זקוקה לעזרה עם חניך.

מליאל

New member
התגובה שלך מיותרת וממש לא לעיניין, כל מה שיש

לך להגיד בנושא זה לגבי לבושה של הבחורה ששיתפה בדאגה וברצון לעזור וגילתה בגרות אדירה (בסה"כ בת 17). מה שלא הגדלת אתה לעשות!!!!!
 

zooey1

New member
לגבי מה שאמרת,

עקב העובדה שזו עבודה עם ילדים לעומת בדרך הכלל לבריכה במסגרת הקייטנה אני נכנסת עם חולצה מעל (חולצה ולא גופייה) ומכנסון מעל. ומחוץ לבריכה אני מתלבשת די צנוע,זו עבודה, ולא סתם זו גם עבודה עם ילדים.הם רואים בי סוג של מודל לחיקוי.אני אתלבש חסוף כך גם הם ולכן אני לא מרשה לעצמי להתלבש חסוף עך ידם.
 
אז אני מבקש סליחה מעומק ליבי

בעיקר בגלל שדנתי אותך לכף חובה ולא לכף זכות. יכול להיות שהייתי קצת חריף בתשובה שלי וזה לא היה במטרה לפגוע בך חלילה, רק לא הייתי רוצה שדברים כאלה יביאו שוב לעוד אונסים ועוד מקרים חריגים. ולצערי זה באמת מתחיל מתלבושות לא צנועות וכו'. אני שוב רוצה להתנצל על שחשבתי ודנתי אותך לכף חובה לרגע. חיזקי ואימצי ותמשיכי להתלבש בצניעות כמו שאת נוהגת ... מוחלת לי?
 
פתרון נכון הוא לא להקשיב לעצות בפורומים

לא מדובר פה בשאלה של איזה רכב כדאי לקנות או איך לפתור תקלה במחשב. מדובר בילד, עם עתיד, עם רגשות, עם מטענים, עם מה שלא יהיה. אני חושב שמנהלת הפורום נתנה לך את העצה הטובה ביותר. פני לגורם מקצועי. אל תסתמכי על טוקבקיסטים/מגיבי פורומים שעושים פסיכולוגיה בגרוש. רק לגורם מקצועי יש את הכלים להבין מאיפה מגיעה ההתנהגות הזו, אם היא נורמטיבית (אולי בקצה קצהו של הנורמלי אבל עדיין נורמלי), או אם היא דורשת איבחון וטיפול. אולי תוכלי להפנות אליו את תשומת הלב, אולי במוקד הזה יחליטו שיש צורך לפנות לגורמי רווחה - אני לא יודע. רק ממליץ לך לפנות, באופן אנונימי, למי שבאמת, באמת מבין. לא לטוקבקיסטים שהם לרוב לא חכמים גדולים. בהצלחה, וכל הכבוד על תשומת הלב, האכפתיות והיוזמה.
 

zs007

New member
לדעתי זה מצריך שיחה טלפונית דחופה עם אחד

ההורים של הילד. במידה וזה לא יעזור, יש לשחרר את הילד מהקיטנה, ולהחזיר להורים את הכספים שהם שילמו עבור הקייטנה באופן יחסי.
 

bar XD

New member
לא מסכימה איתך בכלל

אם הילד ישוחרר מהקיטנה, זה לא אומר שהוא יפסיק להתנהג כך, צריך להמשיך ללמד אותו שהתנהגות זאת היא לא התנהגות תיקנית . בנוסף, התנהגות זאת חייבת לטופל באופן מידי על ידי גורמים שמבינים בנושא { כבר צוינו מספר טלפון ואתרים של מ'ס אנשים העוסקים בנושא}.
 
ממש ככה, עדיף להחזיר את הכסף להורים

ואת הילד הביתה. אולי זה גם יגרום להורים להבין איך הם הורסים לילד שלהם את החיים
 
בתור מדריכה בקייטנה בצעירותי

וגם בתור ילדה נוכחתי לדעת שעניין המיניות הוא עסק מאוד מסובך אפילו למבוגרים, לפעמים אפילו יותר מהדיעה החקוקה אצלינו בזכרון הקולקטיבי לגבי הנושא בתור ילדים. ההודעות הראשונות שקיבלת מראות כמה הנושא הוא שנוי במחלוקת. הפתרון הוא פשוט מאוד, לדבר עם הילד, אך מכיוון שזהו לא התפקיד שלך לחנך אותו אלא רק לשמור על הקוים האדומים שאת הצבת תדברי עם הוריו כמו שזאת מעליי הציעה. ועוד דבר חשוב שצריך לזכור מכיוון שאת יודעת שהנושא הוא מאוד טעון תעשי את מיטבך כדי לא לעשות מזה נושא גדול מידי בקרבת הילד ולא לתת לו לעשות מזה עניין גדול מידי בעצמו, מכיוון שהוא קרוב לסכנת צלקת שיכולה להשאר בו כל חיו או בחיים של אחרים.
 

mayan g

New member
לי זה נשמע כמו התנהגות שנובעת מסקרנות מינית

ובדיקת גבולות. במקומך לא הייתי פונה לשירותי רווחה אלא נפגשת לשיחה עם ההורים - ליידע אותם על ההתנהגות ולברר איך הוא מתנהג בבית ורק לאחר מכן להחליט מה עושים הלאה לא הייתי קופצת רק מן הדוגמאות המעטות שהבאת כאן למסקנה כי מדובר בהתעללות מינית או חינוך מזניח\לקוי -כפי שהציעו אחרים כאן
 

LIOR 122

New member
נראה לי...

