זקוקה למידע בנוגע ליעוץ זוגי

זקוקה למידע בנוגע ליעוץ זוגי

כרגע אני לומדת תואר ראשון בפסיכולוגיה. במידה ולא אתקבל לתואר שני בפסיכולוגיה, מהי האלטרנטיבה הפשוטה, הקצרה והזולה ביותר שקיימת שאוכל לעשות כדי שבסופו של דבר אוכל להתקבל לתוכנית ללימודי ייעוץ זוגי ומשפחתי? האם כדאי לעשות הסבה לעו"ס? מהן אפשרויותיי?
 

עורבי

New member
לדעתי

הדרך הפשוטה היא באמצעות תוכניות השלמה של בר-אילן, הנמשכות שנה עד שנתיים. למיטב זיכרוני, אלו מסלולים הפתוחים לבעלי BA בפסיכולוגיה או עו"ס, אך יכול להיות שאני טועה והדרישה היא תואר שני.
 
הדרישה היא אכן לפחות תואר שני בעו"ס

ומדובר במסלול הקליני של העו"ס. האם יש לך מושג כמה זמן זה אמור לקחת - השלמות + תואר שני בעו"ס? למיטב ידיעתי ניתן להתקבל לתוכניות מסוג אלו גם עם תואר שני בייעוץ חינוכי. האם גם לזה אצטרך לעשות השלמות? האם ההשלמות יהיו גדולות יותר מאשר בהסבה לעו"ס? אשמח לשמוע ממך או מאחרים.
 
אופס, התבלבלתי

הבנתי אותך לא נכון. אז הנה שוב - אני כמעט בטוחה שבעלי תואר ראשון יכולים לעשות הסבה לעו"ס. כדי להתקבל לתוכניות לייעוץ זוגי ומשפחתי יש דרידה ללפחות תואר שני בפסיכולוגיה, תואר שני בעו"ס או להיות יועץ חינוכי...
 

אנידס

New member
לעניות דעתי כדאי לך לשאול

במזכירויות. נראה לי שגם באתרי המוסד הלימודי מפורסמים הפרטים. מהידוע לי השלמה מפסיכולוגיה לעו"ס היא כשנה ותוסיפי לזאת לימודי תואר שני (נדמה לי שנתיים) + התמחות בייעוץ מקצועי. יועץ חינוכי לפי המידע המצוי בידיי, צריך להשלים תעודת הוראה (אפשר תוך כדי לימודים או לאחריהם ואורכים שנה) + תואר שני ביעוץ חינוכי (אזהרה: קשה להתקבל ויש צורך בניסיון בעבודה) + התמחות בייעוץ מקצועי. מציינת רק שהמידע שכתבתי הינו מזכרון ולא מבדיקה מדוקדקת עדכנית.
 

אנידס

New member
בשמחה ואולי תתבדי והנתונים יהיו

מצויינים להמשך בפסיכולוגיה.
 
עד כה מצבי לא רע, אבל הקורסים

ה"מאתגרים" באמת עוד לפניי...
 
למעלה