגיב על היתר. דעתי מבוטאת בסירטון, ואתה רשאי לחלוק עליה.
 
תאמיני לי

שאם היתה לי וג'ינה - לא הייתי יוצא מהבית. (וזה חוץ מזה שוג'ינה זאת מילה מעאפנה שנשמעת בעצמה כמו מחלת מין )
 

זיקן

New member
מנהל
בפורום "שיחת גברים" חובת ההתנצלות על הנעלב.

אפשר להתנצל ב 2 דרכים. 1 לבקש יפה סליחה. 2. להתבכיין לבני ה
על אפליה.
 
למעלה