זקוקה לעזרה מבקשת ללמוד

nesherkal

New member
זקוקה לעזרה מבקשת ללמוד

כשאתן מחברות את הצורות ביחד, מה עושים כדי שהבד לא יפרם? האם צריך להשאיר לכל חתיכה שוליים כדי לקפל ולתפור? ומה במקרה של מספר חלקים קטנים יותר היוצרים צורה אחת גדולה? לא מצאתי הסבר במאמרים לענין קיפול שולים או דרך אחרת. אשמח למעט הדרכה כי העבודות מקסימות אותי ואני מיחלת להתחיל.
 

chayahd99

New member
../images/Emo9.gif בשמחה

אני ממש בדרך החוצה לשבת
אז אני מקצרת. במוצ"ש אני אוסיף עוד אם יש צורך. לא מצאת שום הסבר לגבי קיפול השוליים כי פשוט לא עושים כך. תופרים את הטלאים זה לזה ובסוף תופרים גב (backing) כך שהשוליים לא חשופים, לא מגורים ולכן גם לא צפויים להיפרם. לעניין זה, לא משנה הגודל של הטלאים. בנוסף, השוליים מספיק גדולים כך שגם אם מעט נפרם, זה לא מפריע. האם ישנה טכניקה בה מזגזגים את השוליים, או משהו כזה? אני טרם נתקלתי. אם מישהי יודעת - אני גם אשמח לשמוע. שבת שלום
 

ayala26

New member
יש שיטה של קיפול השוליים

כשה- backing גדול יותר מהחלק העליון של הטלאים ורוצים להשתמש בו כ- binding במקום להכין סרט binding נפרד גוזרים את הפינות באלכסון ומקפלים אותו פעמיים כלפי פנים ואז תופרים לחלק העליון בתך נסתר או ב- top stitch יש לי את ההסבר הזה לאחת משתי השיטות לגימור קווילט בחוברת אבל זה כתוב בהולנדית אז אין טעם לסרוק.
 

ayala26

New member
זה לא מקישור, זו מחוברת שמודפסת על נייר../images/Emo13.gif

 

ayala26

New member
ובכל מקרה סרקתי את האיורים

אולי יהיה אפשר להבין מהציורים ללא הכתוב (הוא כאמור בהולנדית...)
 

chayahd99

New member
הבנתי שמדובר בדף מודפס

אך קיויתי שאולי תצליחי למצוא אתר שמתאר את הטכניקה. האמת, האיורים מסבירים את עצמם די טוב ובכל זאת חרשתי את האינטרנט בנסיון למצוא אתר שמסביר את הטכניקה. טרם מצאתי. אני אמשיך לחפש אבל לבינתיים אני רגועה שאפשר לסמוך על האיורים
 

nesherkal

New member
חזרתי זה עתה מהחנות "פיסות" ../images/Emo140.gif

שברחובות. אני חדשה בנושא לגמרי וזו היתה חוויה נהדרת ומעשירה. אני מתחילה ומקווה שאצליח בקטן. שמחה כל-כך שהגעתי לפורום הזה ואנסה להשתמש בידע שאתן מעבירות כאן.
 

chayahd99

New member
../images/Emo13.gif שמחים לשמוע זאת

ובטוחים שתצליחי
אנחנו מאחוריך, יש לך על מי לסמוך
 

chayahd99

New member
טכניקת self-binding

WOW את טובה, אין לך מושג כמה חיפשתי. כמובן שהעליתי את האתר שנתת לדפי הקישורים. אז קוראים לטכניקה self-binding וזה די הגיוני כי בעצם השמיכה עושה לעצמה את הגימור. והנה, אחרי שנתת לי טיפ הצלחתי למצוא עוד אתר שמסביר את הטכניקה שלב אחרי שלב עם תמונות גדולות. אפילו שהכותבת ממעיטה באיכותן של התמונות, אני חושבת שהן די טובות ומסבירות.
 
למעלה