זקוקה לעיצותכם -כל הארה תתקבל בברכה.(מעט ארוך

עילמונה

New member
זקוקה לעיצותכם -כל הארה תתקבל בברכה.(מעט ארוך

בני בן ארבע וחצי. במהלך כל השנה התעמר בו ילד מהגן ובמקרה אחד הוא פשוט נקשר על ידו לגדר הגן מבלי שהצוות ישים לב. הוא שוחרר לאחר שאחת הגננות הביאה מספריים. המקרה המזעזע לא הובא לידיעתנו, שמעתי אותו במקרה לאחר שבועיים בעקבות פליטת פה של אחד ההורים שבנו סיפר לו על שהתרחש. פנינו לגננת הראשית, שבאותו היום לא היתה בגן - נוצרה מהומה קטנטנה של כביכול "טיפול" וחקירת המקרה והמקרה נשכח על ידה - כנראה שטעינו בכך שלא עשינו בלאגן. לאחר כחודשיים (כארבעה חודשים לפני השיבוץ בגנים) פניתי למנהלת מחלקת החינוך בבקשה להפריד בין בני ובין אותו הילד (המזיק) וביקשתי לשים את בני בגן אחר (אני גרה ביישוב קהילתי שלו מועצה מקומית וישנם שני גני חובה). אותה מנהלת לא עודכנה בפרטי המקרה ובפגישה שידרה אמפתיה והבטיחה שהיא תתחשב בבקשתי, אולם ביום שישי קיבלתי את השיבוץ והבנתי שהם שוב באותו בגן. המומה פניתי לאותה מנהלת ונמסרה לי תשובה לקונית שלא נותר מקום בגן השני. ברור לי שאני לא אשלח את בני לגן שאליו הוא רשום ואני מתכוונת למצות את כל האופציות החוקתיות שיכולות לסייע לי, אולם אני פשוט לא יודעת מהי הדרך היעילה ביותר לפעול? אני בודקת אפשרות לתבוע את המועצה על אוזלת היד, רשלנות חמורה ועוגמת נפש, להגיש תלונה במשטרה על רשלנות, לפנות למשרד החינוך, הפנים ואפילו למדיה. אני כל כך נסערת וכעוסה ולא מצליחה לסדר את המחשבות ולמצוא נתיב בים האטימות הזו. וכאן אתם נכנסים לתמונה, אשמח לשמוע כל רעיון, כל בדל חוק שיכול לסייע לי. כל ידע מעמיק בדרכי התנהלותו של משרד החינוך. כל רעיון למישהו שיכול לסייע. תודה על תשובותיכם.
 
אוקיי , קחי נשימה

ובואי נראה : ללא ספק מה שאת אכן מספרת הוא חמור . מכל הבחינות. אבל לפני שאת משדרת מסר לבנך ולכל הגורמים שאם יש צרה , הבה נתרחק ממנה או נפעל בחומרה עם התותחים הכבדים , שאלה לי אלייך: האם ישבת וכינסת את הוריו של אותו ילדון? האם הוריו אכן יודעים במה מדובר ? האם אותו ילד שקשר את ילדך מודע לחומרת מעשיו? היכן הצד השני בתמונה?
 
יאללה בלאגן

אמנם אין בשביל מה ללכת למדיה או למשרד הפנים, אך מנהלת מחלקת החינוך, המפקחת במשרד החינוך - כולן כתובות שאת יכולה לפנות אליהן. תבהירי שאין לך כוונה לשלוח את הילד לגן, שתעבירי את הילד לגן במועצה מקומית אחרת. ספרי את הסיפור - תבהירי שמדובר בבטחונו של הילד שלך, ועל כך אף אחד לא יהיה מוכן שתוותרי.
 

מיכל שב

New member
תודיעי באופן רשמי שהילד ישאר בבית

כל עוד הוא לא ישלח לגן השני ויתרחק מהילד הפוגע. אין שום סיבה לשלוח אותו לגן בו לומד ילד אלים כל כך. האם זה יעזור? בדרך כלל זה עוזר אבל אין בטחונות. בהצלחה
 

susitas

New member
הגשת ערעור

אני מציעה מכתב רשמי למנהלת מח' החינוך שכותרתו 'ערעור על שיבוץ לגן', עם העתק למפקחת במשרד החינוך. האם מנהלת מח' חינוך היא גם ראש מדור גני ילדים? בד"כ אלו שני תפקידים נפרדים (אחד כפוף לשני).
 
למעלה