את צריכה לדווח על כך להוריו ותאמת ? פשוט לנסות כמה שיותר להיפטר ממנו והלתרחק ממנו. זו העצה הכי טובה שאוכל לתת לך. בהצלחה :] -ליאור שילן-
 

שiקiבi

New member
לחשוב לרגע!

שמי לינוי ואכן אני חושבת שלחשוב לרגע!!! ילד בגיל כזה אומר מילים לא יפות ועוד נוגע אכן אני חושבת שצריך להגיד לאמו שילדה מתנהג בצורה נוראית חשבו מה הילד חושב שאומר זאת מה עושים בביתו או שזה בעיה במוחו הילד הזה צריך טיפול טפלו בילד ומהר לפסיכילוג!!!
 
לדעתי כדי ליפנות בהקדם לגורם רווחה

הילד סובל ללא ספק מהתרדה מינית מיצד ההורים כדי לטפל בזה מהר ולימנוע מעוד ילדים שגדלים בבית הזה התרדה מינית ילד בן 5 שמודע בצורה כזואת ברורה למקומות מינים ולמראה עיבר המין של האישה. מראה ללא ספק על חסיפה לגלוי יחסי מין עם זה בעמצאות סרטים או שהוא קורבן מיסכן. הוא מיסכן הוא לא מודע אין לו יצרים חובה לעזור יקרתי פני במהירות לגורם רווחה. אין טעם לדבר עם הילד ולהזהירו הוא במצוקה,
 

zivi21

New member
ילד בן 5 שהתנהגותו המינית

חריגה, והמודעות המינית שלו גבוהה - מאפיין ילדים שמתייחסים אליהם בצורה מינית (ובצורה הגרועה התעללויות מיניות, אונס וכו'). אני חושבת שצריך לפנות לאיש מקצוע. ילד בן 5 עם התפתחות תקינה לא בקיא באברי המין של אמו ולא נוגע למדריכה בחזה.
 

zooey1

New member
שלום,

אני לא מצליחה להבין למה חלקכם שופטים אותי?? בסך הכל אני מנסה לעזור לחניך שלי.אין לי שום מטרה אישית או שום רצון להרוויח פה כלום חוץ מטובתו של הילד. אני מבקשת עזרה במה לעשות עם הנושא והבעיה שהצבתי ולא מה לעשות עם עצמי או איך להתלבש ודברים כאלה. הויכוח לגבי הדת וחרדים חילוניים ומה שביניהם לא עוזר לי לעזור לילד. לשפוט אותי ולתקן את עצמי לא יגרום להתנהגות של הילד להשתנות. שוב.הקייטנה מסתיימת עוד מעט ואין אני אחראית לחנך את הילד אלא רק לגרום לכך שיכייף קצת. אני מנסה לעזור לו כי כאדם אני לא מסוגלת לחשוב שהוא עובר משהו ולא לעשות עם זה דבר. אני אשמח אם תתמקדו בבעיה שיש לי ולא באופי שלי. תודה.
 

zooey1

New member
שוב שלום,

לא נשאר הרבה זמן עד סוף הקייטנה והנושא כרגע לא נמצא בטיפול. אני מפחדת לפנות לגורם חיצוני לקייטנה שמע אולי המצב יחמיר סתם ובעצם זוהי התנהגות חריגה שאין מקורותיה בהתנהגות ההרוים אלא משהו אחר. מצד שני, אני לא אפנה להורים כי במקרה ואכן קורה משהו כמו שנאמר למטה אכן ההורים יוכלו "להעניש" אם הילד ולהמיר את מה שכבר הוא עובר. אחד הדברים שעשינו לבינתיים בצוות המצומצם (במסגרת הקבוצה) היא שמנענו את הכניסה שלנו (הצוות עצמו)אל הבריכה. הויכוחים שלכם בין עצמכם לא עוזרים לי. ולכן אני חוזרת ושואלת, מה עליי לעשות?? בבקשה תייעצו לי, בכל יום שעובר הילד מראה סימנים שחוזרים על עצמם. תודה.
 
אולי גם את צריכה ייעוץ מקצועי

את תולה את עתידו של הילד בפורום של תפוז? לכי גם את להתייעץ עם פסיכולוג... בכל אופן, כבר עזרו לך. נתנו לך טלפונים של מוקדי סיוע. סעי לשלום
 
למעלה