זקוקה לעזרה עם חניך.

crimsonRed

New member
תפסיק לבלבל במוח

ושמור בבקשה את בלבולי החזרה בתשובה שלך לשיעורי בית הכנסת - אני גדלתי בדיוק באותה סביבה, עם אותה טלויזיה, והייתי בקייטנות שהמדריכות והמדריכים הלכו בבריכה עם בג ים (מה ציפית? חרמוניות ? או שאתה יותר בקטע של בורקות?) ועדיין לא יצאתי סוטה ולא מיששתי אף אחד ואף אחת באף גיל - לא הכל קשור לדת, לפעמים זה סתם חינוך קלוקל מבית - הכי קל להאשים את החברה והעדר המוסר והדת, אבל לפעמים זה סתם חינוך דפוק באופן פרטני... נמאס כבר לשמוע את ההטפות הטאליבניות האלה בכל מקום וכל חור, לא משנה על מה מדברים.
 

יגואר 99

New member
זה לא בילבול מוח ! ! !

כל ילד הכי קטן , יודע להכנס לעומק האינטרנט בעשירית מהזמן שלך לוקח להגיע . והזוהמה שיש שם מעניינת אותו , ומכאן , הדרך קצרה . וזה בכלל לא שייך לדת גזע ומין . בנוסף לזה , מעטות הבנות , בחורות , נשים , וזקנות מקומטות ומקופלות , שעדיין מהלכות בקירבינו לבושות ``בבגדים`` ! ואם כבר היא לבושה , אז זה שקוף מאד . ואותי בתור גבר זה דוחה ! ובנוסף , במקום לטפל בבעיה , בתופעה ההרסנית , נותנים לזה לגיטימציה .
 

yellow feather

New member
ילד בן 5 באינטרנט? נו באמת.

הרי ילדים בני 5 בקושי יודעים לקרוא עיברית, כל שכן אנגלית.
 

IMLost

New member
קראתי את ההודעה שלו שוב ושוב

ולא הבנתי איך ההודעה שלו קשורה לדת
 
ואת עוד אחד שהחברה נכשלה בו

כשאדם כמוך מדבר כמו שמדבר בחוסר כבוד זה מראה על קילקול של החברה (וכנראה גם הבית) ולזה התכוונתי. כנראה שגם אתה אחד מפגועי החברה הלא שומרת ... וזה שנמאס לך לשמוע הטפה, זה בסדר, לא הייתה חייב להגיב אם ממש נמאס לך. גם לי לא ממש נעים ונחמד לשמוע על ההטפות הלא יהודיות שיש בתקשורת (לא שיש לי כלי כזה בבית). וכן, תשלים עם זה שחינוך החילוני נכשל בגדול אין מה לעשות זו עובדה .. תצטרך להשלים עם המצב הקשה בו נמצאת החברה הישראלית יהודית - תעשה טובה לעצמך, אל תהיה בת יענה שקוברת את הראש בחול. נמאס מאנשים שלא מוכנים לשמוע את האמת ... באמת נמאס ...
 

crimsonRed

New member
ועוד בלבולי מוח

בתור מישהו שהיה חרדי וגר בתוך החברה החרדית במשך שנתיים, אם יש חינוך שנכשל בגדול זה החינוך החרדי, אז אל תקשקש לי על החינוך החילוני בבקשה - יש לכם לא פחות התעללויות, מיניות מילוליות ואלימות, יש לכם לא פחות פשעים, יש לכם בהחלט לא פחות פושטקים , וגם מתוך אלה שבסדר זה למראית עין בלבד שמישהו לא יחשוב או ידבר שאתם ככה וככה ... ההבדל הוא שבחברה שלנו עושים עם זה משהו , ואצלכם משתיקים ... דיכוי נשים, הומואים, גזענות ואפילו השד העדתי הם דברים שאצלכם מקבלים נפח שמזכיר את ימי הביניים, ככה שאם זה החינוך האלטרנטיבי שלכם , אני מעדיף בכל יום מן הימים את החינוך החילוני, שמטיף לסובלנות והבנה בין בני אדם ולא מטיף לעליונות היהודים על פני ה"פחותים" הגויים ... תבלום קצת את השטויות שלך, יהיה יותר טוב לכולנו.
 
בילבולי מוח ..!?

