זקוקה לעזרה נואשות - עצירויות...

noachorli

New member
זקוקה לעזרה נואשות - עצירויות...

שלום רב, אני על סף יאוש זקוקה לעזרה/עצה דחוף... בני בן 11 חודש, הפסיק הנקה לפני כחודש בהדרגה, כשהיה בן חצי שנה התחיל לאכול ירקות שהיתה הצלחה, שהיה בן 8-9 חודשים התחיל לאכול פירות ומאז החלו הצרות עם העצירויות. הגענו למצב של בכי בזמן שהוא רק רוצה לעשות קקי, הוא לוחץ ובוכה, נהיה אדום ובסוף יוצא לו כמה גולות כהות וקשות לפעמים יותר ולפעמים פחות אך ברור שהוא סובל מזה. פעם אחת הגענו למצב שהדבר היחידי שעזר זה חוקן... מאז אני מאוד נזהרת עם מה שנכנס לו לפה ובהתאם למה שיוצא כך אני יודעת מה להכניס לו... כיום הוא אוכל:- כמה ארוחות מטרנה (בממוצע 3 ארוחות), מרק ירקות (המורכב בעיקר עוף, מעט תפו"א, הרבה קישוא, דלעת, בטטה, בצל, וראש סלרי). הוא אוכל ביום או דניאלה או גמדים או גבינה עם ביו ועגבניה מגורדת בפנים. וגרבר (משתדלת לא תו"ע ובננה) פירות טריים חתוכים גס בעיקר ענבים, אפרסק, מלון, אבטיח, אגס. כשאני קולטת את הצואה הקשה ושאני רואה שהוא מתאמץ יותר מדי אני מקפידה לתת לו באותו יום וכמה ימים אחרי עגבניה מגורדת, גרבר שזיפים ואלעצירות של הדס. אציין שהילד שותה מים די הרבה ביום בערך 300 CC ביום בממוצע. מה עושים עם העצירויות האלה? זה מעייף המרדף אחרי הקקי... הוא סובל בוכה מתאמץ בסוף יוצא איזה גולה אחת קטנה, עוברים לכוננות שיא של דברים מקלים, עד שיוצא לו כמו שצריך זה בערך אחרי יומיים. יש הפסקה כמה ימים וחוזר חלילה. זה נורמלי? בהתייעצות עם רופא ילדים ועם אחות טיפת חלב נאמר לי "לשחק עם הפירות והירקות לפי היציאות שלו, שיש יציאות קשות לשים יותר קישוא דלעת ענבים מלון ואגס ושהיציאות יותר רכות לשים יותר תפו"א, גזר, תפו"ע ובננה" אני על סף יאוש, זה קשה גם לי וגם לו. מה עושים?
 

elenae

New member
../images/Emo24.gif אנסה לעזור...

תינוקת שלי הת 10 ח'. לפני 2-3 ח' התחילו עציריות, יותר קלים מאשר את מתארת, אבל דומים. מה שאני נותנת לה כל יום והכרחי(!) - עגבניה טרייה מגוררת בפומפיה עם קצת מלח וכף שמן זית (כתית מעולה ומחירו הכי יקר שפשר כי הוא חייב להיות מובחר). זה לפני ארוחה שתבחרי פעם ביום. שמן זית אני שמה גם למרק המוכן. בנוסף, פירות יבשים למנת פירות שלה - משרה שזיפים מיובשים, מישמשים מיובשים וצימוקים בהירים במים רותחים במשך שעה ויותר. שזיף, מישמש וכמה צימוקים שמה לפירות. ותתני לו הרבה לשתות, אפילו בכפית. תנסי ותתני לי תגובה, בסדר? שיהי לך המון הצלחה ואל תתיאשי!!!
 

NoGaE

New member
ממליצה בחום על ..

1. תה שומר - נכון שהוא מכיל סוכר ענבים וזה משמין וזה ... השורה התחתונה זה עוזר, להקפיד שהתינוק ישתה במהלך כל היום. 2. כמו שרבות אחרות ממליצות - עגבניה מרוסקת. אני אף מוסיפה עגבניה מקולפת בזמן בישול המרק ומרסקת ביחד עם שאר הירקות. מקווה שזה יעזור.
 
עצירויות

לאמא הנואשת שלום קודם כל את צריכה לדעת שאת לא לבד במערכה. אצלי היתה אותה בעיה הבן שלי כשהיה עושה קקי זה היה פשוט כאב לב אני הייתי בוכה רק מלראות אותו מתאמץ כל כך ובסוף היו יוצאות לו כמה גולות מסכנות. הייתי מציעה לך להוריד את הבטטות כי גם הן עושות עצירות לפחות אצל הבן שלי הן עשו לו עצירויות. חוץ מעגבניות תנסי לתת לו מיץ תפוזים ואני מקווה שזה יעזור לו. אני נותנת לבן שלי כל יום אחרי ארוחת הצהריים בקבוק עם מיץ תפוזים וזה עושה פלאים וכך פתרתי את בעית העצירות. גם תפוחי אדמה עושים עצירות.
 
למעלה