לפני שאתה לוחץ על "שלח" תעשה טובה לעצמך ותקרא את ההודעות שאתה שולח. אני לא אמרתי שאין אצלנו בעיות - כמו בכל חברה גם בחברה החרדית יש בעיות רבות, אך עדין הם נמוכות בהרבה מהחברה הלא שומרת. ודבר נוסף - אם הייתה שנתיים חרדי אז ממש וואו ... הדהמת אותי שצברת כ"כ הרבה ניסיון וידע בחברה הזו. ישנם קבוצות רבות שאכן משתיקות את הבעיות שלהם, אני רואה את זה כסוג של כבוד למשפה ואף בושה מאשר לדבר בפורום ציבורי בבוטות כמו שאתה מדבר אליי ... אני מציע לך לחזור בתשובה, רק שהפעם תעשה את זה באמת מכל הלב ולא בכדי לעשות עוד וי על משהו שעשית בחיים. כנראה שהייתה במקום הלא נכון ...
 

crimsonRed

New member
אוי ואבוי לנו אם אלו פני הדת

"...ישנם קבוצות רבות שאכן משתיקות את הבעיות שלהם, אני רואה את זה כסוג של כבוד למשפה ואף בושה..." ?!?!?!?!? אתה רואה את זה בתור כבוד שמישהו מתעלל בבת שלו ומרביץ לה, ואף אחד לא פותח את הפה? אתה רואה את זה בתור כבוד שמישהו מתעלל מינית בבת או בן משפחה והרבנים מחליטים שלא צריך לספר לאף אחד בגלל כבוד המשפחה או הקהילה ??? אין לך בושה ?? עם הצורה שאתה מתבטא פה , והשטויות שאתה כותב אני לא צריך לסנגר על החינוך החילוני, אתה עושה זאת מצויין ... אני סיימתי לענות לך, ואני רק אציין שהדת עצמה היא דבר יפה, רק חבל שהאנשים שרואים את עצמם כמייצגים אותה (כמו הציבור שלך) מתנהגים בצורה מכוערת כל כך שמשליכה עליה (על הדת) כל כך הרבה רפש שגם אלפי שנים של יחסי ציבור לא יסירו. טול קורה מבין עיניך! כשקוראים תגובות שכאלה , מבינים בדיוק למה הבורות היא לעיתים ברכה. מי ייתן ואלוהים יפקח את עיניך לאמת, שתראה כמה בולשיט אתה שופך פה מסביב וכמה הכל מזוייף בחברה הקלוקלת שלכם. סיימתי להגיב לך, מעתה אתה מוזמן לכתוב את בליל השטויות שלך כאוות נפשך, אם מישהו מקשיב לך אחרי הודעה כזו, זה כבר בעיה שאני לא אנסה אפילו לפתור.
 

ufoeliko7

New member
ומה עם האמא מנתיבות ששכבה עם ילדיה??

אחלה חינוך יש לדתיים.
 
גועלית ביותר, לא כך היא דרכנו.

זה לא חינוך גורף ... זה נקרא מקרה קצת. זה לא כמו כל יום שיש רציחות של בני נוער, זה לא כמו עשרות מקרי אונס שלא מפרסמים, זה לא כמו עשרות מקרי גילוי עריות שלא מפרסמים. וכאחד שהיה מעורב בעבר בענייני עיתונות צבאית, אני יכול לומר שאין לך מושג עד כמה שחיתות נוראית יש באותם מקומות שאינם שומרי דת. לא באתי להצדיק את הדתיים או את עצמי, באתי להראות ולהסביר את עמדתי כמה שגויים הם דרכי אלו שאינם שומרים. ואין אני מתכוון חלילה למי שעושה זאת שלא במודע, שהרי רבותנו כבר אמרו שאנחנו נקראים דור של תינוקות שנישבו ואין אנו עושים על מנת להכעיס, אלא מתוך חוסר ידע והבנה. והכי קל שבעולם זה לחפש מי לא בסדר ומה לא בסר. אני בטוח שגם אלו שאונסים ואנסו, אמרו לעצמם "זה לא בסדר" אבל הנה.. הם גם כאלה שמופיעים בכותרות ככאלה שעשו לצערנו.
 

ufoeliko7

New member
אז נצא מתוך הנחה שבשני המגזרים גם הדתי וגם הח

ילוני יש את אותם התנהגויות פסולות. רק שהבעיה במגזר הדתי והחרדי, הכביסה המלוכלכת לא יוצאת החוצה.
 
לא כ"כ מדוייק.

בתור אחד שחיי שמגזר הזה ורואה טוב מאוד מה קורה שם, ואין לי גם בעיה להודות במה שלא נראה טוב בעיניי, אכן יש דברים שאינם טובים (כמו בכל זרם). ישנם גם כאלה שדואגים שלא להוציא את כל הלכלוך החוצה. וההבדל הוא עדין מאוד, כיוון שאם הם מלכלכים לפחות הם מתביישים בזה ולא מראים לכולם שהם מלוכלכים. לעומת זאת אותם שאינם שומרים, דואגים להוציא הכחוצה את כל הלכלוך שלהם ולהראות לכולם כמה הם גועליים מכל הבחינות. אין שום ספק שבל זרם יש כאלה ויש כאלה. ולי אישית יש גם חברים שאינם שומרים תורה ומצוות והם אנשים מדהימים באופיים. והלוואי שהרבה חרדים היו מתנהגים כחצי מהתנהגותם. אבל באופן כללי כשאתה חיי במגזר כזה ובמגזר כזה ואתה רואה מי יותר תרבותי ומי יותר נאמן (מכל הבחינות) אפשר להבין ולראות בקלות שהמגזר הדתי הרבה יותר מסור וחביב, הרבה פחות מוכלך ממה שהתקשורת הנוראית דואגת להראות וממה שאותם שמאלינים רוצים שכולנו נראה ואף דואגים להוציא את הלכלוך בכוח ובצורה נוראית הרבה יותר ממה שהיא. ואני יכול לומר את זה בביטחון רב כאחד שחיי בשני המגזרים גם של שומרי תורה ומצוות וגם אנשים שאינם שומרים. ואני אישית מנסה מאוד שלא לעשות שום הפרדה כי בסה"כ כולם יהודים וכולם בנים ובנות של הקב"ה. ומי שיש בו פסול זה בעיה שלו (וכנראה גם של החברה). ולכן כשיש בחורות צעירות שאינם דואגות לתת כבוד לא לעצמם ולא למגזרים אחרים (לאו דווקא לשומרי תורה) אז הם לא בסדר. וזה בדיוק כמו אותם "גאים" (נזהר בלשון) שהולכים ומתפארים בדברים שחייבים להיות צנועים ולא גלויים לכל אחד ובפרט לא לילדים קטנים... ובקיצור אני לא רוצה עוד להמשיך ולהכנס לכל זה כי זה עניין של דעות כאלה ואחרות. וכל אחד חיי לפי דרכו ולפי מנהגו - ככל הנראה שאם לא גדלת בבית שומר תורה ומצוות יהיה לך קשה להבין את דברי וכל שכן אם לא התערבבת במחיה עם הציבור החרדי. ואז הייתה מבין כמה שקרים התקשורת מפיצה החוצה. כמה דברים שלא היו ולא התקיימו מעולם נרשמים בעיתונים ובטלויזיה. ואני יכול לדבר על שעות רבות על כמה שטויות והבלים יש בתקשורת - וזה כולל את הצבא .. (כאחד ששירת בצבא - שרות מלא)
 

crimsonRed

New member
לחינוך שלנו יש מגרעות

אבל בניגוד אליכם, אנחנו לא עיוורים לבעיות שלנו, אתם ממש שלושת הקופים הידועים - לא רואים, לא שומעים ולא מדברים.
 

נופית12

New member
מסכימה איתך מאודדדדדדדדד

אני חילונית והילדים שלי בגנים חילוניים ממש גועל נפש הזנות חוגגת העברתי אותם דחוף למסגרת דתית ואני מרוצה
 
חזק וברוך ... ../images/Emo45.gif

זה מה שנקרא "החכם עיניים בראשו" ולא כמו כאלה שמתחבאים מהאמת .... ראי תגובות למטה ... בעצם, אין צורך - לא אמרו שם דברים שיש מה ללמוד מהם.
 

אירישה

New member
במה בדיוק מתבטאת "חגיגת הזנות" בגנים חילונים?

באמת, כי 3 ילדי חונכו (ומתחנכים) בחינוך חילוני, והייתי רוצה לדעת ממה באמת להיזהר/להזהיר את ילדי כשמגיעים למעון/גן/בית ספר חילוני?
פשוט מזעזע אותי, ההכללות שלך, את יודעת?
 
למעלה